To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową

Kolacja Biznesowa

już niedostępne 119,00 zł -

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym


Stań po stronie skutecznych przedsiębiorców.
Twórz z nami społeczność PTG



Liczba pierwszych 30 miejsc dostępna w obniżonej cenie - 119 zł

Prelegenci:

Kasjan Wyligała
(Vce Prezes Zarządu Bogdanka S.A.)

Kasjan Wyligała w 2014 roku ukończył studia wyższe na Wydziale Prawa i Administracji, na Uniwersytecie Warszawskim - kierunek prawo. Ukończył również studia podyplomowe Executive Master of Business Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk oraz "Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa" w Szkole Głównej Handlowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w organach korporacyjnych spółek handlowych, w tym publicznych i zagranicznych, zdobyte podczas zasiadania w zarządach oraz radach nadzorczych. Z branżą wydobywczą związany jest od 2016 roku, od czasu podjęcia pracy w Agencji Rozwoju Przemysłu, najpierw na stanowisku Doradcy Prezesa Zarządu, a następnie Dyrektora Biura Analiz Strategicznych. Począwszy od 2017 roku pracował dla jednej z największych na świecie firm wydobywczych metali nieżelaznych - KGHM Polska Miedź S.A. na czołowych stanowiskach kierowniczych, pełniąc funkcje Dyrektora Naczelnego ds. Nadzoru Korporacyjnego oraz Dyrektora Departamentu Zarządzania Aktywami. Od marca 2022 roku pełni funkcję Z-cy Prezesa Zarządu ds. Operacyjnych w Lubelskim Węglu Bogdanka S.A. 


Paweł Królak 
(Prezes Zarządu Coraz Lepsza Firma S.A.)

Przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.
W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 12000 klientów, zatrudnia 50 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).
Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.
Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.


Tematy spotkania:

1. Jak osiągać wyniki finansowe o jakich marzy konkurencja 

2. Mity na temat braku rąk do pracy

1. Dlaczego nie zgłaszają się do pracy ludzie lub zgłaszają się nieodpowiedni

2. Czy rzeczywiście w gronie 16 mln pracujących w Polsce nie ma odpowiedniego kandydata?

3. Czy pracodawca ma wpływ na to kogo zatrudnia?

4. Jak umiejętnie przyciągać kandydatów do pracy i uważnie selekcjonować?

5. Najczęściej popełniane błędy wobec dobrych kandydatów

6. Jak działać w czasach rynku pracownika?

7. Czy warto szukać kandydatów wśród bezrobotnych?

8. Jak tworzyć skuteczną ofertę pracy?

9. Jak przyciągać właściwych kandydatów do pracy?


Cele spotkania:

- spotkanie osobiste w gronie właścicieli lubelskich firm

- integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych

- wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych

- zdobycie nowych inspiracji biznesowych 


Korzyści ze spotkania:

  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • zwiększenie widoczności na lokalnym rynku
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (gotowe rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania)
  • dostęp do szerokiej bazy członków PTG z całej Polski
  • większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym 
  • możliwość przedstawienia aktualnych barier branżowych i zainicjowanie zmian w tym zakresie
  • dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów przydatnych w rozwoju firmy 
  • współpraca z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości 

Wydarzenie odbędzie się w środę 22.06.2022 o 18.00 w Hotelu IBIS w Lublinie.

Jeśli prowadzisz firmę w Lublinie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Uczestnicy spotkania w ramach bonusu będą mogli dołączyć do zamkniętej lokalnej grupy Whatsapp służącej wzajemnemu wsparciu. Dzięki niej mają ze sobą kontakt non stop przez cały tydzień. 

Miejsce:

Hotel IBIS w Lublinie, Sala Dąb 1



Program wieczoru

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 - Przywitanie Gości i Prezentacja Pawła Królaka (CLF)
18.45 - Sesja Q&A 1/2
18.50 - Kolacja
19.10 - Prezentacja Kasjana Wyligały (Bogdanka)
19.40 - Sesja Q&A 2/2
19.45 - Sesja krótkich autoprezentacji wszystkich uczestników
20.15 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 300.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 40 miliardów złotych. W naszej społeczności są również Spółki Skarbu Państwa.

Jednym z najbliższych celów PTG jest wejście do Rady Dialogu Społecznego (dawna Komisja Trójstronna ds. Społeczno-Gospodarczych). Dzięki temu będziemy mieć większy wpływ na kształtowanie się prawa w Polsce, ponieważ w tej chwili jest za mało przedstawicieli ze strony przedsiębiorców w RDS. Spełnienie tych kryteriów jednocześnie napędza rozwój naszej organizacji. Jesteśmy też na etapie tworzenia struktur, tak aby mieć po 1 przedstawicielu w każdym powiecie w Polsce oraz aby organizować regularne, comiesięczne spotkania w dużych miastach.

Członków PTG na bieżąco informujemy o Kolacjach Biznesowych, Webinarach oraz innych inicjatywach podejmowanych przez PTG.

Agenda naszych spotkań jest zawsze stała, ale za każdym razem urozmaicona. Kolacje najczęściej organizujemy o godz. 18 lub 19 w dogodnej lokalizacji. Spotkanie najczęściej przebiega wg takiego programu:

Część 1 - to czas na kuluary, a więc okazja do poznania nowych osób i porozmawiania o tematach z poprzedniego spotkania.
Część 2 - przywitanie gości i kolacja integracyjna
Część 3 - prezentacja przewodnia (zapraszamy ciekawe osoby lub organizujemy szkolenie, które odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania firm)
Część 4 - czas na autoprezentacje (tu każdy mówi o tym czym się zajmuje i czego obecnie potrzebuje, jak można mu pomóc). Na tą część należy patrzeć szerzej tzn. że każda z osób przyprowadza de facto na to spotkanie bagaż swoich kontaktów, swoich znajomości, a badania pokazują, że średnio każdy z nas posiada około 150 takich relacji. Dlatego najwięcej rekomendacji i poleceń odbywa się między firmami członkowskimi, a znajomymi innych firm członkowskich.
Część 5 - kuluary, czyli czas aby porozmawiać na tematy poruszone w części prezentacji i rekomendacji


Wszystkie potrzeby z każdego spotkania zawsze są spisywane i publikowane Członkom i na zamkniętą grupę, tak aby potrzeby danego miasta były widziane przez inne regiony, w których działamy. My widzimy ich potrzeby, a oni nasze. Na uczestnictwo w Polskim Towarzystwie Gospodarczym należy patrzeć również jak na możliwość poszerzenia źródła poleceń dla swojej firmy.

Dla wielu osób tak naprawdę najważniejszą rzeczą w PTG jest możliwość spotkania się z przedsiębiorcami, czyli ludźmi, którzy przeżywają podobne problemy, mają podobne wyzwania, bo czasem nie ma z kim porozmawiać na ten temat w swoim otoczeniu. Ludzie cenią sobie bardzo możliwość regularnych spotkań w gronie właścicieli firm, bo wiedzą, że motywuje ich to do dalszego rozwoju. Uczą się od siebie nawzajem lub zapobiegają problemom.

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl
Link do opisu Członków Zarządu PTG:  https://iptg.pl/zarzad/

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 22 czerwiec środa godz. 18

- Miejsce: Hotel ibis Styles Lublin Stare Miasto, Aleja Solidarności 7, 20-841 Lublin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek



Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia 20-841 Lublin