NSC Director - Mistrzowskie Strategie Przywództwa w Sprzedaży
14 Listopada 2019, 09:00-18:00 (Czwartek)
InterContinental Warsaw, Warszawa Zobacz na mapie
Mistrzowskie strategie przywództwa
KONGRES NSC DIRECTOR - indywidualny program dla liderów w sprzedaży, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności, ze szczególnym uwzględnieniem przywództwa sprzyjającego zwiększeniu wydajności sprzedaży.
Z badania Deloitte przeprowadzonego na grupie 2,5 tys. liderów biznesu z 94 krajów świata wynika, że siłą kadry zarządzającej wysokiego szczebla są kompetencje przywódcze przekładające się bezpośrednio na wyniki finansowe, a słabością umiejętności związane z budowaniem kapitału społecznego firmy i angażowaniem pracowników. Właśnie dlatego tak ważny jest nieustanny rozwój kompetencji, zarówno twardych jak i miękkich, nastawionych na skuteczne zarządzanie kapitałem ludzkim.Inspiracja, motywacja i najlepsze praktyki zarządzania - NSC Director to odpowiedź na realne potrzeby współczesnych liderów. Warsztatowa formuła gwarantuje możliwość weryfikacji zdobywanej wiedzy na bieżąco i adaptowania jej do konkretnych rozwiązań w Państwa firmie.
NSC to marka łącząca cechy mistrzów sportu i biznesu, bowiem istnieje duża zależność pomiędzy dążeniem do mistrzostwa w jednej i drugiej dziedzinie. Dyscyplina, wytrwałość, umiejętność zwalczania trudności to cechy wspólne dla mistrzów każdej branży. Wartościowych wskazówek do osiągania najwyżej postawionych celów dostarczą Państwu doświadczeni praktycy, znakomici mówcy i autorytety w dziedzinie przywództwa.
Korzyści z udziału:
• Kameralne grono Uczestników (tylko 50 miejsc) gwarantujące możliwość
bezpośredniego kontaktu z prelegentami.
• Poznasz techniki, które przełożą się na rozwój osobisty Twój i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy
• Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu
• Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych
• Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
• Wzmocnisz cechy współczesnego lidera sprzedaży
• Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach oraz rozwijać talenty w swojej firmie
• Zdobędziesz wiedzę, jak dostosować strategię przywództwa i rozwoju do zmieniających się celów biznesowych
<< Sprawdź program >>
Pełna MOC Przywództwa
Jacek Walkiewicz
-
Aby zapalać innych samemu trzeba płonąć czyli o spójności lidera
-
Lider zarządzający sprzedażą jako biznesowa starszyzna
-
Co decyduje o sukcesie w sprzedaży
-
Różni ludzie różne potrzeby czyli handlowiec prawie doskonały
-
Zarządzanie przez cele jako skuteczne narzędzie lidera.
Megazaangażowane beztalencie w sprzedaży. Jak to poprawić?
BIOCHEMIA NEGOCJACJI, czyli jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz nasze hormony wpływają̨ na negocjacje i determinują wyniki kontraktów
Nikolay Kirov
-
Zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji a w rezultacie wyniki finansowe firmy.
-
Zrozumiesz, dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują się jako "megazaangażowane beztalencia" i co można zrobić aby zaczęli realizować cele.
-
Z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko i "nadajemy na tych samych falach", a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i nie osiągamy celów.
-
Poznasz techniki, które przełożą zarówno na Twój rozwój osobisty i Twojego zespołu a poprzez to na osiąganie wyższych wskaźników wartości dodanej dla firmy.
Lider przyszłości
Andrzej Borczyk
-
Nowe wyzwania
-
Rola Lidera
-
Jak się przygotować
-
Miary sukcesu
Żyjemy w coraz szybciej zmieniającym się świecie, otoczeni nowymi technologiami. Diametralnie zmienia się także rola lidera. Nie szukamy już samotnych wilków decydujących o sukcesie kończącego się miesiąca.
Szukamy liderów świadomych siebie, wyzwań biznesowych, którzy potrafią stworzyć warunki do osiągania sukcesu swoim zespołom. Potrafią połączyć dostarczanie codziennych wyników z ciągłą transformacją i budowaniem sensu tego co robimy na co dzień.
Zarządzanie zmianą w zespołach sprzedażowych
Mariusz Siewierski
-
rola lidera w procesie zmiany, budowanie zaufania i angażowanie zespołu w proces zmiany
-
przygotowanie do zmiany
-
planowanie zmiany - kiedy i w jaki sposób wdrożyć zmianę, aby przyczyniła się do wzrostu efektywności zespołu sprzedażowego
-
rola komunikacji we wdrażaniu zmiany - skuteczne strategie
Zwycięski Zespół Sprzedaży - 7 zasad zbudowania zespołu, który wygrywa nawet w trudnych czasach
Wojciech Herra
Mistrzostwo to powtarzalność. Nie chodzi o to, aby osiągnąć sukces raz. Chodzi o to, aby systematycznie osiągać ponadprzeciętne rezultaty przy stale podnoszonej poprzeczce. Uczestnicząc w wystąpieniu poznasz kompleksowy model przywództwa w sprzedaży oparty na sprawdzonych zasadach, praktycznych teoriach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym wprowadzisz swój zespół na wyższy poziom. Nie osiągniesz sukcesu w pojedynkę. Krok po kroku przedstawię tajniki budowania zwycięskich zespołów sprzedaży. Poznasz metody i narzędzia, dzięki którym stworzysz doskonałą kulturę organizacyjną, wzmocnisz relacje i więzi w zespole, poniesiesz morale i skoncentrujesz pracowników na osiąganiu celów wspólnych i indywidualnych.
Cztery nowoczesne inżynierie zarządcze z wykorzystaniem Potrójnego Prawa Pareto
Krzysztof Sarnecki
Mało znaczy dużo - ten paradygmat nie jest znany w Europie. Skuteczność w środowisku chaosu osiąga się myśleniem nielinearnym. Co to znaczy? Praktyk z doświadczeniem międzynarodowym zaprezentuje mechanizmy, które nie tylko są skuteczne, ale także łatwe do wdrożenia.
Koktajl biznesowy
- okazja do nawiązania wartościowych relacji biznesowych wśród elitarnego grona uczestników - liderów, prezesów i dyrektorów reprezentujących różne sektory i branże
Nasze realizacje:
Miejsce
ul. Emilii Plater 49, Warszawa