SPRZEDAŻ BILETÓW ZAKOŃCZONA, SOLD OUT
Kontakt: [email protected]
Power of Brands 2024, czyli rozwój i wzrost marki w praktyce!
Zapraszamy na drugą edycję konferencji Power of Brands, organizowanej przez BLIX. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia będziemy dodatkowo celebrować premierę kolejnej przetłumaczonej przez BLIX publikacji - Better Brand Health autorstwa Jenni Romaniuk.
W sprzedaży tylko 20 biletów!
Power of Brands to wydarzenie, które zrzesza grono najlepszych w Polsce praktyków marketingu branży FMCG i retail. Zeszłoroczna edycja odbiła się szerokim echem w branży, zdobywając entuzjastyczne opinie. Power of Brands to nie tylko idealne miejsce do zdobycia nowej wiedzy, ale również do nawiązania nowych relacji i networkingu. W tym roku skupimy się na dyskusji na temat marketingu opartego na dowodach, roli, jaką odgrywa siła marki, oraz sposobach jej pomiaru.
W zeszłorocznej ankiecie oceniającej event aż 97% osób zadeklarowało, że chętnie weźmie udział w kolejnej edycji!
Keynote speakerem, otwierającym Power of Brands, będzie profesor Magda Nenycz-Thiel, która od 2006 roku pracuje w Instytucie Badawczym Ehrenberg-Bass przy University of South Australii prowadzonym przez Byrona Sharpa. Jest założycielką i liderką Industry Growth Initiative oraz obecnie zajmuje stanowisko Industry Growth Professor. W latach 2013-2016 prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem - dla firmy Mars Incorporated, a następnie zajmowała stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated, czyli Mars Professor of Marketing. Profesor Magda jest również współautorką Better Brand Health, gdzie współtworzyła rozdział o tytule "Co z dostępnością fizyczną?".
Więcej o Power of Brands znajdziesz tu: https://event.howbrandsgrow.pl/
Wśród ekspertów będziemy mieli przyjemność gościć reprezentantów m.in. z firm takich jak: PEPSICO, LEGO, GRUPA MASPEX, UNILEVER, OSHEE, DECATHLON, GRUPA ŻYWIEC, BLIX.
Kontakt: [email protected]
Miejsce
Wilcza 73, Warszawa