O BRANDINGU w najlepszym wydaniu! (Creme de la creme)

30 Września 2021, 19:00-22:30 (Czwartek)

OFF i ON line,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet na wydarzenie online
Wyprzedane bezpłatny Brak wolnych miejsc
  Bilet na wydarzenie offline (w salonie iMotors)
Wyprzedane 199,00 zł Wyprzedane
  Early Birds na wydarzenie offline (tylko do 05 września)
Wyprzedane 148,83 zł Wyprzedane

O BRANDINGU w najlepszym wydaniu!  (Creme de la creme)


Gościem Specjalnym spotkania będzie Piotr Alchimowicz (Brainfore) - wykładowca akademicki, dyrektor kreatywny, doradca strategiczno-komunikacyjny.

Od ponad 25 lat zamieszany w polską reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT.

Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów. Współtworzył wizerunki, działania i strategie wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT.


Wydarzenie odbędzie się w otoczeniu luksusowych samochodów, które przygotował gospodarz wydarzenia - iMotors!

O wrażenia estetyczne zadba ToTuart - galeria sztuki współczesnej, prezentująca dzieła wyselekcjonowanych artystów.

Moda, również znajdzie swoje miejsce podczas uroczystego wieczoru. Swoją jesienno - zimową kolekcję przedstawi  firma Balamonte, której właścicielem jest Grzegorz Krychowiak.


Spotkanie planowane jest na 30 września 2021 na godzinę 19:00 Transmisja online zaczyna się o 19:30.


Plan wydarzenia

1. Wstęp:

Przedstawienie partnerów wydarzenia: 15 min

Część merytoryczna: 1h 50 min


2. Marki i MY - esencja tego czym jest Marka - panel dyskusyjny 45 min

Paneliści:

- Piotr Alchimowicz (Brainfore - Współtwórca sukcesu marketingowego największych korporacji)

- Marcin Rutecki (Klub Inteligencji Biznesu / Infron)

- Małgorzata Węgierek (CEO Havas Media Group - jednej z największych agencji mediowych na świecie) 

- Paweł Masiukiewicz (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED)


3. Przedstawienie raportu "Meaningful Brands" Havas 20 min

Wartość marki, a co za tym idzie jej atrakcyjność dla konsumentów można zrozumieć przez połączenie korzyści "funkcjonalnych", "osobistych" i "zbiorowych".

Najnowszy raport Havas dotyka esencji tego czym jest marka, jak ją rozumieć i komunikować.


4. Branding kluczem do budowy trwałej pozycji rynkowej w ujęciu międzynarodowym? Panel dyskusyjny (Temat do dopracowania) 45 min

Paneliści:

- Piotr Alchimowicz (Brainfore - Współtwórca sukcesu marketingowego największych korporacji)

- Yaroslav Romanchuk (FTA / Doradca Pierwszego Wicepremiera, Ministra Gospodarki Ukrainy)

- Witold Kowalski (ex Prezes Nike Polska / Dyrektor Generalny Telepizza Poland)

- Michał Modro (Radca prawny. Wspólnik Kancelarii. Ekspert w dziedzinie prawa medycznego, nowych technologii, własności intelektualnej, prawa zamówień publicznych Polskiej Federacji Szpitali, wykładowca Collegium Humanum i Akademii Leona Koźmińskiego)

5. Część networkingowa: 45 min

- moderowany networking dla uczestników spotkania.

O przestrzeń biznesową zadbają: Klub Inteligencji Biznesu oraz Foreign Trade e-Agency (FTA).


6. Część integracyjna

- otwarty bufet

- muzyka

Zobacz również:

konferencje