Profesjonalna ocena pracowników. OneDayTraining©

30 Marca 2016, 09:30-16:00 (środa)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  WARSZAWA
już niedostępne 2 214,00 zł -
  OLSZTYN
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KRAKÓW
już niedostępne 2 214,00 zł -
  KATOWICE
już niedostępne 2 214,00 zł -
  ŁÓDŹ
już niedostępne 2 214,00 zł -

Profesjonalna ocena pracowników

Warsztaty szkoleniowe w formule OneDayTraining©

"Ludzie są najważniejszym zasobem", " Kapitał Ludzki", "Gdyby nie ludzie, nasz wspaniały zespół pracowniczy, nie moglibyśmy stale iść do przodu" - to truizmy powtarzane przez wszystkich menadżerów. Ale ile prawdy kryje się w tych słowach? I czy wiesz, jak to zmierzyć? Czy wiesz, jak prowadzić rozmowę oceniająca w sytuacji, gdy istnieje ogromna rozbieżność pomiędzy Twoim zdaniem a samooceną pracownika? Co zrobić, kiedy pracownik próbuje wymusić na Tobie inną ocenę? Przeprowadzanie oceny pracowniczej to podstawowe działanie menadżera czy kierownika. Proces ten nie polega na wartościowaniu pracownika jako osoby, nie ma także kontekstu moralnego. Ocenie podlegają profesjonalne zachowania, działania, skuteczność oraz sposoby rozwiązywania problemów.

Warsztaty "Jak profesjonalnie przeprowadzać rozmowę oceniającą" powstały na podstawie wielu lat coachingów, prowadzonych z zarządami i managerami największych polskich firm. Zaprezentowane techniki są zbiorem narzędzi, jakie stosują przy prowadzaniu oceny pracowników najlepsi polscy menadżerowie.

OneDayTraining©. Dynamiczna formuła szkolenia dla ludzi ceniących swój czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


Program szkolenia 

WPROWADZENIE

  • Określenie oczekiwań uczestników
  • Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

SYSTEM OCEN W ORGANIZACJI

  • Cele wprowadzania systemu ocen
  • Istota i funkcje rozmowy oceniającej
  • Dlaczego ludzie robią różne rzeczy - motywacja i ocena
  • Czemu służy regulamin oceniania pracowników?
  • Kryteria adekwatne do zadań
  • Kryteria muszą być mierzalne
  • Ocenianie jest ciągłe
  • Skala inna niż w szkole
  • Ocena musi mieć następstwa

PROWADZENIE DIALOGU Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI

  • Efektywna komunikacja w rozmowie oceniającej
  • Nawiązywanie kontaktu z pracownikiem
  • Rozmowa to nie monolog

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY PROWADZENIA ROZMÓW OCENIAJĄCYCH Z PRACOWNIKAMI

  • To Ty decydujesz, czy oceny będą skuteczne
  • Komunikacja - czyli o ocenach mów wszędzie i wszystkim
  • Zasady prawidłowego prowadzenia rozmów oceniających
  • Scenariusz rozmowy oceniającej
  • Samoocenę stosuj rozsądnie
  • Formularz wypełniaj podczas rozmowy

SYTUACJA OCENY POZYTYWNEJ I NEGATYWNEJ

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Formułowanie trafnych informacji zwrotnych
  • Oczekiwania pracowników związane z dokonywaniem oceny
  • Trudne sytuacje
  • Kopie dla pracownika
  • Ocena to proces wspólny

  NAJCZĘSTSZE BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS OCENIANIA PRACOWNIKÓW

  • Nie daj się "pierwszemu wrażeniu"
  • Efekt "aureoli", "Od razu go wyczułem!", "Bo on tak zawsze", "Wreszcie się wydało", "A nie mówiłem",
  • "Ciebie znam, ale tamci...", "Moi ludzie, czyli sami swoi", "Sam sobie winien", "To przez niego", "Jak to baba",
  • "Fajny facet" "Nie przesadzajmy, nie jest taki dobry..."

PODSUMOWANIE / ZAKOŃCZENIE

 

Materiały szkoleniowe

  • Materiały dydaktyczne/podręcznik dokumentujące przekazaną wiedzę
  • Testy i analizy własnych możliwości
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Organizacja

  • Czas trwania: 1 dzień
  • Godzina: 09.30-16.00
  • Inwestycja zawiera: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Metody szkoleniowe

  • Elementy coachingu i Mindmappingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje i  burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Kwestionariusze i testy zachowań

Dodatkowe informacje

Prowadzący

Tomek Franczak. Charyzmatyczny trener, niezwykle inspirujący coach biznesowy, specjalista w dziedzinie zarządzania zespołami handlowymi. Karierę zawodową rozpoczął na początku lat dziewięćdziesiątych, zdobywając specjalistyczne doświadczenie w handlu produktami inwestycyjnymi poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji oraz budując relacje z klientami ze sfer push i pull. Następnie, po objęciu stanowiska szefa działu marketingu w koncernie SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA, przez kolejne lata zdobył bogate i unikalne doświadczenie w zarządzaniu projektami, wdrażaniem na rynek nowych produktów oraz organizacji ogólnopolskich i regionalnych akcji promocyjnych. Objęcie stanowiska dyrektora sprzedaży w prężnej firmie FMCG, zajmującej się dystrybucją parafarmaceutyków na rynku masowym, umożliwiło pogłębienie wiedzy dotyczącej funkcjonowania zespołów handlowych oraz narzędzi sprzedaży na tym najbardziej drapieżnym i dynamicznie rozwijającym się rynku, co zaowocowało wieloma projektami z zakresu zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedawców, negocjacji, a także wykorzystania technik wywierania wpływu oraz skutecznej argumentacji.

