Już 5 grudnia, w centrum Łodzi, zapraszamy na inaugurację cyklu wymiany doświadczeń dla MarketingŁowców. Będzie to jedno z ważnych wydarzeń dla miłośników marketingu. Spotkamy się w gronie praktyków, specjalistów oraz osób stawiających pierwsze kroki w marketingu. Do udziału zapraszamy przedstawicieli małych i średnich firm, Nasi eksperci podczas swoich wystąpień podzielą się dobrymi praktykami i zaprezentują ciekawe projekty marketingowe (case study).
Ponieważ święta za pasem tematyką najbliższego spotkania będzie "Akcja Święta!". O czym warto pamiętać podczas planowania komunikacji mrkg w okresie świątecznym? Na jakie działania warto postawić, wizerunkowe czy sprzedażowe?
Ekspertami będą:
Grzegorz Miecznikowski opowie o "21 świątecznych pomysłach marketingowych, dzięki którym zwiększysz swoją sprzedaż"
LinkedIn Hacker, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social Media Geek pełną gębą.
Menadżera ds. Marketingu Handlowego w branży Home Improvement. Swoje doświadczenie zawodowe zbudował pracując w jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Specjalizuje się w Trade Marketingu. Tworzy mechanizmy promocji i zarządza nimi.
Kamil Porembiński opowie o "Jak nie dać się okraść w święta!"
Architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy http://thecamels.org, zajmującej się projektowaniem systemów o wysokiej dostępności. Zajmuje się skalowaniem dużych aplikacji internetowych, wspieraniem startupów w kwestiach serwerowych. Po godzinach zajmuje się żeglowaniem po morzach, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl
Filip Iwański odpowie na pytanie "Czy design da się skalować? Nowe wyzwania dla dużych marek w erze digitalizacji."
20 - letnie doświadczenie w branży digital. Przez wiele lat grafik, póżniej Art Director w AMG.net. Od 2009 właściciel i prezes zarządu agencji digitalowej IMAGINE, która pracuje dla największych klientów w Polsce i za granicą, takich jak Orange, PKO PB, Bank Pocztowy, mBank, Mitsubishi, ESA i wiele innych.
Marcin Olejnik zamieni się w chat bota czyli "Czy chatbot może zastąpić Świetego Mikołaja?"
Ekspert w dziedzinie chatbotów, pasjonat messenger marketingu - konsultuje, kreuje i wdraża boty dla popularnych marek uwzględniając je w ich planach strategicznych.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w dużych korporacjach. Odpowiadał za strategie promocji i komunikacji marki, koncepty sklepów, strategie merchandising-mix (produkt-mix), elementy polityki cenowej, employer branding (EB) oraz międzynarodowe projekty rekrutacyjne.
Do zobaczenia 5 grudnia w samym centrum Łodzi.
Agenda
Biorąc udział w wydarzeniu wyrażam zgodę na:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź moich danych osobowych w celu obsługi Pana/i zgłoszenia na wydarzenia. Dane będą przetwarzane bezterminowo; tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna; aczkolwiek niezbędna do realizacji zgłoszenia na wydarzenie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź moich danych osobowych w celach handlowych (marketing bezpośredni) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (mailing, sms). Dane będą przetwarzane bezterminowo; tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź, moich danych osobowych w celu udostępnienia Partnerom współpracującym przy wydarzeniu. Zgodnie z umową na udostępnienie danych, Partner będzie miał obowiązek poinformować Panią/Pana o udostępnieniu danych przez Mro Przemysław Mroczek i wystąpić o stosowną zgodę na przetwarzanie Pian/Pana danych osobowych. Dane będą przetwarzane bezterminowo, tj. do czasu wyrażenia sprzeciwu. Zgoda jest dobrowolna, aczkolwiek niezbędna do realizacji zgłoszenia na wydarzenie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mro Przemysław Mroczek z siedzibą przy ul. Górniczej 35/39/6; 91-765 Łódź mojego wizerunku, w szczególności fotografii i filmów z moim udziałem, które zostaną wykonane w trakcie wydarzania "MarketingŁowcy". Wizerunek będzie przetwarzany w celach promocyjnych wydarzenia, w szczególności może być wykorzystany podczas promocji i reklamy w dowolnych mediach. Dane będą przetwarzane bezterminowo do czasu wyrażenia sprzeciwu.
Miejsce
Północna 12, Łódź