Akademia PR Managera 360° - PAKIET: MASTER, PROFESSIONAL

5 marca 2020, 09:00 (czwartek) - 19 marca 2020, 18:00 (czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Normalny (w tym 23% VAT). W cenę wliczono: mat. szkoleniowe, certyfikat, lunch, przerwy kawowe.
już niedostępne 2 499,00 zł -

Akademia Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej zaprasza na szkolenia pn. Akademia PR Managera 360°!

Akademia PR Managera 360° to cykl szkoleń w formule wykładowo - warsztatowej dla:

🔹 specjalistów PR
🔹 rzeczników prasowych
🔹 specjalistów public affairs
🔹 specjalistów advocacy
🔹 specjalistów CSR
🔹 marketingowców
🔹 social media managerów
🔹 pracowników działów HR
🔹 osób pracujących w małych, średnich, dużych firmach oraz korporacjach
🔹 osób prowadzących działalność gospodarczą i rolniczą
🔹 pracowników NGO's, fundacji, urzędów i instytucji.

Akademia PR Managera 360° składa się z trzech poziomów:
1. LEVEL BASIC - 20 lutego 2020 r. (szkolenie już się odbyło)
2. LEVEL MASTER - 5 marca 2020 r.
3. LEVEL PROFESSIONAL - 19 marca 2020 r.

W PAKIECIE TANIEJ! OSZCZĘDZASZ 799 zł!

Szkolenia poprowadzi Paulina Smaszcz-Kurzajewska - menedżer PR i komunikacji z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, oraz zaproszeni przez Nią specjaliści PR i komunikacji, specjaliści digital media, dziennikarze, językoznawcy, prawnicy, marketingowcy i sprzedawcy.

DZIĘKI AKADEMII PR MANAGERA 360°:
✔ poszerzysz swoją wiedzę z zakresu tworzenia angażujących kampanii PR przy użyciu narzędzi off- i online
✔ dowiesz się o sprawdzonych i skutecznych sposobach zarządzania sytuacjami kryzysowymi
✔ poznasz nowoczesne narzędzia efektywnej komunikacji wewnętrznej firmy
✔ udoskonalisz swój warsztat redagowania interesujących komunikatów prasowych oraz innych tekstów
✔ potrenujesz pracę z kamerą i wystąpienia publiczne pod okiem doświadczonej dziennikarki, wykładowcy, szkoleniowca
✔ zaktualizujesz wiedzę prawną w działaniach komunikacyjnych
✔ dowiesz się, jak zadbać o własny personal branding
✔ skonsultujesz z ekspertem Twoje dotychczasowe działania PR oraz dowiesz się, co jest ich mocną stroną, a co warto zmodyfikować w przyszłości
✔ wzmocnisz wiarę w swoje kompetencje zawodowe
✔ otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
✔ staniesz się profesjonalnym doradcą i partnerem dla kadry zarządzającej w Twojej organizacji.

Terminy najbliższych szkoleń:

LEVEL MASTER - 5 marca 2020 r.

LEVEL PROFESSIONAL - 19 marca 2020 r.

Miejsce: przestrzeń coworkingowa the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49)

Czas: godz. 09:00 - 18:00

Cena PAKIETU uwzględnia:

👉 udział w dwóch poziomach Akademii PR Managera 360°: LEVEL MASTER (05.03.2020) i LEVEL PROFESSIONAL (19.03.2020)
👉 materiały do szkoleń na każdym z poziomów
👉 certyfikaty, potwierdzające udział w szkoleniu na każdym z poziomów
👉 konsultacje z prowadzącymi po zakończeniu każdego szkolenia
👉 lunch w każdym dniu szkolenia
👉 przerwy kawowe w każdym dniu szkolenia.

KUPUJĄC SZKOLENIA AKADEMII PR MANAGERA 360° W PAKIECIE, OSZCZĘDZASZ 799 ZŁ!

PROGRAM AKADEMII PR MANAGERA 360° - LEVEL MASTER

9:00 - 9:30 | rejestracja uczestników

📌 9:30 - 10:45 | CZĘŚĆ I - Personal branding PR Managera 360°
Prowadząca:

Paulina Smaszcz-Kurzajewska, top menedżer PR i komunikacji, mentorka, konsultant biznesu; BRAND NEW Paulina Smaszcz-Kurzajewska, BRAND NEW PR
- Personal branding PR Managera 360°: samoświadomość (cechy charakteru, osobowości, emocjonalność), budowanie własnej pozycji w firmie
- Wykorzystanie potencjału energetycznego zespołu i indywidualności (budowanie zespołów komunikacyjnych i podział obowiązków, strategia, inspiracja, motywacja, egzekucji)

10:45 - 10:55 | przerwa kawowa, networking

📌 10:55 - 12:15 | CZĘŚĆ II - PR Manager 360° - jakie powinien posiadać kompetencje i umiejętności?

Prowadząca:
Dominika Zajączkowska, Public Relations Expert, Brand New


- Czy każdy ma predyspozycje i talent do bycia PR managerem?
- Świadomość swoich mocnych i słabych stron w zawodzie: co nam pomaga, a co nam przeszkadza?
- Budowanie zdrowych relacji zawodowych Znajdowanie talentów do współpracy: Influencerzy, współpracownicy
- Stres w PR - jak sobie z nim radzić?
- Wąska specjalizacja - czy warto wiązać się z konkretną branżą na dłużej?
- Kodeks honorowy PR managera - czy taki istnieje?


📌 12:15 - 13:15 | CZĘŚĆ III - Strategia PR - case study
Prowadząca:
Paulina Smaszcz-Kurzajewska, top menedżer PR i komunikacji, mentorka, konsultant biznesu; BRAND NEW Paulina Smaszcz-Kurzajewska, BRAND NEW PR

- Jak osiągnąć sukces PR? Jak z niewielkim budżetem zespół PR zbudował konsekwentnie sukces medialny i środowiskowy serialu premium "KRUK. Szepty słychać po zmroku"?

