Webinar TLA - Odpowiedzialność członków zarządu i menedżerów
3 Marca 2021, 11:00-12:00 (środa)
link do transmisji zostanie przesłany do uczestników w wiadomości potwierdzającej rejestrację,
Zapraszamy na webinarium Kancelarii TLA
Temat spotkania:
Odpowiedzialność członków zarządu i menedżerów
Zagadnienia, które omówimy podczas webinarium:
Prowadzący:
Robert Smoczyński - Partner zarządzający w Kancelarii TLA, radca prawny i doradca podatkowy, posiadający wieloletnie doświadczenie pracy w firmach tzw. Wielkiej Czwórki. Przed powstaniem TLA zajmował stanowisko Senior Menedżera w biurze Deloitte we Wrocławiu. Robert Smoczyński zdobył doświadczenie zawodowe podczas realizacji licznych projektów z zakresu doradztwa podatkowego. Zakres tych projektów obejmował między innymi przygotowywanie efektywnych podatkowo rozliczeń oraz struktur organizacyjnych, jak również asystowanie Klientom podczas postępowań podatkowych oraz w trakcie negocjacji z władzami skarbowymi, a także reprezentowanie podatników przed sądami administracyjnymi.
Magda Gawdzis - Menadżer w Kancelarii TLA, radca prawny wpisany na listę prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie obsługi prawnej i korporacyjnej spółek. Kompleksowo wspiera średnich i dużych przedsiębiorców należących do międzynarodowych grup kapitałowych w zakresie sporządzania i negocjacji umów gospodarczych, inwestycyjnych i biznesowych oraz opracowywania dokumentów korporacyjnych i opinii prawnych. Ma na swoim koncie pozytywnie rozstrzygnięte spory gospodarcze, uczestniczyła w procesach restrukturyzacyjnych oraz likwidacyjnych spółek i innych podmiotów gospodarczych. Wieloletnie doświadczenie zdobyła poprzez udział w licznych projektach na rzecz podmiotów m.in. z branży automotive, e-commerce, budowlanej i produkcyjnej.
Jakub Dydak - Konsultant w Kancelarii TLA, z którą związany jest od 2019 r. i w której rozpoczął zdobywanie swojego doświadczenia zawodowego w dziedzinie prawa. Uczestniczy w projektach dotyczących prawa handlowego, prawa pracy, prawa własności intelektualnej oraz szeroko pojętego prawa cywilnego zajmując się kompleksową obsługą prawną spółek.
Krzysztof Czech - od 3 lat związany z Kancelarią Brokerską BJ Brokers jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobył i ugruntowywał pracując w największych polskich Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Ekspert i doradca w zakresie zarządzania ryzykiem ubezpieczeniowym. Specjalizuje się w odpowiedzialności cywilnej ogólnej, D&O, odpowiedzialności cywilnej zawodowej oraz ubezpieczeniowych gwarancjach finansowych.
Zapraszamy
Kancelaria TLA
Partnerzy webinarium:
inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości. inQUBE UIP integruje społeczność biznesu. To miejsce pracy, spotkań, inspiracji, nauki i zbierania doświadczeń dla ludzi przedsiębiorczych i aktywnych. Ale oprócz przedsięwzięć edukacyjnych, inQUBE oferuje miejsca do pracy i spotkań biznesowych. Najemcy mają dostęp do budynku 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Więcej informacji o inkubatorze i organizowanych wydarzeniach można znaleźć na stronie internetowej inQUBE.pl.
Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce.
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Motoryzacja i Elektromobilność - Rada ds. kompetencji w sektorze motoryzacyjnym z uwzględnieniem elektromobilności stanowi ogólnopolską platformę wymiany doświadczeń pomiędzy sferą edukacji formalnej i poza formalnej a przedsiębiorcami. Rada buduje partnerstwa przedsiębiorstw z instytucjami rynku pracy, co pozwala na dostarczenie wiarygodnych danych o potrzebach kwalifikacji w sektorze. W ramach projektu odbiorcami wsparcia są przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem elektromobilności.
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jedną z czternastu specjalnych stref ekonomicznych w Polsce, które powstały, aby służyć przyspieszeniu wzrostu gospodarczego w danej części kraju. Organem zarządzającym Strefą jest Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, która od 1996 r. realizuje cele i zadania warunkujące funkcjonowanie specjalnej strefy ekonomicznej w północno-wschodniej części Polski. Obecnie Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. pełni funkcję zarządzającego obszarem wspierania nowych inwestycji o łącznej powierzchni ok. 26 414 km² (2 641 400 ha)