Kreuj swój wizerunek świadomie - Brand yourself
3 Czerwca 2017, 10:00-18:00 (Sobota)

Wizerunek jest jak pogoda - czy dobra, czy zła, jest zawsze. Lepiej więc, go kontrolować i świadomie kreować, aby osiągać wyznaczone cele. Pozwala przyciągnąć do siebie ludzi, na których współpracy Ci zależy, pozwala budować swoją wartość w otoczeniu bezpośrednim i pośrednim.
Szkolenie/warsztaty pozwolą Ci poznać swoje mocne strony, wartości, potencjał, talenty, które będą stanowić bazę tworzenia Ciebie jako marki.
Nauczysz się jak uwidaczniać w swoim unikalnym wizerunku wszystkie zalety takie jak umiejętności, kompetencje, zdolności, cechy osobowościowe.
Będziesz wiedział/ła jak w wizerunku konfigurować swoje cechy, tak aby Cię zapamiętano już od pierwszego spotkania.
Na szkoleniu poznasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wykreować taki obraz siebie w oczach ludzi, jakiego oczekujesz.
Elementy szkolenia/warsztatów:
- Nabycie swobody i pewności w dziedzinie kreowania wizerunku
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, wizerunkowych
- Studium przypadków
- Narzędzia budowania marki osobistej i czynniki decydujące o jej postrzeganiu
- Mowa ciała
- Dress code - "szata zdobi człowieka"
- Jak wykorzystywać cechy osobowościowe w budowaniu własnego wizerunku
- Autoprezentacja
- Jak budować różne wizerunki dla różnych grup docelowych
Elementy wliczone w cenę szkolenia
Przygotowanie projektu szkolenia
- Materiały dla uczestników : fiszki drukowane, prezentacja ze szkolenia na pendrive'ie , ćwiczenia do samodzielnego wypełniania.
- Catering
Kto prowadzi:
Tomasz Bartelik
Przedsiębiorca, specjalista od wizerunku marek i firm oraz Personal Brandingu z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Twórca marki Radical Eyewear, o której pisały magazyny modowe
i okulistyczne z Australii, USA, Niemiec, Holandii i Polski.
W zaledwie 2 lata stworzył od zera własny wizerunek autorytetu w dziedzinie projektowanie okularów (wcześniej nie wiedział nawet jak projektować okulary). O jego opinię na temat trendów prosił m.in. najważniejszy magazyn mody okularowej w Australii i Nowej Zelandii - MIVISION.
Jako brand konsultant i art director pracował dla takich marek jak Carlsberg Canada, B2B Bank w Kanadzie, Energa, Sunwave Canada, Somersby, Bluejet, Torus, Hossa.
Współtworzył sukces wizerunkowy jednego z najnowocześniejszych obiektów biurowo-multifunkcyjnych w Polsce - Alchemia.
Zaangażowania w projekty nie dzieli pod względem wielkości.
Do każdego podchodzi, jak do najważniejszego zadania.
Miejsce
Chrobrego 79C, Gdańsk