To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet online na wydarzenie stacjonarne. Bilet online na Power of Brands - I Pula (w pakiecie książka PL)

Bilet online na wydarzenie stacjonarne.

już niedostępne 1 290,27 zł -
Bilet online na wydarzenie stacjonarne. Bilet online na Power of Brands - II Pula (w pakiecie książka PL)

Bilet online na wydarzenie stacjonarne.

już niedostępne 1 490,76 zł -

UWAGA! SPRZEDAŻ BILETÓW NA POWER OF BRANDS ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA. 

DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE I ZACHĘCAMY DO ŚLEDZENIA NASZEGO PROFILU NA LINKEDIN

Power of Brands, czyli rozwój i wzrost marki w praktyce

Zapraszamy na Power of Brands - niezwykły event, na którym zgromadzą się najlepsi praktycy marketingu firm FMCG i retail w Polsce. Gościem specjalnym i keynote speakerem będzie prof. Magda Nenycz-Thiel - współautorka How Brands Grow 2 oraz ekspertka merytoryczna Building Distinctive Brand Assets z Instytutu Ehrenberg-Bass w Australii prowadzonego przez Byrona Sharpa.

Kim jest prof. Magda Nenycz-Thiel?

Profesor Magda Nenycz-Thiel od 2006 roku pracuje pod okiem Byrona Sharpa w Instytucie Badawczym Ehrenberg-Bass przy University of South Australia. Jest założycielką i liderką Industry Growth Initiative i obecnie zajmuje stanowisko Industry Growth Professor. W latach 2013-2016 prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem - dla firmy Mars Incorporated, a następnie zajmowała stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated, czyli Mars Professor of Marketing.


Keynote Speaker: prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute pod przewodnictwem Byrona Sharpa (współautorka How Brands Grow 2 i Better Brand Health).

Prelegenci z firm: MARS, Grupa Żywiec, PHILIPS, OSHEE, L'Oréal

W panelach dyskusyjnych wezmą udział osoby z firm: MARS, Unilever, Johnson & Johnson,, PepsiCo, Danone, Reckitt, Nestle, Black Red White, OC&C, Decathlon.


Agenda wydarzenia:

09:00 Rejestracja i poranna kawa

09:30 Przywitanie gości, omówienie agendy i informacja o konkursie

  • Keynote speech : Jak rosną marki w dzisiejszych (ciekawych) czasach + sesja Q&A - prof. Magda Nenycz-Thiel
  • Panel dyskusyjny: How Brands Grow, czego nie wiedzą marketerzy w praktyce
  • Prezentacja: Tylko nie myśl o różowym słoniu - krótka historia o rozumieniu i wykorzystaniu "brand assets" - Piotr Kaznowski, MARS

11:20 Networking coffee

  • Prezentacja: Jak powiększać bazę klientów i dlaczego warto to robić w odniesieniu do potrzeby konsumenckiej - case study Philips Domestic Appliances - Magdalena Kosińska, Philips Domestic Appliances
  • Panel dyskusyjny: How Brands Grow, cz. 2 w praktyce
  • Prezentacja: Przykład długofalowej budowy dostępności mentalnej i fizycznej marki oraz konsekwentnego wzmacniania brand assets - case study Oshee - Tadeusz Czarniecki, OSHEE

13:00 Networking Lunch

  • Prezentacja: How Brands Grow… online. Specyfika mediów online i eCommerce. Jak wykorzystać szanse i obejść pułapki? - Michał Wawrzyniak, Grupa Żywiec
  • Panel dyskusyjny: Building Distinctive Brand Assets w praktyce
  • Prezentacja: Jak wzmocnić markę, wykorzystując distinctive brand assets? - Marcin Woźniak, Unilever

15:30 Podziękowania i ogłoszenie wyników konkursu.


KONTAKT:  [email protected]

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa