Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne.
23 Września 2021, 19:00-21:00 (Czwartek)
Online na ZOOM-ie,
Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne.
Fundacja The Polish Modern Music Institute - PMMI Krakow wraz z Academy of Music Business - Studia Muzyczne zapraszają Państwa na bezpłatne spotkanie online z cyklu Event Management & Music Business.
✅ O SZKOLENIU
Informacje wstępne:
Niniejszy dokument zawiera skrócony przekrój informacji i wykaz najważniejszych zagadnień, problemów służących zrozumieniu czym jest współczesny marketing B2B, w oparciu o jakie mechanizmy działa on, w segmencie gospodarki niezwiązanej z kulturą czy biznesem muzycznym, a także jakie hipotetyczne, eksperymentalne metody i działania marketingowe można testować i wdrażać prowadząc szeroko rozumianą działalność marketingową na krajowym i zagranicznym rynku muzycznym.
✅ PLAN SZKOLENIA:
1. Obecny kształt marketingu B2B w gospodarce na przykładzie aktywności marketingowych w obszarze ICT, czyli o co chodzi w całym tym szkoleniu.
2. Metody marketingowe Account management- outbound- prospecting (cold calling, cold mailing, polecenia) i Inbound (lead generation process) w B2B a eksperymentalne przełożenie ich na rynek muzyczny.
CASE STUDY 1
3.Success story o tym, dlaczego zdefiniowany rynek, nabywcy i metoda marketingowa, dają chleb- na przykładzie Łódzkiej Grupy Kreatywnej, oraz bonus! Dlaczego to umarło?
4.Identyfikacja target marketu w B2B a biznesie muzyczny (wyszukiwarko-porównywarka spotify), oraz o tym dlaczego nie jesteś oryginalny, ale to dobrze!
5.Buyer persona/ decision maker, czyli co do cholery ma wspólnego dyrektor festiwalu z dyrektorem spółki z.o.o. produkującej instalacje odgromowe.
6.Kanały marketingowe w działalności marketingowej B2B, (blog, podcast, vlog, newsletter, sociale, nowe formy marketingu (hologramy, vr presentation), a przełożenie tychże na marketing muzyczny.
7.Lejki marketingowe i CTA! na przykładach blogów szkoleniowych np.Sellwise), oraz przełożenie na marketing muzyczny.
8.Narzędzia wspierające eksperymentalny marketing B2B w biznesie muzycznym (NOZBE Google Analytics, Google Ads, SeoSurfer, Postfity, Mail Tester, Albacross).
9.Jak budować mierzalne hipotezy robocze w marketingu i dlaczego to ważne?.
10.Co i jak mierzyć, oraz czy w ogóle coś mierzyć przekładając marketing B2B na biznes muzyczny.
CASE STUDY- FAIL STUDY 2
11.A co jeśli to wszystko nie działa (fail study na przykładzie Kolberga i co z tego wynika dla mnie w sztuce? O poszukiwaniu nowych dróg zawodowych i artystycznych.
12.Jak zbudować eksperymentalny proces lead generation w biznesie muzycznym, oraz czy na pewno jest ci to potrzebne?
13.Sesja Q&A.
✅Zastrzeżenie formalno- materialne:
Niniejszy program szkolenia, jest planem odnoszącym się do działań czysto eksperymentalnych, organizator i prowadzący szkolenia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rezultaty lub ich brak po stronie uczestników, którzy zdecydują się wdrożyć te doświadczalne metody we własnym biznesie muzycznym. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ewentualne konsultowanie wdrażanych procesów jest płatne, wg indywidualnych ustaleń, ze zdecydowanymi uczestnikami. Prowadzący prosi o nierejestrowanie niniejszego szkolenia i nierozpowszechnianie go.
✅ GRUPA DOCELOWA
Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:
• Muzyków.
• Pracowników jednostek publicznych oraz instytucji kultury.
• Pracowników wydawnictw muzycznych, agencji koncertowych i reklamowych prasy, telewizji.
• Pracowników firm audiowizualnych
• Członków zespołów muzycznych.
• Aspirujących Managerów.
• Wszystkie osoby pracujące w branży muzycznej chcące zdobyć cenną wiedzę podczas szkoleń menedżerskich w tematyce "Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne" oraz "Praktyczny digital marketing w BRANŻY MUZYCZNEJ".
➡ Wykorzystujemy sieć naszych znajomości, by uatrakcyjnić listę muzyków, kompozytorów, menedżerów i agentów mogących podzielić się swoją wiedzą na cotygodniowych kursach mistrzowskich ⬅
✅ INFORMACJA O PROWADZĄCYM:
Konrad Michalak, ur. w Łodzi w 1988 r. Absolwent WOSF PWSFTViT, oraz Wydziału Jazzu PWSZ W Nysie, producent filmowy i muzyczny, dziennikarz muzyczny, badacz kultury muzycznej, marketing manager i handlowiec z 10 letnim stażem pracy w różnych sektorach gospodarki (Ubezpieczenia/Finanse/Eventy). Twórca autorskiego kwartetu "Kolberg Re:-Wizja" Uczestnik TBM INKUBATOR i TBM AKADEMIA w roku 2020. Obecnie działa na rynku IT i gromadzi materiały do doktoratu. W rzadkich wolnych chwilach interesuje się ekonomią nieheterodoksyjną i muzyką crossover. Lubi wędzoną whisky i dziwne piwa.
KIEDY? - 23 WRZEŚNIA 2021 r. (czwartek) w godz. od 19 do 21
GDZIE? - ONLINE, za pośrednictwem platformy ZOOM
✅UDZIAŁ W WYDARZENIU jest bezpłatnie
Zgłoszenia na wydarzenie online przyjmujemy za pośrednictwem portalu EVENEA.PL >>
Zapisy dokonywane są również drogą elektroniczną: [email protected] bądź telefonicznie 576 008 818
Prosimy o potwierdzenie udziału w wydarzeniu "Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne".
✅ PLATFORMA ZOOM:
Link oraz ID-kod na E-OPEN DAY w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed wydarzeniem).
Logując się do platformy ZOOM w okienku należy wpisać dane umożliwiające identyfikację (imię i nazwisko / pseudonim - zgodnie z danymi wpisanymi w formularze zgłoszeniowym).
✅ ORGANIZATOR:
🧰Fundacja The Polish Modern Music Institute
☎️Tel. +48 576 008 818
Koordynator: Tel. +48 882 486 848
WWW-Fundacja: www.pmmi.org.pl
WWW-Akademia: www.studiamuzyczne.pl
FB: https://www.facebook.com/studiamuzycznepl/
Hashtagi:
#rekrutacja #biznesmuzyczny #marketing #b2b #academyofmusicbusiness #akademiabiznesumuzycznego #digitalmarketing #szkolenieonline #muzyk #managerzespolu