Marketing Empatyczny - teoria czy fakt?

8 Grudnia 2016, 09:45-12:15 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Rejestracja w systemie evenea została zakończona. Indywidualne zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 713204179. Bezpłatna rejestracja

Rejestracja w systemie evenea została zakończona. Indywidualne zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 713204179.

dostępnych: 13

już niedostępne -

Zapraszamy na pierwsze szkolenie w ramach cyklu "Inspiracje dla Innowacji" organizowane przez największą na świecie sieć wsparcia małej i średniej przedsiębiorczości Enterprise Europe Network.


Cel szkolenia

Dzisiejszy marketing, aby mógł skutecznie komunikować i łączyć się z zewnętrznym światem klientów i nabywców, musi być kształtowany na podstawie zindywidualizowanych potrzeb poszczególnych konsumentów, a nie tylko i wyłącznie uzależniony od danych pochodzących ze źródeł strategii biznesowej.

Podczas, gdy na poziomie sprzedaży bardzo ważna jest wiedza o inicjatywach strategicznych, kryteriach zakupowych, ryzyku i wydajności procesów zwiększających efektywność, to skuteczność działań marketingowych znacznie poprawiają czynniki ludzkie i ich wartości, które torują drogę do głębokiego połączenia ludzkiej historii klientów.

Jak wprowadzić w DNA organizacji taki sposób myślenia, który połączy ludzkie zdolności słuchania i EMPATII? Jest to bardzo ważne pytanie, gdyż po wielu latach uprawiania mowy założeń biznesowych i gospodarczych, organizacje uległy odczłowieczeniu. Empatia staje się coraz bardziej cenioną wartością?. Pozwala nam na tworzenie więzi zaufania, daje nam wgląd w to, co inni mogą czuć i myśleć; pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób i dlaczego inni reagują tak, a nie inaczej w różnych sytuacjach, wyostrza naszą "Ludzką przenikliwość" i informuje nas, abyśmy podejmowali nasze najbardziej skuteczne i dobre decyzje.

Pewnie dlatego temat empatii wkracza również w świat marketingu i sprzedaży. Pojawiają się nowe pojęcia: "empatyczny marketing", "empatyczna sprzedaż" a nawet "empatia użytkownika", odnosząca się do interfejsu. Warto jednak pamiętać, że empatia nie powinna być selektywna. Powinna być stałym i codziennym nawykiem.


W programie

09:45-10:00   Rejestracja, kawa na powitanie
10:00-12:00  
  • Nowy kontekst - kontekst jest wszystkim, co nas otacza
  • Czy jest coś takiego jak Nowy Lepszy Marketing?
  • Wiodące marki - kiedyś i dziś
  • Co znaczy zostać wiodącą marką
  • Zmiana paradygmatu - mieć cel
  • Pozytywna zmiana
  • Największe wyzwania - ty, ty i tylko ty - nie ekonomia, zarząd, konkurencja...
  • Bądź kreatywny, bądź przedsiębiorczy, bądź sobą - tak można to zrobić w marketingu też
  • Oduczanie się wiedzy nabytej
  • Droga na szczyt - twoja droga :-)))
  • Empatia
  • "Nowy Wspaniały Świat" - jest wokół nas - cały czas
12:00-12:15   Sesja pytań i odpowiedzi

Robert NarojekBiogram prowadzącego

Robert Narojek - pracownik najwyższego szczebla zarządczego, członek Rady Marek Superbrands. W swojej prawie 30-letniej karierze był członkiem zarządów w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych oraz sprawował najwyższe funkcje menedżerskie m.in. w Cadbury Poland, Barry Callebaut, Polska Telefonia Cyfrowa, Netia Telekom SA. Ukończył studia doktoranckie na UKSW w Warszawie, a także studiował na SGPiS i w Genesco w Kanadzie. W 2014 r. przewodniczył zespołowi konsultantów powołanych w celu stworzenia Strategii Sponsoringu i CSR dla największego operatora sieci komórkowej w Katarze - Ooredoo Qatar. Od stycznia 2013 do sierpnia 2014 Dyrektor Komercyjny LOTTE Wedel. W 2012 roku rozpoczął współpracę z Global Strategy. W tym samym czasie wraz z żoną i córką założył własną manufakturę wyrobów czekoladowych pod marką N-czekolada.


Koszt

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Usługi doradcze i szkoleniowe oferowane MŚP w ramach Enterprise Europe Network są finansowane ze środków europejskich przez Komisję Europejską oraz krajowych przez Ministerstwa Gospodarki.


Organizator | Lokalizacja

Spotkanie rozpocznie się o godzinie 10:00 (9:45 - początek rejestracji) w naszym Centrum we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48, II piętro, sala 21 i potrwa około 3 godziny szkoleniowe do 12:15


Pytania i kontakt

Marcin Suchożebrski, tel. 71 320 4179, e-mail: [email protected]

Zobacz również:

szkolenia Empatia Marketing Rozwój biznesu Strategia marketingowa wydarzenia Wrocław