Konferencja MwK on Tour: Lublin

10 Lutego 2020, 18:00 (poniedziałek)

Centrum Kultury w Lublinie, Lublin Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zarejestruj się na spotkanie! Chcemy wiedzieć, ilu nas będzie, by dobrze przygotować miejsce na Wasze przybycie. MwK2020 on Tour: Lublin

Zarejestruj się na spotkanie! Chcemy wiedzieć, ilu nas będzie, by dobrze przygotować miejsce na Wasze przybycie.

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku kontynuuje spotkania w ramach MwK on Tour! 7 i 8 kwietnia zaprasza do Gdańska na 5. edycję Konferencji Marketing w Kulturze. W tym roku będziemy gościć Was w Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance, a naszym Partnerem jest Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku. http://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/

Wcześniej, mamy dla Was zaproszenie na trzy wydarzenia w różnych częściach Polski. Pod szyldem #MwK2020 odwiedzimy Warszawę, Lublin i Katowice.

Trendy, dane, doświadczenia. Jak szukać inspiracji w marketingu kultury?

10.02.2020 | godz. 18:00

Centrum Kultury w Lublinie (sala czarna)

Jak szukać inspiracji w marketingu kultury? Opierać się o trendy, dane, doświadczenia, a może jeszcze o coś innego?

Organizatorzy spotkaniań Marketing w kulturze on Tour na ostatni przystanek wybrali Lublin. Gośćmi wydarzenia, które odbędzie się w Centrum Kultury w Lublinie 10 lutego o 18.00, będą Paulina Skipirzepa-Kamińska z Warsztatów Kultury, dziennikarz Józef Szopiński (jozefszopinski.com) i Łukasz Kozak ( Discarding Images i Stare obrazki ze zwierzętami).

Dyskusję poprowadzi Grzegorz Jędrek (wniedoczasie.pl).

Paulina Skipirzepa-Kamińska

(Kierownik Działu Komunikacji i Marketingu w Warsztaty Kultury)

W Warsztatach Kultury pracuje od 2014 roku. Od tego czasu pełni pieczę nad kontaktem z mediami. Od trzech lat zajmuje się także zarządzaniem 7 osobowym Działem Komunikacji i Marketingu oraz opracowaniem i wdrażaniem strategii promocji dla festiwali Noc Kultury, Wschód Kultury - Inne Brzmienia i Jarmarku Jagiellońskiego. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Łukasz Kozak

(Discarding Images i Stare obrazki ze zwierzętami)

Mediewista, ekspert od technologii i mediów. Twórca najpopularniejszych w sieci przeglądów zbiorów zdigitalizowanych ( m.in. Discarding Images i Stare obrazki ze zwierzętami). Autor promocyjnego sukcesu Polony z lat 2013-2015 (nominacja do nagrody "Gwarancje Kultury" 2015), prelegent na konferencji TEDxWarsaw 2014, kurator działu digitalizacji na konferencji Digital Cultures.

Współpracował z licznymi instytucjami kultury i placówkami naukowymi w zakresie nowych mediów, technologii i wykorzystania zasobów cyfrowych. Od 2017 roku kurator programu muzycznego Festiwalu Nowe Epifanie. Autor licznych prac naukowych i popularyzatorskich, recenzent wykonań i nagrań muzyki dawnej, wykładowca. Związany z Biblioteką Narodową, ściśle współpracuje z Pracownią Rozwoju Polony przy tworzeniu nowych rozwiązań dla bibliotek cyfrowych.

Józef Szopiński

(jozefszopinski.com)

Dziennikarz i prezenter Polskiego Radia Lublin, TVP 3 Lublin oraz TVP INFO)

Posiada lektorską Kartę Mikrofonową i prezenterską Kartę Ekranową - certyfikaty potwierdzające najwyższe umiejętności dziennikarskie wydawane przez Polskie Radio i Telewizję Polską.

Konferansjer, gospodarz setek koncertów i festiwali. Jest pomysłodawcą i organizatorem przyznawanej od 2007 r. nagrody dla młodych twórców i animatorów kulturalnych "Żurawie — Lubelskie Wyróżnienia Kulturalne". Jest także współautorem projektu "Migamrap", w ramach którego powstał pierwszy na świecie rap w języku migowym.

Monika Serafin-Szymczak

(www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl)

Współtwórczyni konferencji "Marketing w Kulturze", przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za działania marketingowe i piarowe, obecnie Marketing Executive w firmie Kainos (branża IT). Marketerka z wieloletnim doświadczeniem oraz lokalna przewodniczka.

Grzegorz Jędrek

(wniedoczasie.pl)

Prowadzi bloga o PR i marketingu w kulturze wniedoczasie.pl, kilka lat zarządzał komunikacją Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN". Na swoim koncie ma m.in. współpracę z dużą agencją reklamową i prowadzenie mediów społecznościowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Współpracuje przy budowie wizerunku marek i projektuje strategiekomunikacyjne, prowadzi warsztaty dla organizacji i anglojęzyczne zajęcia z PR i komunikacji dla studentów WSSP im. Wincentego Pola. 


Zobacz również:

konferencje Ambient marketing Komunikacja Marketing Rozrywka Sztuka wydarzenia Lublin