Konferencja "DO BUSINESS, MAKE IMPACT"- czyli jak rozwijać firmę z pozytywnym wpływem społecznym?
28 Października 2019, 10:00-16:00 (Poniedziałek)
- Jesteś innowatorem społecznym lub rozwijasz start-up pozytywnego wpływu?
- Reprezentujesz firmę, która działa zgodnie z zasadami etycznego biznesu?
- A może po prostu tworzysz swój własny projekt społeczny?
Jeśli tak, serdecznie zapraszamy Cię na konferencję "DO BUSINESS, MAKE IMPACT" - czyli jak rozwijać firmę z pozytywnym wpływem społecznym.
Podczas spotkania dowiesz się:
- Czym dokładnie jest wpływ społeczny,
- Jak go analizować i definiować w Twojej organizacji/firmy,
- Jak go komunikować,
- Jak udoskonalić swój model biznesowy,
- Jak utrzymywać swoją motywację do odpowiedzialnego działania pomimo przeszkód i niepowodzeń,
- Jak angażować różne grupy interesariuszy.
Ponadto, poznasz też najnowsze narzędzia stworzone dla organizacji pozytywnego wpływu tj:
- Platforma Skyrocket
- Fundusze VC z impactem społecznym
- Certyfikacja B-Corporation
Inspirujące wykłady oraz warsztaty poprowadzą eksperci praktycy, m.in: Agata Stafiej-Bartosik, dyrektorka międzynarodowej organizacji innowatorów społecznych Ashoka; Wojciech Bagiński, międzynarodowy przedsiębiorca, promotor ruchu B- Corporations w Polsce; Agata Frankiewicz, założycielka platformy upcyklingowej Dekoeko.com oraz Katarzyna Wierzbowska, twórczyni "Sieci Przedsiębiorczych Kobiet".
Gdzie i kiedy?
Konferencja odbędzie się:
28 października (poniedziałek) 2019 r. w godz. 10:00-16.00 w Centrum Konferencyjnym Zielna, ul. Zielna 37 w Warszawie.
-------------------
PROGRAM:
10.00- 10.20 Rejestracja
10.20- 10.40 Powitanie i oficjalne otwarcie
IMPACT STAND-UP (część merytoryczna)
10.40- 11.10 Agata Stafiej- Bartosik, Ashoka
Czym jest impact społeczny? Jak go zdefiniować? Wstęp do metanarracji - jak komunikować działalność i impact społeczny mojej organizacji/firmy?
11.10- 11.40 Agata Frankiewicz, Deko Eko
Jak udoskonalić swój model biznesowy myśląc o różnych grupach interesariuszy? Jak prowadzić komunikację z interesariuszami? Jak angażować interesariuszy? (przykłady dobrych praktyk)
11.40- 12.10 Katarzyna Wierzbowska, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
O sile niepowodzeń, czyli dlaczego fuck-upy są potrzebne?
12.10- 12.40 Lunch
ROZWIJANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO I BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACJI (część warsztatowa)
12.40- 13.40 Karolina Błońska - BETTER, Wojciech Bagiński - Promotor ruchu B-Corporation w Polsce
Jaki jest społeczny impact mojej organizacji/firmy? Analiza i projektowanie wpływu społecznego.
13.30- 14.40 Kinga Sowik, Tomasz Stemplewski - BETTER
Metanarracja w praktyce - ćwiczenia dotyczące komunikowania działań organizacji oraz jej impact-u.
14.40- 15.00 Przerwa
15.00- 15.50 Prezentacje grup i krótkie omówienia, pytania publiczności.
Panel ekspertów: Tomasz Stemplewski, Wojciech Bagiński, Kinga Sowik. Ocena prezentacji.
15.50- 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
-----------------------
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Konferencja organizowana jest przez Fundację Fundusz Współpracy oraz Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu i jest częścią międzynarodowego projektu Social(i)Makers.Wydarzenie objęte zostało patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wydarzenie objęte jest patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Krajowej Izby Gospodarczej
Miejsce
Zielna 37, Warszawa