To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
już niedostępne 199,26 zł -

Wizerunek jest jak pogoda - czy dobra, czy zła, jest zawsze. Lepiej więc, go kontrolować i świadomie kreować, aby osiągać wyznaczone cele. Pozwala przyciągnąć do siebie ludzi, na których współpracy Ci zależy, pozwala budować swoją wartość w otoczeniu bezpośrednim i pośrednim.

Szkolenie/warsztaty pozwolą Ci poznać swoje mocne strony, wartości, potencjał, talenty, które będą stanowić bazę tworzenia Ciebie jako marki.
Nauczysz się jak uwidaczniać w swoim unikalnym wizerunku wszystkie zalety takie jak umiejętności, kompetencje, zdolności, cechy osobowościowe.
Będziesz wiedział/ła jak w wizerunku konfigurować swoje cechy, tak aby Cię zapamiętano już od pierwszego spotkania.

Na szkoleniu poznasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wykreować taki obraz siebie w oczach ludzi, jakiego oczekujesz.


Elementy szkolenia/warsztatów:

  • Nabycie swobody i pewności w dziedzinie kreowania wizerunku
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, wizerunkowych
  • Studium przypadków
  • Narzędzia budowania marki osobistej i czynniki decydujące o jej postrzeganiu
  • Mowa ciała
  • Dress code - "szata zdobi człowieka"
  • Jak wykorzystywać cechy osobowościowe w budowaniu własnego wizerunku
  • Autoprezentacja
  • Jak budować różne wizerunki dla różnych grup docelowych

Elementy wliczone w cenę szkolenia

Przygotowanie projektu szkolenia

  • Materiały dla uczestników : fiszki drukowane, prezentacja ze szkolenia na pendrive'ie , ćwiczenia do samodzielnego wypełniania.
  • Catering

Kto prowadzi: 

Tomasz Bartelik

 Przedsiębiorca, specjalista od wizerunku marek i firm oraz Personal Brandingu z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Twórca marki Radical Eyewear, o której pisały magazyny modowe

i okulistyczne z Australii, USA, Niemiec, Holandii i Polski.

W zaledwie 2 lata stworzył od zera własny wizerunek autorytetu w dziedzinie projektowanie okularów (wcześniej nie wiedział nawet jak projektować okulary). O jego opinię na temat trendów prosił m.in. najważniejszy magazyn mody okularowej w Australii i Nowej Zelandii - MIVISION.

Jako brand konsultant i art director pracował dla takich marek jak Carlsberg Canada, B2B Bank w Kanadzie, Energa, Sunwave Canada, Somersby, Bluejet, Torus, Hossa.

Współtworzył sukces wizerunkowy jednego z najnowocześniejszych obiektów biurowo-multifunkcyjnych w Polsce - Alchemia.

Zaangażowania w projekty nie dzieli pod względem wielkości.

Do każdego podchodzi, jak do najważniejszego zadania.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdańsk