Trening Mowy Ciała i Wykrywania Kłamstwa w Negocjacjach i Zarządzaniu
16 Czerwca 2016, 10:00 (Czwartek) - 18 Czerwca 2016, 18:00 (Sobota)
Warszawa,

A gdyby tak usiąść do stołu negocjacyjnego z kompetencjami jakie posiada niewielu?
Kłamiemy średnio 10 razy na dobę a sami jesteśmy okłamywani od 10 do 200 razy każdego dnia. Badania wykazały, że nieznajomi kłamią 3 razy w ciągu pierwszych 10 minut spotkania a najczęstszym kłamstwem w biznesie jest "to moja ostateczna cena".
A Ty, ile razy w życiu zaakceptowałeś warunki handlowe w mylnym przekonaniu, że są najlepsze dla Twojej firmy? Ile razy nie odczytałeś prawdziwej intencji klienta lub współpracownika i zostałeś okłamany?
CZEGO SIĘ DOWIESZ, DOŚWIADCZYSZ I SIĘ NAUCZYSZ - PROGRAM TRENINGU
- Kluczowe znaczenie mowy ciała i mimiki twarzy w wysyłanym komunikacie i budowaniu relacji
- Postawy sprzyjające zawieraniu kontraktów i zamykaniu sprzedaży i negocjacji
- Postawy budujące zaufanie i autorytet
- Postawy negocjatora utrudniające perswazję, jak wpłynąć na ich zmianę
- Mowa ciała - analiza poszczególnych gestów i ruchów ciała
- Zachowania i gesty wyrażające stres i dezaprobatę
- Jak dopasować komunikat słowny do sygnałów niewerbalnych rozmówcy, żeby wygrać negocjacje i zamknąć sprzedaż
- Podstawowe emocje człowieka - charakterystyka i wygląd 7 uniwersalnych emocji
- Psychologiczne aspekty emocjonalnych zachowań czyli czego można się dowiedzieć o człowieku z jego reakcji emocjonalnych i w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę w sprzedaży i negocjacjach handlowych
- Trening rozpoznawania emocji u innych osób czyli jak dostrzec uczucia i intencje partnera biznesowego
- Pogarda, gniew, sztuczny i prawdziwy uśmiech na polu negocjacji
- Rozpoznawanie własnych emocji i ich źródeł
- Powody i rodzaje kłamstwa
- Najczęstsze kłamstwa w biznesie, jak je wykryć i umiejętnie na nie zareagować
- Mowa ciała a prawdomówność rozmówcy czyli jak wygląda kłamstwo
- Słowa i stwierdzenia charakteryzujące kłamliwe wypowiedzi czyli jak brzmi kłamstwo
- Prawdomówność klienta - jak nie dać się jej zwieźć
- Sztuka zadawania demaskujących pytań
- Modele lingwistyczne demaskujące kłamstwo
- Gry negocjacyjne z wykorzystaniem odczytywania mowy ciała oraz technik wykrywania kłamstwa.
TRENERZY PROWADZĄCY
Magdalena Stembalska & Magdalena Koźmala
Specjalistki w dziedzinie mowy ciała i metodologii wykrywania kłamstwa w biznesie certyfikowane przez dr Paula Ekmana - najznamienitszego na świecie naukowca w dziedzienie mowy ciała i wskaźników wykrywania kłamstwa, uznanego w 2009 za Magazyn Time za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie.
Zdobywczynie tytułu "Laur Eksperta" za szkolenie "Mowa ciała i wykrywanie kłamstwa w biznesie" - przyznawanego jako wyróżnienie dla usług cechujących się wysoką jakością, innowacyjnością, nowatorstwem oraz wysoką wartością dla klienta.
Master & Team Coach, Trenerki Biznesu, Mentorki, wpisane w 2015 na listę wykładowców Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
KOGO SZKOLIMY Z WYKRYWANIA KŁAMSTWA?
- Top Managerów i Kadrę Zarządzającą celem podejmowania jeszcze lepszych decyzji negocjacyjnych i wykrywania intencji i motywów działania pracowników
- Działy HR dla skuteczniejszej rekrutacji i wyboru właściwego kandydata oraz jeszcze efektywniejszych ocen pracowników na wszystkich szczeblach
- Wymiar Sprawiedliwości celem rozpoznawania prawdy, kłamstwa i emocji oskarżonych a w efekcie podjęcia jeszcze lepszej decyzji w kwestii wyroku
- Profesje Prawnicze dla wykrycia prawdomówności klientów oraz emocji i intencji stron
- Mediatorów dla rozpoznawania emocji stron w celu skuteczniejszego poprowadzenia rozmów
- Lekarzy celem rozpoznania prawdziwej intencji wizyty oraz stanów emocjonalnych pacjenta
- Coachów, terapeutów, psychologów i nauczycieli
- Sprzedawców dla jeszcze lepszej efektywności wyników a w salonach sprzedażowych dla wykrycia osób z zamiarem kradzieży
INFORMACJE
- Metoda realizacji warsztatów to intensywny trening analizy przypadków, materiałów zdjęciowych i video, praca z kamerą, obserwacje, symulacje ról, gry
- W cenę warsztatów wliczony jest: poczęstunek, lunch oraz materiały szkoleniowe