To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet promocyjny
już niedostępne 249,00 zł -
  Bilet normalny
Wyprzedane 349,00 zł Wyprzedane

JAK ROZWIJAĆ BIZNES W BRANŻY BEAUTY & SPA W OPARCIU O MARKĘ OSOBISTĄ

1. Wprowadzenie do personal brandingu
• Uświadomisz sobie czym jest a czym nie jest marka osobista
• Dowiesz się dlaczego warto świadomie budować swoją markę osobistą i jaki ma wpływ na sprzedaż
• Poznasz 3 najważniejsze wyznaczniki silnej marki

2. Architektura marki osobistej, czyli z czego składa się marka
• Nauczysz się, jak określić Twoje mocne strony, wartości, wyróżnik, obietnicę marki - czyli wartości marki
• Dowiesz się, że zawsze, choć niektórzy zaprzeczają, ale zawsze "jak Cię widzą tak Cię piszą" - wygląd, mowa ciała, zdjęcie, logo, hasło, marka w internecie - czyli wizerunek marki

3. Trzy etapy budowania marki
Etap I - zdefiniuj markę
• Poznasz narzędzia , dzięki którym odkryjesz Twój wyróżnik marki, wartości, obietnicę marki
• Napiszesz inspirującą historię marki ( elevator pitch ) wykorzystując storytelling
• Określisz, kto jeszcze robi to co Ty - konkurencja
• Zdefiniujesz, kto jest odbiorcą i źródłem dochodu Twojej marki - grupa docelowa ( grupy niszowe, konkretne problemy do rozwiązania )
Etap II - opakuj markę
• Jakie znaczenie ma Twój wygląd - dress-code, etykieta w biznesie?
• Jaki wpływ na budowanie marki ma mowa ciała? Jakie są elementy identyfikacji wizualnej marki?
Etap III - komunikuj markę
• Jakie są narzędzia komunikacji marki ( on-line i off-line )?
• Jak zbudować skuteczny plan komunikacji i jak dobrać właściwe narzędzia do Twojej marki? ( dodatkowy warsztat praktyczny w module IV )

4. Marka w sytuacji kryzysowej
Sytuacja kryzysowa - każdy wcześniej czy później będzie musiał się z nią zmierzyć. Takiej sytuacji nie da się przewidzieć, sprawować nad nią pełnej kontroli, ani całkowicie wyeliminować. Dlatego też prawidłowe zachowanie w trudnej, kryzysowej sytuacji jest bardzo ważne, bo może decydować o dalszym być lub nie być marki.
W obecnych czasach, dzięki mediom społecznościowym, od momentu spotkania z Klientem do pojawienia się pierwszej opinii w internecie upływają czasem sekundy. Powszechny dostęp i przepływ informacji sprawia, że opinia o nas, naszych produktach, usługach może ukazać się natychmiast w sieci.
Dobra wiadomość to taka, że sytuacją kryzysową można zarządzać, aby minimalizować jej skutki. Potrzebna jest nam tylko właściwa i przemyślana komunikacja.
Podczas warsztatu:
• Poznasz dwa rodzaje wydarzeń wywołujących sytuację kryzysową
• Dowiesz się jak zarządzać sytuacją kryzysową, aby zminimalizować jej skutki

• Poznasz regułę 5P i nauczysz się ją wykorzystywać, aby wyjść z sytuacji kryzysowej z jeszcze silniejszą marką osobistąDodaj opis wydarzenia

Zobacz również:

szkolenia Marka osobista Marketing wydarzenia Poznań