Najczęstsze błędy w merchandisingu. CASE STUDY

6 Maja 2015, 09:30-16:00 (środa)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  WARSZAWA
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KRAKÓW
już niedostępne 2 214,00 zł -
  OLSZTYN
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KATOWICE
już niedostępne 2 214,00 zł -
  ŁÓDŹ
już niedostępne 2 214,00 zł -

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W MERCHANDISINGU

CASE STUDY

Warsztaty szkoleniowe w formule OneDayTraining©

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Można pokusić się o stwierdzenie, iż merchandising pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Wtedy właśnie klient sam mógł wybrać czy woli mąkę A czy B, i kupić jedną z nich bez wpływu sprzedawcy. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Szkolenie "Najczęstsze błędy w merchandisingu. CASE STUDY" powstało na podstawie wielu lat szkoleń i coachingów, prowadzonych z managerami największych polskich firm. Zaprezentowane materiały są zbiorem dobrych praktyk i niekiedy żenujących błędów, jakie popełniają w merchandisingu najlepsze polskie firmy.

Szkolenie jest oparte wyłącznie o prezentację case'ów i prace na konkretnych przykładach.

OneDayTraining© - dynamiczna formuła szkolenia dla ludzi ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu kluczowej wiedzy i najważniejszych umiejętności. 


Program szkolenia

WPROWADZENIE

  • Po co wymyślono merchandising?
  • Rodzaje potrzeb klientów
  • Dlaczego konsumenci kupują konkretne produkty?

CASE STUDY - WARSZTAT (PREZENTACJA I DYSKUSJA)

PREZENTACJA ZDJĘĆ " DOBRE I ZŁE PRAKTYKI"

  • Grupy produktów
  • Efekt ekspozycji
  • Dobre i złe miejsca
  • Wykorzystanie powierzchni
  • Podstawowe zasady rozmieszczania asortymentu na półkach
  • Lokalizacja pod-grup w segmentach                                      
  • "Ciepłe" strefy                                                  
  • Przeniesienie poziomów                                             
  • Próg ekspozycji                                                                                             
  • Kierunek ruchu klientów             
  • Miejsca przyciągające uwagę                                                                                    
  • Drzwi, okna zewnętrzne i wewnętrzne, sala sprzedaży, półki, regały, witryny
  • Niestandardowe miejsca odpowiednie dla wewnętrznego merchandisingu

OSTATECZNA WERYFIKACJA! EYETRACKING I MAPY CIEPLNE

NARZĘDZIA UZUPEŁNIAJĄCE

  • Zapach
  • Muzyka
  • Kolor
  • Koszyk
  • Odpoczynek     

PODSUMOWANIE / ZAKOŃCZENIE


Materiały szkoleniowe

  • Materiały dydaktyczne/podręcznik dokumentujące przekazaną wiedzę
  • Testy i analizy własnych możliwości
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Organizacja

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Godzina: 09.30-16.00
  • Inwestycja zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Metody szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Elementy coachingu i Mindmappingu
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków

Dodatkowe informacje

Prowadzący

Marek Hajduczenia. Karierę zawodową rozpoczynał na początku lat dziewięćdziesiątych w firmach branży FMCG w tym w Cadbury Poland, gdzie przez wiele lat zajmował się budowaniem relacji z kluczowymi klientami i gdzie zdobył bardzo specjalistyczne doświadczenie handlowe. Następnie w firmie Raben Logistics Sp z o.o. jako dyrektor ds. logistyki oraz jako dyrektor handlowy w firmach Jeronimo Martins, Eurocash oraz Mag zdobył bardzo bogate i unikalne doświadczenia w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania dużymi zespołami pracowników, zarządzania projektami, co zaowocowało wyjątkowymi autorskimi programami z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, budowania zespołów handlowych, a także wykorzystania technik wywierania wpływu i skutecznej argumentacji. Posiada międzynarodowy certyfikat EBDA (European Business Development Association) w zakresie zarządzania i rozwoju sieci sprzedaży w systemie Retail oraz Zarządzania Organizacją Handlową. Jest członkiem rady programowanej oraz doradcą strategicznym Międzynarodowego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości. Jest autorem wyjątkowej w skali międzynarodowej metody motywacji i pracy z zespołem handlowym. Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystuje z powodzeniem w prowadzeniu szkoleń, a bogate prawie 20 letnie doświadczenie zawodowe w połączeniu z 8 letnią bardzo intensywną praktyką trenerską powodują, iż szkolenia prowadzone przez niego są niezwykle ciekawe i praktyczne. Specjalizuje się w projektach z zakresu sprzedaży, logistyki, zarządzania, wywierania wpływu i negocjacji. 

