Jak wzmocnić klienta_Warsztat Online na podstawie kart ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA?
6 Maja 2020, 19:00-20:30 (środa)

Zapraszamy na serię trzech warsztatów rozwojowych online. Zawsze w środy od 19.00-21.00, online.
Możesz uczestniczyć w dowolnie wybranym warsztacie lub możesz wykupić pakiet 3 warsztatów w cenie 2.
1 warsztat 6 maja 2020: Jak wzmocnić klienta podczas pracy online z kartami ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA?
2 warsztat 13 maja 2020: Jak wspierać rozwój klienta podczas pracy online z kartami KOLORY METAFORY?
3 warsztat 20 maja 2020: Jak towarzyszyć klientowi w zmianie pracując online z KARTAMI ZMIAN?
1 warsztat - 6 maja 2020 : Jak wzmocnić klienta podczas pracy online z kartami ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA?
A gdyby tak zaprosić na nasze spotkanie uśmiechniętych i radosnych gości? Niech ich pozytywne emocje zadziałają jak swego rodzaju wirus społeczny.
Zarazimy się uśmiechem. Tak zadziałają karty motywacyjne ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA, z którymi zapoznamy się na naszym pierwszym warsztacie online.
Przedstawiają one uśmiechniętych ludzi z różnych zakątków świata, których spotkał i sfotografował pogodny i komunikatywny toruński geograf - Artur Anuszewski.
Uśmiechy kolekcjonuje już od kilkudziesięciu lat, a w jego barwnym wielokulturowym zbiorze portretów znajdziemy osoby w różnym wieku i o różnym kolorze skóry.
Nie są to portrety modelek i modeli podczas sesji zdjęciowych, ale twarze zwykłych ludzi spotkanych przypadkowo w wielu miejscach świata.
Obdarzyli oni polskiego podróżnika zaufaniem i uśmiechami, które pozostały już na zawsze utrwalone na jego fotografiach, a niedawno trafiły do zestawu 60 kart coachingowych Zwrotnicy.
W coachingu, nawet jeśli coach jest całkowicie oderwany od emocji, które odczuwa klient, sam fakt, że ten odczuwa emocje, wpływa na coacha. I odwrotnie, umiejętnie użyte narzędzia mogą wpływać na odczucia klienta. Takim wzmacniającym bodźcem są właśnie karty ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA. Obrazy silnie oddziałują na naszą psychikę, przywołując wspomnienia, a skojarzenia, które pojawiają się w pracy z nimi, są często "linkiem" do nowych emocji i podsuwają całkiem nieoczekiwane pomysły.
ŚWIAT SIĘ UŚMIECHA to karty z twarzami ludzi, które razem zebrane tworzą olbrzymi zasób życzliwości i energii. Możemy z niego czerpać pozytywną energię podczas sesji coachingowej, ale również na sali szkoleniowej - nawet takiej wirtualnej, na której przyszło nam teraz pracować. Zestaw uzupełniony jest o 60 sentencji na temat uśmiechu, radości i poczucia humoru.
Warsztat online oparty jest na pracy z kartami i będzie miał działanie integrujące, wzmacniające i bardzo mocno otwierające.
Na bazie wzbudzonego zaufania i pozytywnej energii, która pojawi się w uczestnikach, dotrzemy do źródeł tego, co nas popycha do działania.
Wykorzystamy wnioski płynące z najnowszych badań naukowych na ten temat, a wiedza ta pomoże wesprzeć klientów coachingowych
w dotarciu do ich najgłębszej motywacji.
Na warsztacie jako uczestnik:
- zarazisz się pozytywną energią,
- poznasz i zaciekawisz sobą nowych ludzi,
- dowiesz się czegoś o swoich emocjach,
- dotrzesz do głębszych potrzeb i odnajdziesz własne źródło motywacji.
Na warsztacie jako coach i trener:
- nauczysz się pracować z kartami papierowymi online,
- poznasz sposoby na wzbudzenie pozytywnego nastawienia na szkoleniach, również online,
- dowiesz się, jak wzmacniać pozytywne bodźce w coachingu,
- dostaniesz pigułkę wiedzy na temat zarządzania emocjami,
- poznasz sposób naprowadzenia klienta na ścieżki wiodące do jego najgłębszych potrzeb.
