Marketing kultury w niedoczasie - kurs ekspresowy online z marketingu i PR dla sektora kultury

28 Września 2022, 09:00 (środa) - 29 Września 2022, 15:00 (Czwartek)

ZOOM,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet na webinar - 'early birds'
już niedostępne 490,00 zł -
  Bilet na webinar
Wyprzedane 620,00 zł Wyprzedane

Marketing kultury w niedoczasie


Kurs ekspresowy online z marketingu i PR dla sektora kultury
  • 720 min kursu online i live, czyli 12 godzin wiedzy uporządkowanej, opartej na codziennej praktyce i doświadczeniu. Będzie też możliwość zadawania pytań.
  • Sprawdzona wiedza.  Uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w mojej pracy.
  • Rozwiązania dla kultury. Gotowe do wprowadzenia w sektorze kultury, uwzględniające specyfikę tego sektora


Kurs będzie odbywał się w godzinach 9:00 - 15:00 w dniach 28-29 września 2022 za pośrednictwem platformy ZOOM.
Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  • Promocja wydarzeń bezpłatnych i biletowanych

Promocja wydarzeń w kulturze to duże wyzwanie. W instytucjach jest ich bardzo dużo i nieraz ciężko nadążyć z działaniami promocyjnymi. Wyzwaniem są też te największe, biletowane wydarzenia. Także animatorzy i menadżerowie często mają problem z dotarciem do swoich najlepszych grup docelowych. Pokażę krok po kroku jak przeprowadzić promocję wydarzeń bezpłatnych oraz jak przy pomocy remarketingu oraz płatnych reklam na Facebooku i w Google ułożyć lejek sprzedażowy dla dużych wydarzeń. Jestem przekonany, że to może się zwracać.

  • Budowanie społeczności i stała komunikacja

Utrzymywanie komunikacji czasem nazywamy bieżączką, bo to chyba główna bolączka, a często główne zadanie wielu działów i osób od promocji. Tymczasem ograniczając działania możemy tak naprawdę uzyskać lepsze efekty, jeśli skupimy się na budowaniu społeczności wokół instytucji, zespołu czy tematu. Pokażę jak ułożyć harmonogram treści tak, by nas nie przerósł i był nastawiony na konkretne efekty. Zajmiemy się różnymi mediami społecznościowymi i poświęcimy czas grupom na Facebooku.

  • Content marketing w kulturze

Content marketing działa cuda w wielu dziedzinach, a choć jest już kilka pozytywnych przykładów, przez kulturę nie został jeszcze dobrze odkryty i dostatecznie wykorzystany . A przecież to świetny sposób, by przy zerowym budżecie wypracować bardzo pozytywne efekty. Pokażę jak tworzyć "content" od wyboru tematu, przez stworzenie planu, realizację (pisanie lub pracę z osobą odpowiedzialną za wideo) aż do promocji poszczególnych artykułów czy innego typu treści (wideo, grafiki lub dźwięk).

  • E-mail marketing i chatboty w kulturze

E-mail wciąż jest niedostatecznie wykorzystywanym kanałem. Nie chodzi jednak o wysyłanie spamu, a o wartościowe newslettery, które będą realną pomocą w działaniach promocyjnych. Chatboty to znów nowość i choć czasem próbujemy skorzystać z ich potencjału, to jednak często też bardzo się ich boimy. Krok po kroku wyjaśnię jak postępować z oboma tymi kanałami dystrybucji treści, jak zbierać adresy, zbudować pierwszą automatyzację, ustawić autorespondery i wysyłać wiadomości tak, żeby ludzie czytali i reagowali na nie.

  • Kontakty z mediami

Kultura może być obecna w mediach. Czasem łatwiej nawet niż inne sektory. Przy odpowiedniej pracy z mediami dostajemy dostęp do publiczności, do której nie dotarlibyśmy własnymi i płatnymi kanałami. Nawet najmniejsze instytucje, menadżerowie i animatorzy mogą przebić się do redakcji. Pokażę jak budować swoje kontakty w mediach świadomie i krok po kroku; jak budować na zaufaniu i wzajemnym szacunku, ale też tak, by osiągać zamierzone przez siebie rezultaty.


To już siódma edycja flagowego kursu (trzecia w wersji ekspresowej), podczas której podzielę się wiedzą wykorzystywaną we wniedoczasie.pl codziennie.

Spotkania będą odbywały się na platformie ZOOM.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek, autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl 

Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.

Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkolił m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.


Zobacz również:

szkolenia Kultura Media Social Media Webinar