Prezes Nike Poland - Jak jego firma stała się liderem rynku i wychowała wielu liderów przyszłości - panel dyskusyjny w Klubie Inteligencji Biznesu
24 Lutego 2021, 19:30-21:00 (środa)
Online,

Prezes Nike Poland - Jak jego firma stała się liderem rynku i wychowała wielu liderów przyszłości
Witold Kowalski, Dyrektor Generalny Nike Poland od otwarcia oddziału w Polsce w 1998 do 2011 opowie fascynującą historię, jak on i jego zespół sprawili, ze Nike stało się graczem numer 1 w kraju, gdzie synonimem butów sportowych była nazwa adidasy.
Ta odpowiedź będzie tylko pretekstem do rozważań nad problemami wielu współczesnych menedżerów, takich jak:
- destrukcyjne mikro zarządzanie, które niszczy pracę zespołową
- odejście niektórych "liderów" w czasie kryzysu od prawdziwego przywództwa, zamiast wzmocnienia go, mimo kryzysu
- nagminne stosowanie gier korporacyjnych, które niszczą menedżerów, jako dobrych ludzi
- niska satysfakcja menedżerów z wykonywanej pracy i wypalenie zawodowe.
W czasie pierwszego z 3 paneli Witold Kowalski i Marcin Rutecki, moderator panelu, na przykładzie Nike Poland w latach 1998 -2011 przedstawią wiele praktycznych wskazówek jak TY, zarządzający zespołem od kilku do kilkuset osób możesz OD JUTRA i dalej konsekwentnie sprawić, że Twoi podwładni będą przychodzili do pracy z uśmiechem na ustach i osiągali, analogiczne dla skali i specyfiki TWOJEJ firmy wyniki, jak poniżej:
- Wzrost sprzedaży w Polsce z 10 do 150 milionów USD w 13 lat
- Zbudowanie kultury biegania w Polsce dzięki Nike Run Warsaw
- Wychowanie 24 liderów-dyrektorów (Nike, Telepizza), którzy dzisiaj zarządzają znanymi firmami lub ich działami
- Polska, jeden z 3 najbardziej zyskownych krajów Nike na świecie w ujęciu procentowym
- Nike Poland - laureat 20 nagród branżowych i firmowych
- Unikalna koncepcja rozwoju sieci sklepów Nike w oparciu o polskich detalistów
Witold Kowalski - od 9 lat, niezależny konsultant, właściciel firmy WK Profit Consulting, która pomaga firmom, zespołom i menedżerom rozwiązać ich problemy w sposób kompleksowy przy użyciu konsultingu, mentoringu i szkoleń zamkniętych. Pomógł ponad 70 firmom klientom, od mikro do międzynarodowych korporacji, z kilkunastu branżach i z kilku krajów w zwiększeniu efektywności operacyjnej i zarządzaniu strategicznym.
Coach Komisji Europejskiej i PARP w programach innowacyjnych oraz mentor w Fundacji Liderek Biznesu.
Prezes Nike Poland od początku w 1998 do 2011.
Założyciel hiszpańskiej Telepizzy w Polsce, pierwszej profesjonalnej dostawy jedzenia na telefon, od 1992 roku i jej prezes przez 7 lat.
Marcin Rutecki posiada kompetencje z trzech obszarów: marketingu i sprzedaży (z naciskiem na online), finansów oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego. Koncentruje się na twardych wynikach, ryzyku (identyfikacji, ocenie, zarządzaniu) oraz zysku.
Jest związany z Infron - organizacją zajmującą się inżynierią sprzedaży w Internecie, będącą partnerem dla ekspansji biznesu online (infron.pl).
Ma doświadczenie zarówno w B2B jak i B2C, produktach i usługach, rynkach krajowych i zagranicznych, spółkach działających w obszarze e-commerce i poza nim oraz bardzo różnych branżach. 13+ lat doświadczenia w negocjacjach i sprzedaży; 8+ lat w zarządzaniu operacyjnym;5+ lat w marketingu; 5+ lat w finansach.
Ukończył MBA dla Finansistów na Akademii Leona Koźmińskiego jako najlepszy student.Zdobył również tytuł topowego głosu LinkedIn w Polsce w 2018 i 2019
Link do panelu zostanie automatycznie wysłany po rejestracji i znajduje się w mailu potwierdzającym rejestrację. Oraz będzie wysłany na 20 minut przed wydarzeniem na podany adres email.