To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  MEETING E-COMMERCE BOOSTER: Uczestnik
już niedostępne -

Odkryj przyszłość e-commerce na #MEETING E-COMMERCE BOOSTER!

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. i Podkarpacki Park Naukowo Technologiczny AEROPOLIS w partnerstwie z Ideo Force Sp. z o.o.
zapraszają na
 #MEETING E-COMMERCE BOOSTER: Transformacja do e-commerce. 

kiedy: wtorek, 24 września 2024
godz.: 09:00-12:00
gdzie: Podkarpacki Park Biznesowy, 36-002 Jasionka 954 C, poziom 2, sala 202 
wstęp: wolny, obowiązują zapisy

✅ IDEA WYDARZENIA

Transformacja do e-commerce to proces, który wykracza poza zwykłe przeniesienie sprzedaży do Internetu - to kompleksowa zmiana podejścia do biznesu, obejmująca strategie sprzedażowe, marketingowe, operacyjne i technologiczne. Jak zatem do tego podejść? To unikalne wydarzenie jest Twoją szansą, by poznać najnowsze trendy i strategie od ekspertów, którzy wiedzą, jak skutecznie sprzedawać online.

Dlaczego warto dołączyć?

Zgromadziliśmy liderów branży, którzy podzielą się wiedzą na temat najnowszych trendów w sprzedaży B2B, innowacyjnych rozwiązań, optymalizacji UX i skalowania biznesu. Wspólnie odkryjemy, jak skutecznie transformować firmy na rynek e-commerce i zdobywać przewagę konkurencyjną z AI.

AGENDA

Prowadzenie: prof. ucz. dr hab. Piotr Zawada 

8:30 - Rejestracja Uczestników

9:00 - Przywitanie uczestników i przedstawienie agendy

09:05 - Wojciech Szymański - CEO Ideo Force
Wyzwania sprzedaży B2B. Skuteczne strategie sprzedaży w marketingu B2B.

09:35 - Edyta Szela - współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca SUEZ Izolacje Budowlane
Od izolacji do innowacji, czyli jak SUEZ buduje sukces w branży budowlanej dzięki nieoczywistym strategiom.

10:05 - Eryk Wdowiak - Dyrektor Regionalny, PCG Academia
Czy warto znać problemy swoich klientów i jak tą wiedzę wykorzystać w procesie sprzedaży.

10:25 - COFFEE & NETWORKING

10:55 - Sebastian Horoszko - CO-FOUNDER Zaufane.pl
Jak wyskalować biznes dzięki opiniom - ciekawe praktyki i gotowe rozwiązania?

11:25 - Mateusz Bober - Senior UX/UI Designer, Team Leader Ideo Force
Optymalizacja UX karty produktu - jak sprzedawać więcej?

11:55 - Paweł Szczyrek - Marketing Manager, Team Leader Ideo Force
Sprzedaw(AI) więcej dzięki sztucznej inteligencji. Chatboty i automatyzacje na usługach e-commerce.

12:25 - Podsumowanie

12:35 - COFFEE & NETWORKING

REJESTRACJA

Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji online. Spotkanie jest bezpłatne. Zarejestruj się już dziś i odkryj, jak skutecznie przenieść swój biznes na wyższy poziom e-commerce. 

PRELEGENCI

Na scenie wystąpią:

