Zapraszamy na pierwsze szkolenie w ramach cyklu "Inspiracje dla Innowacji" organizowane przez największą na świecie sieć wsparcia małej i średniej przedsiębiorczości Enterprise Europe Network.
Cel szkolenia
Dzisiejszy marketing, aby mógł skutecznie komunikować i łączyć się z zewnętrznym światem klientów i nabywców, musi być kształtowany na podstawie zindywidualizowanych potrzeb poszczególnych konsumentów, a nie tylko i wyłącznie uzależniony od danych pochodzących ze źródeł strategii biznesowej.
Podczas, gdy na poziomie sprzedaży bardzo ważna jest wiedza o inicjatywach strategicznych, kryteriach zakupowych, ryzyku i wydajności procesów zwiększających efektywność, to skuteczność działań marketingowych znacznie poprawiają czynniki ludzkie i ich wartości, które torują drogę do głębokiego połączenia ludzkiej historii klientów.
Jak wprowadzić w DNA organizacji taki sposób myślenia, który połączy ludzkie zdolności słuchania i EMPATII? Jest to bardzo ważne pytanie, gdyż po wielu latach uprawiania mowy założeń biznesowych i gospodarczych, organizacje uległy odczłowieczeniu. Empatia staje się coraz bardziej cenioną wartością?. Pozwala nam na tworzenie więzi zaufania, daje nam wgląd w to, co inni mogą czuć i myśleć; pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób i dlaczego inni reagują tak, a nie inaczej w różnych sytuacjach, wyostrza naszą "Ludzką przenikliwość" i informuje nas, abyśmy podejmowali nasze najbardziej skuteczne i dobre decyzje.
Pewnie dlatego temat empatii wkracza również w świat marketingu i sprzedaży. Pojawiają się nowe pojęcia: "empatyczny marketing", "empatyczna sprzedaż" a nawet "empatia użytkownika", odnosząca się do interfejsu. Warto jednak pamiętać, że empatia nie powinna być selektywna. Powinna być stałym i codziennym nawykiem.
W programie
| 09:45-10:00 | Rejestracja, kawa na powitanie |
| 10:00-12:00 |
|
| 12:00-12:15 | Sesja pytań i odpowiedzi |
Biogram prowadzącego
Robert Narojek - pracownik najwyższego szczebla zarządczego, członek Rady Marek Superbrands. W swojej prawie 30-letniej karierze był członkiem zarządów w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych oraz sprawował najwyższe funkcje menedżerskie m.in. w Cadbury Poland, Barry Callebaut, Polska Telefonia Cyfrowa, Netia Telekom SA. Ukończył studia doktoranckie na UKSW w Warszawie, a także studiował na SGPiS i w Genesco w Kanadzie. W 2014 r. przewodniczył zespołowi konsultantów powołanych w celu stworzenia Strategii Sponsoringu i CSR dla największego operatora sieci komórkowej w Katarze - Ooredoo Qatar. Od stycznia 2013 do sierpnia 2014 Dyrektor Komercyjny LOTTE Wedel. W 2012 roku rozpoczął współpracę z Global Strategy. W tym samym czasie wraz z żoną i córką założył własną manufakturę wyrobów czekoladowych pod marką N-czekolada.
Koszt
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Usługi doradcze i szkoleniowe oferowane MŚP w ramach Enterprise Europe Network są finansowane ze środków europejskich przez Komisję Europejską oraz krajowych przez Ministerstwa Gospodarki.
Organizator | Lokalizacja
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 10:00 (9:45 - początek rejestracji) w naszym Centrum we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48, II piętro, sala 21 i potrwa około 3 godziny szkoleniowe do 12:15
Pytania i kontakt
Marcin Suchożebrski, tel.
71 320 4179, e-mail: [email protected]
Miejsce
ul. Smoluchowskiego 48, Wrocław
Termin
Dodaj do kalendarzaOrganizator
Politechnika Wrocławska, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii.
ul. Smoluchowskiego 4850-372 Wrocław
Telefon: 71 3204179

Google Calendar
Outlook
iCal