"MARKOWE ROZMOWY" - JAK DIGITAL MARKETING MOŻE POMÓC W PROMOCJI MARKI
26 Października 2015, 18:00 (Poniedziałek)

Zapraszamy na kolejne spotkanie warsztatowo-networkingowe Pure Sky Business Club,
26 października (poniedziałek, godz. 18-21)
Czym jest "personal branding" w odróżnieniu od "corporate branding"? Dlaczego warto zainwestować w SIEBIE i jak zwiększyć swoją wartość na rynku pracy i zbudować reputację, która zapewni nam pozytywny rozwój kariery. Jakie narzędzia z korporacji możemy przenieść na grunt prywatny, oraz dlaczego marki czasami traktowane są "personalnie" przez swoich klientów, z którymi rozmawiają i utrzymują "bliskie" relacje, podobnie jak zwykli ludzie.
O strategii "personal branding" stosowanej zwykle przez osoby publiczne tj. politycy, dziennikarze, aktorzy, sportowcy, ludzie nauki, menedżerowie (…), opowie Dominika Stefańska. Jej godzinne szkolenie pozwoli nam spojrzeć na siebie jako MARKĘ i uświadomić sobie, że wszystko, co robimy, jak wyglądamy i jak wypowiadamy się w sieci ma znaczenie i wpływ na naszą karierę.
Dominika "Kika"Stefańska to kobieta renesansu, która łączy psychologię, modę, coaching, aktorstwo i doświadczenie medialne w jedno. Wszystko po to, by stworzyć autentyczny wizerunek swoich klientów. Ma doświadczenie w wielu dziedzinach. Jest absolwentką Studium Wokalno-Aktorskiego w Gdyni, Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku Psychologia Społeczna (Specjalizacja - psychologia ubioru), oraz coachem z dyplomem Studium Zawodowego Coacha Biznesu NOVO.
W drugiej części spotkania spojrzymy na budowanie marki od strony korporacyjnej. Naszym ekspertem będzie Gosia Skorwider, specjalistka od wdrażania dedykowanych rozwiązań "Digital Marketing", odpowiedzialna za rozwój biznesu m.in. dla tak znanych agencji jak Ogilvy i Grey.
Gosia Skorwider jest w branży interaktywnej od 15 lat, praktycznie od samego początku, współtworzyła rynek polskiej branży internetowej.Przez wiele lat związana z agencją OS3 multimedia, w której odpowiadała za obsługę kluczowych Klientów agencji, następnie za zespół obsługi Klienta, by ostatecznie współodpowiadać za dalszy rozwój spółki, będąc na stanowisku Business Development Directora. Następnie przez trzy lata zarządzała Agencją Ogilvy Interactive (Ogilvy Group), którą skutecznie stworzyła ponownie od podstaw, co zostało docenione między innymi przez magazyn "Media i Marketing Polska", który przyznał jej tytuł Agencji Interaktywnej Roku 2011.
Koszt uczestnictwa w warsztacie i w spotkaniu networkingowym wynosi 30 zł, płatne przy wejściu na spotkanie. Członkowie Pure Sky Club - wstęp gratis po okazaniu karty klubowej.
Miejsce i czas spotkania: 26 października (poniedziałek, godz. 18-20.30, Pure Sky Club, Sala Jupiter, 21 piętro budynku Skylight, ul. Złota 59, wejście obok Hard Rock Cafe w W-wie)
Miejsce
ul. Złota 59, Warszawa