Szkolenie: Jak pozyskać i utrzymać gościa hotelowego - sprawdzone metody
17 Marca 2014, 10:00-17:00 (Poniedziałek)

|
"Klient jest najważniejszym gościem… Nie zależy on od nas, to my zależymy od niego. Nie przeszkadza nam w pracy, stanowi jej cel. Nie jest poza naszą pracą, lecz jej częścią. Nie robimy mu przysługi służąc mu, to on robi nam honor dając ku temu szansę." Mahatma Gandhi Jeżeli Twoją ideą jest zapewnienie najwyższych standardów w obsłudze klienta - temu służy właśnie uczestnictwo w szkoleniu: |
Jak pozyskać i utrzymać gościa hotelowego - sprawdzone metody mające
na celu prezentację najnowszych metod skutecznego
zarządzania obsługą gościa hotelowego | |
Jeśli chcesz wiedzieć: ✓ Jak pozyskiwać nowych gości? ✓ Jak podnieść jakość obsługi gości w Twoim hotelu? ✓ Jak zmniejszyć liczbę reklamacji i trudnych sytuacji podczas obsługi gościa? ✓ Jak podnieść zadowolenie i lojalność swoich gości? ✓ Jak budować pożądany wizerunek swojego hotelu? i finalnie… ✓ Jak utrzymać gościa hotelowego? | |
To szkolenie jest dla Ciebie! POZYSKAJ, ZADBAJ i ZATRZYMAJ GOŚCIA HOTELOWEGO! | |
Skorzystaj z oferty szkoleniowej, a zdobędziesz umiejętności: ✓ niezbędne do skutecznego i profesjonalnego zarządzania w zakresie pozyskiwania i utrzymywania kontaktu z gośćmi ✓ ułatwiające efektywne komunikowanie się z różnorodnymi rodzajami gości hotelowych (właściwa identyfikacja potrzeb i oczekiwań konsumentów) ✓ będziesz w stanie radzić sobie z trudnym gościem hotelowym ✓ nawiążesz relację i będziesz potrafił właściwie komunikować się z gościem wirtualnym | |
Adresaci szkolenia: Szkolenie kierowane jest do pracowników recepcji oraz działów rezerwacji, marketingu i sprzedaży obiektów hotelowych i pensjonatów, jak również do kadry zarządzającej i właścicieli obiektów. | |
Cel szkolenia: Przedstawienie sprawdzonych metod z zakresu profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, a także prowadzenia efektywnej komunikacji w rozmowach pro i posprzedażowych mających na celu zwiększenie sprzedaży w obiekcie hotelowym.
| |
Program szkolenia: • Metody skutecznego pozyskiwania klientów ✓ wysoka jakość obsługi klienta, w wynik finansowy obiektu hotelowego ✓ prowadzenie efektywnych działań sprzedażowych, a obsługa gościa w hotelu ✓ wpływ wysokiej jakości obsługi na pozyskiwanie nowych Gości ✓ zarządzanie jakością obsługi klienta (koncepcja Customer Experience Management CEM, "chwile prawdy", pracownicy hotelu jako klienci wewnętrzni)
• Specyfika obsługi klienta w branży turystycznej ✓ psychologiczne aspekty obsługi gościa w branży usługowej ✓ podstawy komunikacji proklienckiej (komunikacja werbalna i niewerbalna) ✓ typy klientów i strategie ich obsługi (jak prowadzić efektywne rozmowy z poszczególnymi rodzajami gości oraz skutecznie zaspokajać ich potrzeby?) ✓ znaczenie i sposoby odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów ✓ zarządzanie pobytem gościa w obiekcie hotelowym (generowanie przychodów ze sprzedaży usług dodatkowych w obiekcie - własnych i outsourcowanych) • Trudne sytuacje w kontaktach z klientami ✓ rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta ✓ typologia "trudnych klientów" oraz style zachowań ✓ sposoby postępowania z różnymi klientami (diagnoza zarzutów klienta, asertywność i ograniczanie skutków stresu - zalety asertywnego zachowania, postawa i zachowania asertywne, objawy uległego, asertywnego i agresywnego zachowania - przegląd technik radzenia sobie z poszczególnymi zachowaniami)
• Zasady nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem ✓ e-klient, a klient - podobieństwa i różnice - zachowania gości hotelowych w sieci internetowej ✓ skuteczne narzędzia komunikacji z klientem (kontakt bezpośredni, fora internetowe, e-mail marketing, portale opiniotwórcze - np. TripAdvisor.com) ✓ zarządzanie reputacją w sieci internetowej (zarządzanie pozytywnymi i negatywnymi opiniami) | |
Prowadząca: Dagmara Plata - Alf - jest pasjonatką zarządzania i marketingu, trenerem biznesu i doradcą branżowym. Prowadzi blog o sobie z ciekawostkami z branży marketingowej: dagmaraplataalf.pl. Od 2010 roku pełni funkcję dyrektora arthotelu Castle Inn w Warszawie, a z branżą turystyczną i hotelarską związana jest od ponad 9 lat. Była mówcą eTravelForum 2013 i 2014 w Warszawie i Pradze oraz jest autorką licznych artykułów z tematyki zarządzania oraz e-marketingu w branży turystycznej. Aktualnie prowadzi badania naukowe z zakresu zarządzania wiedzą klienta jako doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego, jest również na liście wykładowców w ramach utworzonego przez uczelnię kierunku studiów podyplomowych "Internet w turystyce i hotelarstwie" oraz autorką programu szkoleniowego "Akademia eTurystyki". Absolwentka MBA na University of Bedfordshire oraz licznych studiów podyplomowych, w tym w zakresie zarządzania hotelami Wellness i SPA i też handlu zagranicznego. Uczestniczka wielu szkoleń i seminariów w zakresie marketingu (w tym CIM), HR oraz turystyki. | |
Czas trwania szkolenia: 7 godzin dydaktycznych - 10:00-16:30 (1 dzień szkoleniowy) Forma szkolenia: warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej: prezentacja trenerska, ćwiczenia warsztatowe indywidualne i zespołowe, prezentacja studiów przypadku, symulacje praktycznych zdarzeń zawodowych, sesje pytań i odpowiedzi.
| |
WARUNKI UCZESTNICTWA: Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wniesienie opłaty uczestnika w wysokości: 650 zł+ 23% VAT/osobę. Uwaga! Tylko do 3 marca specjalna cena - 499 zł + VAT! Dla Partnerów Złotego Standardu obowiązują zniżki wynikające z umów!
Opłata obejmuje ▪ uczestnictwo w szkoleniu, ▪ przerwy kawowe, napoje, lunch, ▪ pełne materiały szkoleniowe, ▪ certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Rabaty W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
W przypadku zgłoszenia na więcej niż jedno szkolenie - cena do negocjacji. Prosimy o kontakt: [email protected] | |
Skorzystaj z naszych pozostałych szkoleń: | |
|
|
|
|
|
|