Mastermind dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
15 Kwietnia 2020, 10:00-11:30 (środa)
spotkanie online na zoomie,
Dawanie i branie, czyli spotkania mastermind dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną z firmach.
To cykliczne, co środowe spotkania.
Sytuacja, w której jesteśmy, jest wyjątkowa - stawia wiele wyzwań nie tylko przed biznesem, ale też przed ludźmi, którzy się komunikacją zajmują. Pytań, związanych z rosnącymi dzisiaj lawinowo problemami, nie można zadać na FB czy LN - o tych problemach można rozmawiać tylko w gronie osób, których obowiązują zasady poufności. Powinniśmy wiedzieć, komu te pytanie zadajemy. A to, że przy stole usiądą ludzie, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi wyzwaniami, będzie - mam nadzieję - sprzyjało dobrej, konstruktywnej rozmowie. Pozwoli nam nie pozostawać sam na sam z naszymi wątpliwościami - będziemy mogli sięgnąć po mądrość innych w podobnej sytuacji, a z drugiej strony sami będziemy mogli podzielić się swoją mądrością, doradzić innym, opierając się na własnym doświadczeniu.
Spotkania trwają 1,5 h. Uczestniczy w nim maksymalnie 6 osób (prowadząca Urszula Radzińska + 5 uczestników).
Każde spotkanie rozpoczyna się przedstawieniem osób uczestniczących w spotkaniu (około 10 minut). Dalej 5 rund po 20 minut dla każdego uczestnika - jedna osoba przedstawia swój temat/wyzwanie/pytanie, a potem po kolei wszyscy dzielą się pomysłami, doświadczeniami, jak można do tego podejść.
W efekcie:
1. Uczestnik do swoich przemyśleń uzyskuje dodatkowych 5 opini, rozwiązań.
2. Dzieli się swoim doświadczeniem przy tematach w innych osób.
3. Poznaje nowe casy komuniacyjne.Kiedy wiemy kto siedzi przy wirtualnym stole, rozpoczynamy rundę tematów. Na każdy temat mamy 20 minut wraz z prezentacją tematu i uzyskaniem od każdego pomysłów, rozwiązań podejścia do niego.
Nie wiesz, czy spotkanie typu mastermind jest dla Ciebie? Przeczytaj artykuł.
Urszula Radzińska Szefowa Aude, autorka rozmów z ekspertami "Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był ambasadorem firmy", założycielka Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Jako dziennikarz i muzyk szuka harmonii w komunikacji wewnętrznej organizacji. Podąża za wartościami daring leadership. |