2 warsztat 13 maja 2020 - Jak wspierać rozwój klienta podczas pracy online z kartami KOLORY METAFORY?
Drugi warsztat umożliwia dotarcie do najgłębszych zasobów.
Jak wspierać rozwój klienta podczas pracy online z kartami KOLORY METAFORY?Drugie spotkanie pokaże nam, jak dotrzeć do zasobów klienta. Jakie widzi korzyści możliwe do osiągnięcia? W czym mógłby być naprawdę dobry? Co go w tej chwili najbardziej pociąga, a nawet ekscytuje?
Warsztat oparty jest na pracy z kartami KOLORY METAFORY. Często kluczem do sukcesu w procesie coachingowym jest uruchomienie wyobraźni klienta i wyrwanie go z kolein ograniczającego myślenia.
Zasadniczą rolę w tym procesie odgrywają umiejętnie dobrane pytania - najlepiej krótkie, rzeczowe - takie, które działają trochę jak jego wewnętrzny monolog.
Podobną rolę odgrywać mogą przywoływane w umyśle obrazy, w tym również zastosowane karty coachingowe, które pozwalają utworzyć asocjację pomiędzy nieoczekiwanym bodźcem a rozwiązaniem problemu. Język, którym posługuje się klient coachingowy, może być bardzo metaforyczny.
Metafory zestawiają elementy znaczeniowe, pochodzące z zupełnie innych światów. Korzystają przy tym z pewnego zakresu podobieństw, nadając zjawisku cechy czegoś zupełnie innego. Kluczem do myślenia metaforycznego jest skojarzenie. Dzięki metaforom nie tylko łatwiej jest przekazać to, co czujemy, ale też łatwiej zagnieżdżają się w naszej głowie nowe rozwiązania.
KOLORY METAFORY to karty wykorzystujące fotografie, które zostały dobrane pod kątem różnorodnych skojarzeń. Ich zaletą jest wielofunkcyjność i niemal nieograniczone możliwości wykorzystania. Zdjęcia są bez podpisów, nie sugerują niczego oglądającej je osobie. W jednym obrazie każdy może zobaczyć co innego, bo każdy z nas posiada indywidualny sposób postrzegania, doświadczania i reagowania na identyczne obrazy.
Dzięki pracy z kartami KOLORY METAFORY uczestnicy będą mogli uwolnić umysł od sztampowego myślenia. Otworzą się na kilka torów mentalnych - skorzystają z intuicji, powiążą ze sobą fakty, włączą kreatywność i pozytywne konstruowanie działań, szeroko i obiektywnie spojrzą na ważny dla siebie aktualnie temat.
Na warsztacie jako uczestnik:
- zastanowisz się, co może Ci dać w tym momencie wymierne korzyści,
- odnajdziesz to, w czym możesz osiągnąć sukces,
- odkryjesz, co Cię autentycznie nakręca do działania,
- nauczysz się porządkować swoje myślenie
Na warsztacie jako coach i trener:
- nauczysz się pracować z kartami papierowymi online,
- poznasz sposoby, jak ułatwić klientowi właściwe wyznaczanie sobie celu,
- poznasz strategię, którą możesz zaproponować klientowi nastawionemu na sukces w działaniu,
- dostaniesz instrukcję tworzenia mentalnej mapy sytuacji klienta.
3 warsztat - 20 maja 2020:Jak towarzyszyć klientowi w zmianie pracując online z KARTAMI ZMIAN?
Trzeci warsztat ułatwi odnalezienie się w nowej rzeczywistości i generowanie pomysłów na przyszłość
Ostatni moduł pozwoli lepiej zrozumieć to, co się z nami dzieje, kiedy mamy do czynienia ze zmianą. Przyjrzymy się uczuciom i zachowaniom towarzyszącym człowiekowi w nieznanej dotąd rzeczywistości. Wykorzystamy do tego model, który metaforycznie umożliwi nam poznanie różnych stanów emocjonalnych związanych ze zmianą.
