Trening Mowy Ciała i Wykrywania Kłamstwa w Negocjacjach i Zarządzaniu

16 Czerwca 2016, 10:00 (Czwartek) - 18 Czerwca 2016, 18:00 (Sobota)

Warszawa,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny

dostępnych: 10

już niedostępne 2 750,00 zł -

A gdyby tak usiąść do stołu negocjacyjnego z kompetencjami jakie posiada niewielu?

Kłamiemy średnio 10 razy na dobę a sami jesteśmy okłamywani od 10 do 200 razy każdego dnia. Badania wykazały, że nieznajomi kłamią 3 razy w ciągu pierwszych 10 minut spotkania a najczęstszym kłamstwem w biznesie jest "to moja ostateczna cena".

A Ty, ile razy w życiu zaakceptowałeś warunki handlowe w mylnym przekonaniu, że są najlepsze dla Twojej firmy? Ile razy nie odczytałeś prawdziwej intencji klienta lub współpracownika i zostałeś okłamany?


CZEGO SIĘ DOWIESZ, DOŚWIADCZYSZ I SIĘ NAUCZYSZ - PROGRAM TRENINGU

  • Kluczowe znaczenie mowy ciała i mimiki twarzy w wysyłanym komunikacie i budowaniu relacji
  • Postawy sprzyjające zawieraniu kontraktów i zamykaniu sprzedaży i negocjacji
  • Postawy budujące zaufanie i autorytet
  • Postawy negocjatora utrudniające perswazję, jak wpłynąć na ich zmianę
  • Mowa ciała - analiza poszczególnych gestów i ruchów ciała
  • Zachowania i gesty wyrażające stres i dezaprobatę
  • Jak dopasować komunikat słowny do sygnałów niewerbalnych rozmówcy, żeby wygrać negocjacje i zamknąć sprzedaż
  • Podstawowe emocje człowieka - charakterystyka i wygląd 7 uniwersalnych emocji
  • Psychologiczne aspekty emocjonalnych zachowań czyli czego można się dowiedzieć o człowieku z jego reakcji emocjonalnych i w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę w sprzedaży i negocjacjach handlowych
  • Trening rozpoznawania emocji u innych osób czyli jak dostrzec uczucia i intencje partnera biznesowego
  • Pogarda, gniew, sztuczny i prawdziwy uśmiech na polu negocjacji
  • Rozpoznawanie własnych emocji i ich źródeł
  • Powody i rodzaje kłamstwa
  • Najczęstsze kłamstwa w biznesie, jak je wykryć i umiejętnie na nie zareagować
  • Mowa ciała a prawdomówność rozmówcy czyli jak wygląda kłamstwo
  • Słowa i stwierdzenia charakteryzujące kłamliwe wypowiedzi czyli jak brzmi kłamstwo
  • Prawdomówność klienta - jak nie dać się jej zwieźć
  • Sztuka zadawania demaskujących pytań
  • Modele lingwistyczne demaskujące kłamstwo
  • Gry negocjacyjne z wykorzystaniem odczytywania mowy ciała oraz technik wykrywania kłamstwa.


TRENERZY PROWADZĄCY

     Magdalena Koźmala

                                      Magdalena Stembalska & Magdalena Koźmala

Specjalistki w dziedzinie mowy ciała i metodologii wykrywania kłamstwa w biznesie certyfikowane przez dr Paula Ekmana - najznamienitszego na świecie naukowca w dziedzienie mowy ciała i wskaźników wykrywania kłamstwa, uznanego w 2009 za Magazyn Time za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie.

Zdobywczynie tytułu "Laur Eksperta" za szkolenie "Mowa ciała i wykrywanie kłamstwa w biznesie" - przyznawanego jako wyróżnienie dla usług cechujących się wysoką jakością, innowacyjnością, nowatorstwem oraz wysoką wartością dla klienta.

Master & Team Coach, Trenerki Biznesu, Mentorki, wpisane w 2015 na listę wykładowców Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.


KOGO SZKOLIMY Z WYKRYWANIA KŁAMSTWA?

  • Top Managerów i Kadrę Zarządzającą celem podejmowania jeszcze lepszych decyzji negocjacyjnych i wykrywania intencji i motywów działania pracowników
  • Działy HR dla skuteczniejszej rekrutacji i wyboru właściwego kandydata oraz jeszcze efektywniejszych ocen pracowników na wszystkich szczeblach
  • Wymiar Sprawiedliwości celem rozpoznawania prawdy, kłamstwa i emocji oskarżonych a w efekcie podjęcia jeszcze lepszej decyzji w kwestii wyroku
  • Profesje Prawnicze dla wykrycia prawdomówności klientów oraz emocji i intencji stron
  • Mediatorów dla rozpoznawania emocji stron w celu skuteczniejszego poprowadzenia rozmów
  • Lekarzy celem rozpoznania prawdziwej intencji wizyty oraz stanów emocjonalnych pacjenta
  • Coachów, terapeutów, psychologów i nauczycieli
  • Sprzedawców dla jeszcze lepszej efektywności wyników a w salonach sprzedażowych dla wykrycia osób z zamiarem kradzieży


INFORMACJE

  • Metoda realizacji warsztatów to intensywny trening analizy przypadków, materiałów zdjęciowych i video, praca z kamerą, obserwacje, symulacje ról, gry
  • W cenę warsztatów wliczony jest: poczęstunek, lunch oraz materiały szkoleniowe

MASZ PYTANIA?
Magdalena Koźmala
tel. + 48 790 879 890

Zobacz również:

szkolenia Mowa ciała Negocjacje Zarządzanie