To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Standardowy (Dostęp na żywo dla 1 osoby w kwietniu)

dostępnych: bez ograniczeń

Wyprzedane 699,00 zł Wyprzedane
  Bilet Standardowy (Dostęp na żywo dla 1 osoby w kwietniu)

dostępnych: bez ograniczeń

Wyprzedane 799,00 zł Wyprzedane
  Pakiet Podstawowy (Natychmiastowy dostęp do nagrania Machiny B2B + Gratis: Udział w szkoleniu na żywo online Machina B2B w kwietniu)

dostępnych: bez ograniczeń

Wyprzedane 1 200,00 zł Wyprzedane
  Pakiet Premium (Natychmiastowy dostęp do nagrania Machiny B2B + Natychmiastowy dostęp do nagrania Machina B2B 2.0 +GRATIS: Udział w szkoleniu na żywo online Machina B2B w kwietniu)

dostępnych: bez ograniczeń

Wyprzedane 2 050,04 zł Wyprzedane

Jak zamienić sprzedaż i marketing w sprawną machinę? 

Podczas 4 modułów:

  1. Dowiesz się jak pozyskiwać klientów tradycyjnymi metodami odpowiednio formułując komunikaty,
  2. Poznasz kilkanaście skutecznych taktyk marketingowych na pozyskiwanie klientów,
  3. Ułożysz swój proces sprzedaży raz na zawsze,
  4. Zmierzysz i poprawisz swoje wysiłki na długo po szkoleniu. 

To szkolenie On-line jest dalszym ciągiem 4 odcinków eksperckich na kanale Przygody Przedsiębiorców. Zanim zdecydujesz się na zakup, koniecznie zobacz te odcinki, ponieważ szkolenie jest ich dalszym ciągiem oraz uzupełnia przekazane w nich informacje.

A poza tym, zanim zapłacisz za dodatkową wiedzę, możesz przekonać się czy jest ona Ci potrzebna.

Uwaga: Każdy uczestnik, otrzymuje dożywotni dostęp dostęp do nagrania ze szkolenia. Nawet jeżeli nie możesz pojawić się w terminie, będziesz mógł wielokrotnie powrócić do całej wiedzy.


Agenda szkolenia

MODUŁ 1 : Prospecting

  • Jak formułować komunikaty, żeby klient chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak pozyskiwać klientów poprzez kampanie cold mail?
  • Jak uzupełnić to tzw. zimnymi telefonami?
  • Jak dołączyć do tych wysiłków aktywność na LinkedIn?

MODUŁ 2: Marketing

  • Jakie są najbardziej skuteczne taktyki marketingowe w B2B?
  • Jak tworzyć treści, które rzeczywiście przekładają się na biznes?
  • Jak uwzględnić pozycjonowanie/SEO w strategii marketingowej B2B?
  • Jak zastosować dźwignię marketingową korzystając z reklam?

MODUŁ 3: Proces sprzedaży

  • Jakie są najczęstsze błędy w procesach sprzedaży?
  • Jak skutecznie kwalifikować klientów?
  • Jak powinna wyglądać Twoja oferta?
  • Jakie są najbardziej skuteczne taktyki w procesach sprzedaży?

MODUŁ 4: Mierzenie

  • Jak prowadzić system CRM w sprzedaży?
  • Co powinno się mierzyć?
  • Jak sukcesywnie poprawiać procesy?
  • Jak wizualizować miary i motywować zespół?

Zobacz również:

szkolenia Marketing Sprzedaż B2B Zarządzanie