To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Dotyczy zakupu pojedynczego biletu. Doskonały marketing wewnętrzny w recepcji gabinetu stomatologicznego WCZESNA REJESTRACJA

Dotyczy zakupu pojedynczego biletu.

już niedostępne 790,00 zł -
Dotyczy zakupu pojedynczego biletu. Doskonały marketing wewnętrzny w recepcji gabinetu stomatologicznego ZWYKŁA REJESTRACJA

Dotyczy zakupu pojedynczego biletu.

już niedostępne 970,00 zł -
Dotyczy zakupu przynajmniej 2 biletów (dla pracowników jednego gabinetu stomatologicznego). Doskonały marketing wewnętrzny w recepcji gabinetu stomatologicznego GRUPOWA REJESTRACJA

Dotyczy zakupu przynajmniej 2 biletów (dla pracowników jednego gabinetu stomatologicznego).

już niedostępne 790,00 zł -



Czego dowiesz się z warsztatów?

Poznasz zasadę 3xP, która wdrożona poprawnie wzmocni lojalność Twoich pacjentów w Twoim gabinecie, dzięki czemu będą chcieli pozostać z Tobą na lata.

  • P1. Pobyt pacjenta w klinice czyli jak umilić pobyt pacjenta w praktyce oraz jak przygotować wszystkie materiały reklamowe, do których pacjent ma dostęp.
  • P2. Przypominanie o sobie pacjentom czyli jak budować długofalowe relacje z pacjentami i być z nimi w stałym kontakcie.
  • P3. Podziękowanie za polecanie czyli jak doceniać i nagradzać lojalność pacjenta, aby był najlepszym ambasadorem Twojej praktyki.


O warsztatach:


Jest to szkolenie, które systematyzuje najważniejsze aspekty budowania relacji z pacjentami po przyjściu do gabinetu stomatologicznego. 

Uporządkujesz najważniejsze zagadnienia marketingu wewnętrznego, który:

  • jest najbardziej opłacalną formą marketingu,
  • wpływa diametralnie na lojalność i powracanie pacjentów,
  • diametralnie obniża koszty pozyskiwania pacjentów z zewnątrz.


Dzięki wdrożeniu tych rozwiązań będziesz mógł liczyć na to, że pacjenci będą:

  • chętniej kontynuować rozpoczęte leczenie,
  • regularnie odbywać wizyty kontrolne i higienizacyjne,
  • samodzielnie rekomendować Twój gabinet swojej rodzinie i znajomym.


Otrzymasz bardzo dużo porad od osoby z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego. 100% praktyki - zero teorii!

W przypadku pytań zadzwoń do Arka - tel.: 733 806 866




Podczas warsztatów:

  • zobaczysz przykłady gotowych materiałów drukowanych do jakich dostęp ma pacjent w recepcji stomatologicznej,
  • nauczysz się tworzyć poradniki i foldery dla pacjentów, przy wykorzystaniu intuicyjnych i bezpłatnych narzędzi dostępnych online,
  • zobaczysz przykłady gadżetów promocyjnych, rozdawanych pacjentom stomatologicznym,
  • dowiesz się jak systematyzować wiedzę zdobywaną na temat pacjentów, przez co łatwiej będzie Ci budować z nimi pozytywne relacje na lata,
  • poznasz i nauczysz się wykorzystywać narzędzie do monitorowania satysfakcji pacjentów, dzięki któremu będziesz również "gasić małe pożary",
  • poznasz sposoby na wyjątkowe i nienachalne podziękowanie pacjentom za lojalność i polecanie gabinetu innym, osobom,
  • będziesz mieć możliwość porozmawiania z wykładowcą i przeanalizować z nim problemy marketingowe Twojej palcówki.


Profil uczestnika:

Idealnym uczestnikiem są rejestratorki lub managerowie gabinetów stomatologicznych, którzy mają na co dzień kontakt z pacjentami i zajmują się ich obsługą. 

Dodatkową grupą są również młodzi stomatolodzy, studenci, stażyści, którzy planując swoją przyszłość w branży chcą poznać podstawy nowoczesnego podejścia do obsługi pacjenta poprzez budowanie relacji na lata.


Cele:

Celem tego szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy i umiejętności ułatwiających budowanie relacji z pacjentami, którzy odwiedzają gabinet stomatologiczny, a dzięki temu obniżenie kosztów pozyskiwania kompletnie nowych pacjentów z zewnątrz.


Metodologia:

Prezentacja szkolenia na rzutniku i ekranie, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia marketingowe poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


Prowadzący:

AREK BUZIEWICZ

Współwłaściciel sieci gabinetów Dentim Clinic w Katowicach - www.dentim.pl oraz agencji www.marketize.pl, pomagającej gabinetom i klinikom stomatologicznym w pozycjonowaniu się na lokalnym rynku i pozyskiwaniu nowych pacjentów poprzez działania online marketingu.

Swoje doświadczenie zdobywał m.in. prowadząc własną klinikę w Wielkiej Brytanii i budując Dentim Clinic, jedną z najbardziej rozpoznawalnych klinik na Śląsku, zatrudniającej ponad 50 osób, w tym 17 stomatologów, pracujących na 9 fotelach w dwóch lokalizacjach w Katowicach. Współtwórca Instytutu Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej.

Przedsiębiorca, praktyk, twórca kompleksowych strategii marketingowych oraz systemów usprawniających pracę gabinetów stomatologicznych m. in. systemu zarządzania magazynem stomatologicznym.

Swoje działania opiera miedzy innymi o etyczny marketing, relacje z pacjentami, badanie satysfakcji, turystykę stomatologiczną, budżetowanie oraz nowoczesne systemy zarządzania.

Dziesięć lat pobytu za granicą pozwoliło zebrać bogate doświadczenie oraz poznać wpływowe osoby w międzynarodowym biznesie stomatologicznym.

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz marketingu online. Pozytywnie zakręcony na punkcie mierzenia skuteczności prowadzonych działań.

Prywatnie miłośnik szybkiej jazdy autem na torze wyścigowym. Latem spędza każdą wolna chwilę ćwicząc wakeboard na wyciągu, a zimą narty w pobliskich Beskidach.


Zobacz film z innych edycji:


Podsumowanie

PROWADZĄCY:

AREK BUZIEWICZ

MIEJSCE:

Golden Floor Plaza
ul. Al.Jerozolimskie 123 a
Warszawa

TERMIN:

24.06.2018

GODZINY:

10:00 - 18:00

ZAPEWNIAMY:

Materiały szkoleniowe, serwis kawowy, napoje, przekąski i lunch w restauracji.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
e-mail: [email protected]
telefon: 733806866

Zarejestruj się na warsztaty i świadomie wykorzystuj potencjał marketingowy swojej praktyki! 

Zobacz również:

szkolenia Budowanie wizerunku Marketing Stomatologia wydarzenia Warszawa