Posiada prawie 20 lat praktycznego doświadczenia zawodowego i bez mała 300 osobiście realizowanych i nadzorowanych projektów doradczych, szkoleniowych i badawczych między innymi dla: 

AGORA, ALIOR BANK, AMBRA, BRE LEASING, CANAL+, CANON POLSKA , DELPHI, HOTEL BRISTOL, KOMATSU, NESTLE, PLAY/(P4), AMER SPORT, ASTER, AUCHAN POLSKA, BAKOMA, BNP PARIBAS (FORTIS BANK), BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA, BRVZ, CANAL+, CARRIER, CARREFOUR, CARLSBERG, PEKAO SA, CHANEL, CITIBANK, POLSAT, DEICHMANN, DIOR, DUKA, EUROZET, FED-EX, HBO, HENKEL, ING COMMERCIAL FINANCE, ING CAR LEASE, ING LEASE, INTERCHAMP, ITI NEOVISION, JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL, KOTLIN, SPOŁEM, LOTOS, LEKKERLAND, MEDIA SATURN, MILLENIUM LEASING, MILLENNIUM BANK, MULTIMEDIA, NESPRESSO, NESTLÉ WATERS, NOKIA, OTIS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLPHARMA, SCANIA, SCHIEDEL, SEPHORA, SHERATRON, SODEXHO PASS, STORCK, STRABAG, UBISOFT, UCB PHARMA, UPC, VATTENFALL, VIASAT, VISION EXPRESS, VOBIS

Jest członkiem następujących organizacji:

ABSEL (Association for Business Simulation and Experiential Learning) / ACTO (Association of Coach Training Organizations) / ASTD (American Society for Training & Development) / IBDC (International Business Development Center) / IPPP (Instytut Partnerstwa Prywatno Publicznego) / EBDA (European Business Development Association) / WABC Worldwide Association of Business Coaches / SDG Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych /


www.asset.pl


Nasze Referencje

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdziły wysoki profesjonalizm, kompetencje i wiedzę trenerów, a interaktywny sposób prowadzenia szkoleń był bardzo pozytywnie oceniony przez pracowników." 

Ewa Hołopiak

Kierownik Działu Kadr i Administracji, 

Nestlé Waters Polska

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Wysoka jakość usług szkoleniowych świadczonych przez firmę ASSET Business Development, jej profesjonalizm i rzetelność stanowią modelowy przykład najwyższej jakości usługsektora B2B w Polsce." 

Ewa Zamojska 

Dyrektor Sprzedaży,

CANAL+ Cyfrowy Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"...mogę polecić firmę Asset Business Development wszystkim pracodawcom, których celem jest sprawne i najwyższej jakości realizowanie swoich projektów szkoleniowych i rozwojowych." 

Anna Hyży 

HR Manager, 

Bakoma Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Bez żadnych wątpliwości stwierdzamy, że firma Asset realizuje zakontraktowane usługi w sposób rzetelny i profesjonalny, w związku z czym DII rekomenduje usługi szkoleniowe świadczone przez Asset Business Development Sp. z.o.o." 

Jakub Bartkiewicz 

Prezes Zarządu, 

Dom Inwestycyjny Investors S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Polecam firmę Asset Business Development jako profesjonalnego partnera wspierającego swoich klientów w rozwoju kompetencji pracowników oraz świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie." 

Anna Kwiatek 

Kierownik Działu Personalnego,

Lekkerland Polska Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Szkolenia zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników. Trenerzy wnieśli ciekawy, bogaty, nowatorski program i sympatyczną atmosferę. Prowadząc szkolenia wykazali się solidnością, profesjonalizmem, wysokim poziomem wiedzy fachowej, doświadczeniem i zaangażowaniem." 

Henryk Tomaszek 

Prezes Zarządu, 

Fabryka Narzędzi 

"FANAR" S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Dzięki wysokim kompetencjom Trenerów firmy Asset oraz osobom koordynującym organizację szkoleń mieliśmy poczucie bezpieczeństwa w zakresie realizacji ustalonych terminów oraz programu. Warto zwrócić uwagę na bardzo dobry kontakt oraz elastyczność realizacji zleconych szkoleń z gwarancją rzetelnego i profesjonalnego ich przeprowadzenia." 

Iwona Syroka 

Kierownik ds. Personalnych, 

Vision Express SP Sp. z.o.o.

---------------------------------------------------------------------------------- 






Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa