LUCKY Talks #5: Generacje vs. komunikacja
26 Czerwca 2024, 18:00-21:00 (środa)
SPOT., Poznań Zobacz na mapie

∞ LUCKY Talks #5 ∞
Spragnieni jakościowych spotkań branżowych w Poznaniu? Głodni networkingu? W ciągłej potrzebie rozwoju w obszarach marketingu, Brand Development, Employer Branding, budowania strategii i tworzenia imponujących kreacji?
My też!
Dlatego zapraszamy na piątą odsłonę LUCKY Talks - cyklu edukacyjno-networkingowych spotkań na żywo dla poznańskiej branży marketingowej, kreatywnej i biznesu. Co dwa miesiące. Zawsze w SPOT. w Poznaniu. A tym razem szczególnie - bo to ostatnie spotkanie przed wakacyjną przerwą!
O czym porozmawiamy 26 czerwca?
Zetki, Alfy, Millenialsi, Iksy, Igreki, Baby Boomersi. Wszystkie pokolenia kupują, konsumują i podejmują decyzje na rynku dóbr, usług... i pracy. Co ich łączy? Co ich dzieli? Jak dobrze dobrać kanały komunikację i narrację, by trafić z przekazem do odpowiedniej grupy? I czy kiedyś było lepiej? Na ostatnim przed wakacjami spotkaniem z cyklu LUCKY Talks porozmawiamy o jednym z najgorętszych zagadnień komunikacyjnych ostatnich sezonów - o pokoleniach. Wśród prelegentów - badacze i reprezentanci naprawdę dużych marek, które w generacyjną grę bawią się nie od dziś. Szczegóły ujawniać będziemy stopniowo!
Bezpłatne wejściówki będą dostępne 12 i 19 czerwca 2024, a ich pula jest ograniczona.
∞
Prelegenci:
Anna Rzeźnik | Strategic Director w CPC Brand Consultants
∞ Od 10 lat tłumaczy świat i kulturę młodych pokoleń na język użytecznych biznesowo insightów, żeby na nich budować angażujące marki i komunikację. Pracowała między innymi dla McDonald's, Pepsi, Play czy WK Dzik. Współtworzyła największy festiwal wiedzy o młodych - Insummit Youth by PTBRiO.
Magdalena Banacka | Dyrektor ds. komunikacji wizualnej w Sinsay
∞ Odpowiada za brand marketing w marce Sinsay - kreację wizerunku marki, komunikację w sieci sklepów stacjonarnych, kampanie influencerskie, kampanie ATL, social media i PR. W branży modowej od ponad 20 lat, wcześniej przez 17 lat związana z działem produktu w marce Reserved.
Łukasz Borowicz | Commercial Activity Manager w OLX
∞ W latach 2022-2024 Brand & PR Manager OLX Praca. W Grupie OLX od 2019 roku, początkowo związany z marką OTOMOTO w roli PR Managera. Wcześniej rzecznik prasowy i szef działu komunikacji i mediów klubowych w KKS Lech Poznań. Z wykształcenia europeista, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
∞
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja - Anna Rzeźnik
18:35 | Prelekcja - Magdalena Banacka
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Prelekcja - Łukasz Borowicz
19:40 | Panel dyskusyjny
20:10 | Networking
21:00 | Finał spotkania
∞
Organizatorzy:
LUCKYYOU
Jesteśmy agencją marketingową. Ale przede wszystkim agencją dla wymagających - kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Od 10 lat pracujemy z najlepszymi i dla największych. W portfolio naszych Klientów znajdują się m.in. IKEA, Lidl, Allegro, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, Xiaomi czy Lisner oraz kilkadziesiąt branżowych nagród i wyróżnień. Sercem i siedzibą w Poznaniu, ambicjami - międzynarodowo.
Poznaj nas lepiej na luckyyou.pl
SPOT.
Concept Store SPOT. to nowoczesne miejsce łączące różnorodne doświadczenia i zjawiska, w którym z przyjemnością można spędzić czas wolny w gronie rodziny i przyjaciół na leniwym odpoczynku lub aktywnej rekreacji. Niepowtarzalną atmosferę zawdzięcza połączeniu oryginalnej XIX-wiecznej architektury przemysłowej z nowoczesnym, minimalistycznym wystrojem wnętrza. Mimo położenia w centrum Poznania otoczony jest zielonym ogrodem (z herbarium), będącym częścią Parku Jana Pawła II.
Odwiedź spot.poznan.pl
∞
Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
[email protected]