Zapraszamy do refleksji z Kartami Zmian. Każdy uczestnik warsztatu wejdzie do swojego na nowo umeblowanego domu - WZMOCNIONY, ZMOTYWOWANY, BOGATSZY O UPORZĄDKOWANĄ WIEDZĘ O SWOICH ZASOBACH. Dwa poprzednie moduły dały podstawę do tego, żeby - będąc przygotowanym - spojrzeć przyszłości prosto w twarz i zacząć planowanie, biorąc pod uwagę zupełnie nowe okoliczności.
Co konkretnie można zrobić? Na to pytanie poszukamy odpowiedzi wspólnie, biorąc udział w różnych aktywnościach i ćwiczeniach przygotowanych na ten warsztat. Towarzyszyć nam będzie zestaw inspirujących fotografii. Będziemy otwierać różne drzwi, spoglądać przez okna, wypatrując nowych perspektyw. Niektóre tylko uchylimy, natychmiast zamykając je z ulgą. Być może któreś z nich nie dadzą się już otworzyć. Niektóre będą zabite deskami lub zamurowane - zamknięte przed nami, nie dlatego, że tak zdecydowaliśmy, ale dlatego, że okoliczności tak sprawiły. Możemy to akceptować, i możemy się z tego powodu buntować, ale chodzi jednak o to, by poszukać właściwego wyjścia z tego escape roomu.
Na warsztacie jako uczestnik:
- zastanowisz się, jakie stany emocjonalne towarzyszą Ci w Twojej zmianie,
- poszukasz sposobów wyjścia z obecnej sytuacji,
- być może zaczniesz "urządzać się" na nowo,
- posłuchasz, jak z podobnymi sytuacjami radzą sobie inni uczestnicy warsztatu.
Na warsztacie jako coach i trener:
- nauczysz się pracować z kartami papierowymi online,
- poznasz sposoby, jak ułatwić klientowi zrozumienie emocji towarzyszących zmianie,
- dostaniesz narzędzia pozwalające Twojemu klientowi oswoić zmianę.

Zajęcia prowadzone będą przez dwie trenerki:
Anna Łoza - Dzidowska

Aleksandra Rzeźniczek
Aleksandra to psycholog, trener biznesu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie trenerskie z obszaru rozwoju umiejętności interpersonalnych. Zakres tematów prowadzonych przez nią szkoleń i warsztatów obejmuje: coaching menedżerski, budowanie zespołu, komunikację, trening kreatywności, asertywność, zarządzanie czasem, prezentację i moderację, radzenie sobie ze stresem, obsługę klienta, zarządzanie zespołem, rozwijanie kompetencji menedżerskich. Jako psycholog wprowadza w swoich warsztatach takie elementy, które prowokują uczestników do głębszych refleksji na temat swoich strategii funkcjonowania w różnych obszarach.
Inwestycja:
Jeden pojedynczy warsztat - 58 zł brutto
Pakiet 3 warsztatów w dn. 6, 13, 20 maja 2020 - 129 zł brutto
Faktura jest wystawiana na portalu Evenea automatycznie po wpisaniu danych,
następnie automatycznie o pobrania z portalu Evenea.
UWAGA!!
Na każdym warsztacie obowiązuje limit miejsc tylko do 15 osób
Warsztat będzie interaktywny i praktyczny, ćwiczenia będą w określonych grupach na platformie ZOOM.
Decyduje kolejność zgłoszeń !
W dniu warsztatu otrzymasz link do pokoju warsztatowego na platformie ZOOM.
Masz pytania do organizatora ?
Napisz do nas:
Mail: [email protected]
Tel. 32 781 77 81
Coaching & Training House Katowice
Ul Gliwicka 12/11
www.coachingi-szkolenia.pl
Zapraszamy !
Miejsce
ONLINE, ONILINE
Termin
Dodaj do kalendarzaOrganizator
40-079 Katowice
Telefon: 535 418 390 www.coachingi-szkolenia.pl