To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Udział w wykładzie
już niedostępne -

Konsumenci identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+ zostawiają w sklepach, na wakacjach czy w punktach usługowych więcej pieniędzy niż osoby heteroseksualne, co czyni z nich klientów, o których warto walczyć. Skąd wynika różnica w wydatkowaniu? Zastanawia się Grzegorz Miecznikowski, ekspert marketingu LGBTQ+ i specjalista od social selling. Współpracował z wieloma firmami z różnych branż oraz przeszkolił mnóstwo ludzi. Mówi otwarcie o roli tożsamosci płciowej i orientacji seksualnej w marketingu oraz pokazuje jak być bardziej inkluzywnym i nie uprzedmiatawiać.

Duża część osób identyfikujących się ze społecznością LGBTQ+ przynależy do marketingowej grupy DINKY (double income no kids yet, podwójny dochód i brak dzieci), czyli mają więcej pieniędzy do wydania i kupują zazwyczaj produkty wysokiej jakości. W połączeniu z wyższym średnim dochodem i tendencję do kupowania nowych wersji posiadanych produktów wyłania się idealny konsument.

Kim jest konsument identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+?
W czym tkwi siła marketingu LGBTQ+?
Jak mówić o i do osób LGBTQ+? 
Odpowiedzi na te pytania w trakcie wykładu i sesji Q&A. 

Zobacz również:

inne LGBT Marketing Marketing odpowiedzialny społecznie wydarzenia Wrocław