Podstawy projektowania w Figmie

14 Października 2021, 09:30-16:30 (Czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 982,77 zł -
  STANDARD
30 Września 2021, 23:59 1 228,77 zł
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 Października 2021 (Piątek)
1 474,77 zł -

Poznaj narzędzie do zespołowego projektowania interfejsów:

W ramach szkolenia:

  • Nauczysz się jak projektować strony internetowe oraz aplikacje desktopowe i mobilne
  • Dowiesz się w jaki sposób efektywnie współpracować w multidyscyplinarnym zespole (składającym się z projektantów, developerów, product ownerów itd.) podczas projektowania interfejsów
  • Poznasz obsługę narzędzia do projektowania, jakim jest Figma

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Product Managerów, 
  • Product Ownerów, 
  • Specjalistów ds. rozwoju produktów,
  • Junior UX Designerów,
  • UI Designerów,
  • Badaczy UX,
  • Marketing Managerów,
  • Graphic Designerów,
  • i wszystkich, którzy chcą poznać narzędzie do zespołowego projektowania interfejsów
Poruszane zagadnienia: #figma #projektowanieinterfejsow #teamwork

Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:30 Wprowadzenie do projektowania User Experience. Podstawy projektowania UX.
10:30 - 12:00 Wprowadzenie do Figmy: Czym jest Figma i jak z niej korzystać w pracy niezależnie od Twojej roli w zespole UX?
12:00 - 13:00 Przerwa
13:00 - 15:00 Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 1
Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów.
15:00 - 15:15 Przerwa
15:15 - 16:30 Wyzwanie projektowe: tworzenie projektu na podstawie gotowej biblioteki cz. 2
Tworzenie interaktywnego prototypu korzystając z gotowej biblioteki elementów. Podsumowanie warsztatów


Po szkoleniu:

  • Znasz podstawowe zasady projektowania interfejsów użytkownika
  • Potrafisz projektować atrakcyjne wizualnie prototypy
  • Sprawnie współpracujesz z projektantami, developerami i innymi członkami zespołu w pracy nad produktem

Trenerzy:


Witold Janiszewski - Symetria

Związany z projektami internetowymi od 2007 roku. Pięć lat spędził w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za strukturę kategorii i parametrów w ramach całego serwisu. W Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów i aplikacji, prowadzi kompleksowe badania UX.

Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

Wybrane projekty trenera:

BLIK - projektowanie procesu płatności BLIK
ING Bank Śląski - badania UX bankowości elektronicznej i mobilnej
Santander Bank Polska - projektowanie serwisu bankowości korporacyjnej
Credit Agricole - projektowanie głównego serwisu marki
PWN - projektowanie platformy edukacyjnej
Orange - projektowanie aplikacji mobilnej


Łukasz Rybkowski - Symetria

Zajmuje się projektowaniem użyteczności od 2018 r. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu i z UX Designu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Specjalizuje się w projektowaniu przyjaznych użytkownikom interfejsów, posiada również wiedzę z zakresu metodologii badawczej.

Wybrane projekty trenera:
Credit Agricole - projektowanie strony internetowej
Orange - projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
Asseco Data Systems - projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management
Polski Standard Płatności - projektowanie procesów płatności BLIK

Co mówią trenerzy na temat szkolenia?

To szkolenie dedykowane jest osobom, które nie mają lub mają niewielkie doświadczenie w projektowaniu interfejsów. Dzięki szkoleniu w szybki, praktyczny sposób dowiedzą się jak wykorzystać Figmę do projektowania atrakcyjnych prototypów oraz do sprawnej współpracy i komunikacji między wszystkimi osobami zaangażowanymi w pracę nad produktem.

Zobacz również:

szkolenia