  • dr Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingu i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., a także Wiceprezes Zarządu w agencji Exacto Public Relations & Research. Doktor w dyscyplinie: nauki o komunikacji społecznej i mediach. Wykładowca studiów podyplomowych między innymi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Łódzkim. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
  • Edyta Szela - współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca SUEZ Izolacje Budowlane, firmy specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach izolacyjnych, działającej na rynku od 2008 roku. Ekspertka w zarządzaniu przedsiębiorstwem budowlanym, z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu zespołów, strategii biznesowych oraz optymalizacji procesów. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi również e-commerce suez.com.pl, oferujący szeroką gamę materiałów izolacyjnych. Certyfikowana konsultantka badania kompetencji DISC D3, coach i mentor kognitywny. Edyta posiada szeroką wiedzę z zakresu budowania strategii sprzedaży oraz zarządzania projektami, co pozwala jej skutecznie rozwijać firmę, która została wielokrotnie nagrodzona za jakość i innowacyjność. Prywatnie, mama trójki dzieci.
  • Eryk Wdowiak - Dyrektor Regionalny, PCG Academia. Od ponad 15 lat związany z branżą IT, najpierw jako sprzedawca i konsultant systemów ERP, a następnie lider sprzedaży oraz współtwórca firmy - integratora systemów informatycznych. Współpracował z wiodącymi polskimi producentami oprogramowania, w tym z krakowskim producentem platformy lowcode WEBCON BPS. Obecnie w PCG Academia jako dyrektor regionalny wspiera uczenie wyższe w automatyzacji i cyfryzacji procesów. Realizuje się również jako dydaktyk prowadząc zajęcia z zakresu sprzedaży i marketingu dla studentów na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Absolwent socjologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi, ukończył kurs trenera biznesu.
  • Sebastian Horoszko - CEO w Zaufane.pl najskuteczniejszej i najbardziej zaawansowanej usłudze do pozyskiwania, prezentowania i zarządzania transakcyjnymi opiniami w Polsce. Z branżą e-commerce związany jest ponad 10 lat. Jego znakiem firmowym są "gwiazdki w reklamach Google" obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam PLA i tekstowych, zwiększających konwersję nawet o 15%. Wielokrotny prelegent podczas targów eHandlu, eTrade Show i spotkań Meetup Biznes Hub. Wystawca największych wydarzeń branżowych w Polsce i Czechach. Jego misją jest rozwój firmy i dopasowywanie proponowanych rozwiązań na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach CEE.
  • Mateusz Bober - Senior UX/UI Designer, Team Leader, Ideo Force. Autor licznych analiz oraz audytów, których celem było poprawienie funkcjonalności badanych stron i serwisów. Przygotowywane przez niego makiety funkcjonalne wpływają na znaczący wzrost efektywności witryn internetowych, w tym sklepów online. Uwielbia analizować i identyfikować zależności zachodzące w sieci między konsumentem a marką. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, tworząc artykuły specjalistyczne. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego. Prowadził zajęcia w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Brał udział w wielu projektach dla marek, takich jak Black Red White, Santander Consumer Bank, 2KC, Grupa PSB, Tauron, ZUS, Bank Gospodarstwa Krajowego, Wolters Kluwer, Cobi, Komandor.
  • Paweł Szczyrek - Marketing manager, team leader w agencji Ideo Force, wykładowca akademicki na między innymi Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zarządza marketingiem i tworzy automatyzacje z wykorzystaniem AI.

UCZESTNICY

Wydarzenie, obejmuje szeroki zakres tematów dotyczących strategii sprzedaży i marketingu w różnych branżach. Uczestnicy będą mogli nie tylko podzielić się wiedzą, ale także wywołać dyskusję, co pozwoli na głębsze zrozumienie omawianych tematów i wymianę doświadczeń między uczestnikami.

 PUNKTY KONSULTACYJNE

Zapoznaj się z instrumentami wsparcia dla swojego biznesu dostępnymi w punktach konsultacyjnych. 

  • PAIH Regionalne Biuro Handlowe w Rzeszowie
  • Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
  • Dział Rozwoju Biznesu, RARR S.A. zapraszamy do rozmów na temat współpracy i wsparcia, a także informacji o najnowszych konkursach i możliwościach aplikowania o środki.
  • Splatformy Startowe StartIn - Projekt obejmuje kompleksowy program inkubacji, który pomaga startupom od momentu rejestracji spółki do czasu stworzenia produktu MVP.  Wsparcia udzielają doświadczeni managerowie inkubacji oraz eksperci. 
  • Projekt 'Distance LAB' ma na celu wzmocnienie sektora MŚP oraz instytucji publicznych w obszarze pracy zdalnej. Oferujemy rozbudowany program, który wyposaża podmioty w niezbędne umiejętności i narzędzia do efektywnej pracy i prowadzenia biznesu online.Narzędzia projektowe podzielono na trzy główne kategorie: komunikacja i innowacja, zrównoważony rozwój oraz zdalna strategia biznesowa. W ramach projektu dostępny jest również bezpłatny poradnik 'Budowanie relacji z klientami w biznesie online', który skupia się na czterech kluczowych blokach szkoleniowych: kształtowaniu, zarządzaniu, marketingu i zarządzaniu kryzysowym w relacjach biznesowych online. Do poradnika dołączony jest zestaw interaktywnych ćwiczeń, dostępnych na stronie projektu. Poradnik 'Porozmawiajmy o cyberbezpieczeństwie', stanowi krótką instrukcję z zakresu bezpieczeństwa online dla pracowników. 

ORGANIZATORZY


Zostań z nami w kontakcie, by nie przegapić kolejnych eventów. Jesteśmy na:

Do zobaczenia!


Wydarzenie jest dofinansowane przez Unię Europejską w ramach konkursu pn. "Fundusze Europejskie wokół nas. Podkarpackie 20 lat w UE", który został zorganizowany w ramach projektu "Komunikacja i widoczność Funduszy Europejskich na Podkarpaciu w 2024 roku", realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 (FEP 2021-2027). Organizatorem Konkursu jest Województwo Podkarpackie - Departament Promocji, Turystyki i Współpracy Gospodarczej. W ramach Konkursu realizowany jest jeden z celów projektu tj.: zwiększanie widoczności i prezentacja efektów wykorzystania Funduszy Europejskich w regionie.

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Jasionka