Bezpłatne konsultacje online: Tarcza antykryzysowa - okiem księgowej
13 Maja 2020, 10:00-14:00 (środa)
Konsultacje ONLINE,
Jeśli masz wątpliwości dotyczące tego, jak sprawnie uzyskać wsparcie z ZUS, powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy oraz innych instytucji. Zapraszamy na indywidualne konsultacje online, które odbędą się już 13 maja 2020 r. (środa). Konsultacje dedykowane są mieszkańcom Raciborza i przedsiębiorcom prowadzącym w Raciborzu swoje firmy.
Aby wziąć udział w spotkaniu należy się zarejestrować. Zarówno godzina spotkania, jak i jego forma (skype, telefon, evenea live itd.) zostaną ustalone w trakcie wcześniejszego kontaktu telefonicznego. Konsultacje będą miały charakter indywidualny.
Przykładowe zagadnienia:
- Najważniejsze zmiany tarczy.
- Ulgi udzielane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych:
- Zwolnienie z ZUS dla firm z pracownikami, w tym powyżej 9 pracowników;
- Zwolnienie z ZUS dla firm bez pracowników;
- Świadczenie postojowe dla jednoosobowych przedsiębiorców;
- Świadczenie postojowe dla osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych. - Ulgi udzielane przez Powiatowe Urzędy Pracy:
- Mikropożyczka do 5 tysięcy- Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników;
- dodatkowe wsparcie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które zanotowały spadek obrotów;
- Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych. - Ulgi udzielane przez Wojewódzkie Urzędy Pracy:
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników objętych przestojem ekonomicznym lub obniżonym czasem pracy. - Tarcza finansowa, czyli tzw. subwencje:
- Pożyczki do 300 tyś dla mikro i 3,5 mln dla średnich i dużych firm, u których wystąpił znaczący spadek obrotów z możliwością umorzenia 75% ich wartości.
BIO konsultantek:
- Elżbieta Górecka - Prezes Zarządu AV Sp. z o.o.Specjalistka ds. kadr i płac oraz rekrutacji pracowników. Absolwentka Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie BHP. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy. Pomaga firmom w zmniejszaniu kosztów pracowniczych poprzez pozyskiwanie dofinansowań do wynagrodzeń z różnych źródeł. Zajmuje się audytami kadrowymi oraz tematyką ochrony danych osobowych.
- Monika Czubak - Wiceprezes Zarządu AV Sp. z o.o.Od 2003 roku zarządza przedsiębiorstwami, pełniąc funkcje menadżerskie i doradcze. Skutecznie pomogła przedsiębiorcom w pozyskaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej z różnych źródeł. Trenerka z zakresu księgowości, kadr i płac, przedsiębiorczości oraz prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach NGO. Jest najlepszym specjalistą w dokonywaniu analizy podatkowej firmy, oraz w doborze odpowiedniej formy prowadzenia działalności.
- Alicja Andraszyk - Członek Zarządu AV Sp. z o.o.Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, specjalistka do spraw księgowości, kadr i płac. Zarządza pracą biura oraz dba o kontakt z partnerami bibiznesowymi. W życiu zawodowym jak i prywatnym stawia na dokładność, nieustające pogłębianie wiedzy oraz uefektywnianie samej siebie.
***
Indywidualne konsultacje: Tarcza antykryzysowa - okiem księgowej
data: 13 maja 2020 r. (środa)
prowadzenie: Elżbieta Górecka, Monika Czubak, Alicja Andraszyk (AV Sp. z o.o.)