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia zawodowego i prawie 400 osobiście realizowanych i nadzorowanych projektów doradczych, szkoleniowych i badawczych między innymi dla:

AGORA, ALIOR BANK, AMBRA, BRE LEASING, CANAL+, CANON POLSKA , DELPHI, HOTEL BRISTOL, KOMATSU, NESTLE, PLAY/(P4), AMER SPORT, ASTER, AUCHAN POLSKA, BAKOMA, BNP PARIBAS (FORTIS BANK), BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA, BRVZ, CANAL+, CARRIER, CARREFOUR, CARLSBERG, PEKAO SA, CHANEL, CITIBANK, POLSAT, DEICHMANN, DIOR, DUKA, EUROZET, FED-EX, HBO, HENKEL, ING COMMERCIAL FINANCE, ING CAR LEASE, ING LEASE, INTERCHAMP, ITI NEOVISION, JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL, KOTLIN, SPOŁEM, LOTOS, LEKKERLAND, MEDIA SATURN, MILLENIUM LEASING, MILLENNIUM BANK, MULTIMEDIA, NESPRESSO, NESTLÉ WATERS, NOKIA, OTIS, PHILIP MORRIS POLSKA, POLPHARMA, SCANIA, SCHIEDEL, SEPHORA, SHERATRON, SODEXHO PASS, STORCK, STRABAG, UBISOFT, UCB PHARMA, UPC, VATTENFALL, VIASAT, VISION EXPRESS, VOBIS

Jest członkiem następujących organizacji: ABSEL (Association for Business Simulation and Experiential Learning), ACTO (Association of Coach Training Organizations), ASTD (American Society for Training & Development), IBDC (International Business Development Center), IPPP (Instytut Partnerstwa Prywatno Publicznego), EBDA (European Business Development Association), WABC (Worldwide Association of Business Coaches)


www.asset.pl


Nasze Referencje

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdziły wysoki profesjonalizm, kompetencje i wiedzę trenerów, a interaktywny sposób prowadzenia szkoleń był bardzo pozytywnie oceniony przez pracowników." 

Ewa Hołopiak

Kierownik Działu Kadr i Administracji, 

Nestlé Waters Polska

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Wysoka jakość usług szkoleniowych świadczonych przez firmę ASSET Business Development, jej profesjonalizm i rzetelność stanowią modelowy przykład najwyższej jakości usług sektora B2B w Polsce." 

Ewa Zamojska 

Dyrektor Sprzedaży,

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"...mogę polecić firmę Asset Business Development wszystkim pracodawcom, których celem jest sprawne i najwyższej jakości realizowanie swoich projektów szkoleniowych i rozwojowych."  Anna Hyży 

HR Manager, 

Bakoma Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Bez żadnych wątpliwości stwierdzamy, że firma Asset realizuje zakontraktowane usługi w sposób rzetelny i profesjonalny, w związku z czym DII rekomenduje usługi szkoleniowe świadczone przez Asset Business Development Sp. z.o.o." 

Jakub Bartkiewicz 

Prezes Zarządu, 

Dom Inwestycyjny Investors S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Polecam firmę Asset Business Development jako profesjonalnego partnera wspierającego swoich klientów w rozwoju kompetencji pracowników oraz świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie." 

Anna Kwiatek 

Kierownik Działu Personalnego,

Lekkerland Polska Sp. z.o.o. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Szkolenia zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników. Trenerzy wnieśli ciekawy,bogaty, nowatorski program i sympatyczną atmosferę. Prowadząc szkolenia wykazali się solidnością, profesjonalizmem, wysokim poziomem wiedzy fachowej, doświadczeniem i zaangażowaniem." 

Henryk Tomaszek 

Prezes Zarządu, 

Fabryka Narzędzi 

"FANAR" S.A. 

---------------------------------------------------------------------------------- 

"Dzięki wysokim kompetencjom Trenerów firmy Asset oraz osobom koordynującym organizację szkoleń mieliśmy poczucie bezpieczeństwa w zakresie realizacji ustalonych terminów oraz programu. Warto zwrócić uwagę na bardzo dobry kontakt oraz elastyczność realizacji zleconych szkoleń z gwarancją rzetelnego i profesjonalnego ich przeprowadzenia." 

Iwona Syroka 

Kierownik ds. Personalnych, 

Vision Express SP Sp. z.o.o.

---------------------------------------------------------------------------------- 

Zobacz również:

szkolenia Warsztaty wydarzenia Warszawa