13:15 - 13:35 | lunch

📌 13:35 - 14:50 | CZĘŚĆ IV - Komunikacja wewnętrzna w organizacji
Prowadząca:
Aleksandra Konieczny, konsultant public relations i komunikacji, BRAND NEW Paulina Smaszcz-Kurzajewska

- W jaki sposób zaprojektować skuteczną strategię komunikacji wewnętrznej w twojej firmie, z uwzględnieniem różnych grup pokoleniowych pracowników?
- Efektywne narzędzie off- i online wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej
- Zasady formułowania skutecznych komunikatów do pracowników. Jak sprawić, by czytali i działali?
- Czym jest employee advocacy i work-life blending?
- Kreowanie wizerunku ekspertów wewnętrznych firmy. Autorytet przez doświadczenie

📌 14:50 - 15:25 | CZĘŚĆ V - Wizualne budowanie marki osobistej
Prowadząca:
Joanna Jałowiec, fotografka współpracująca z influencerami i właścicielami marek, dziennikarka, Fotofigury.pl

- Przedstaw siebie i daj się polubić. Personal branding foto - nowy trend prezentacji marek, biznesu i osób
- Po co nam profesjonalne zdjęcia - korzyści marketingowe, wizerunkowe, komunikacyjne
- 10 praktycznych sposobów na wykorzystanie fotografii personal branding w budowaniu marki osobistej i biznesie
- Autoprezentacja specjalisty ds. komunikacji - pozytywne i negatywne przykłady budowania marki osobistej poprzez zdjęcia
- Jak przygotować się do sesji zdjęciowej - mood board, stylizacja, podstawy pozowania, autentyczność vs kreacja
- Case study - na kawie z prawnikiem 

15:25 - 15:35 | przerwa kawowa, networking
📌 15:35 - 17:00 | CZĘŚĆ VI - Sprzedaż on- i offline, czyli techniki kreujące innowacyjny wizerunek firmy oparty o wartości PR
Prowadząca:
dr inż. Lidia Grzegorczyk, ekspert ds. innowacji i strategii R&D w technologiach, budowanie strategii dla startup i MŚP, wykorzystując techniki innowacji


- Jak tworzyć profil idealnego klienta firmy w dobie technologii i mediów społecznościowych?
- Jak poznać potrzeby klientów firm za pomocą techniki empathy map?
- Narzędzie story brand wzmacniające markę online i offline
- Podstawy budowania 7 rodzajów postów w social media - czyli jak tworzyć przyciągające treści w dobie technologii
- 7-dniowa sprzedaż w mediach społecznościowych oparta o technologie - wypromuj produkt lub usługę

📌 17:00 -18:00 | CZĘŚĆ VII - Rola gadżetów w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej marki
Prowadzący:
Katarzyna i Damian Sieczkowscy, właściciele agencji reklamowej GADŻETPLUS


- Jak wykorzystać gadżet do promocji marki, idei, wydarzenia?
- Jak stworzyć kreatywny gadżet, który wyróżni działania PR na tle konkurencji i przyciągnie zainteresowanie mediów, partnerów biznesowych, klientów?
- Agencja kreatywna czy dział PR - kto powinien tworzyć pomysły na gadżety?
- Kreatywny gadżet - skąd czerpać inspiracje?

📌 17:30 - 18:00 | CZĘŚĆ VIII - Wianki z BADYLI - efektowna promocja firmy
Prowadzący:
Miron Majewski i Tomasz Belczyk, założyciele marki Badyle

- Warsztaty tworzenia wianków. Wianek to oryginalny i efektowny gadżet promujący firmę/organizację/instytucję/ideę/produkt, a także niezapomniana forma wyrażenia podziękowania, np. za współpracę biznesową.


📌 KONSULTACJE Z EKSPERTAMI (indywidualne konsultacje z prowadzącymi po każdej z części szkolenia dla zainteresowanych uczestników w the Nest Cafe)


PROGRAM AKADEMII PR MANAGERA 360° - LEVEL PROFESSIONAL

9:00 - 9:30 | rejestracja uczestników

📌 9:30 - 11:00 | CZĘŚĆ I - Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Prowadzący:
Jan Matysik, prezes zarządu agencji public relations Cumulus PR

- Czym tak naprawdę jest kryzys (medialny)?
- Sygnały ostrzegawcze przed wybuchem kryzysu
- Zasada 3C w kryzysie
- Manual sytuacji kryzysowych
- Wystąpienia publiczne i medialne w sytuacji kryzysowej
- Publikacje i oświadczenia (social media, www, intranet) - elementy składowe oświadczenia
- Jak sobie radzić z nieprzychylnymi komentarzami? Dialog w sytuacjach kryzysowych
- Informacja, intencja, odbiór medialny i społeczny, czyli jak uniknąć pułapek i kiedy najczęściej możesz być potencjalnie źle odebrany?
- Precyzja wypowiedzi: jak i co powiedzieć?
- Zarządzanie sytuacją kryzysową wewnątrz organizacji
- Księga Zarządzania Kryzysowego - kto/co/kiedy/dla kogo?
- Organizacja sztabu kryzysowego
- Case studies

11:00 - 11:10 | przerwa kawowa, networking

📌 11:10 - 12:40 | CZĘŚĆ II - Social media
Prowadzący:
Łukasz Dębski, Digital Marketing Lead, Socjomania

- Aktualny stan mediów społecznościowych w Polsce i na świecie
- Czy najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce mogą pełnić funkcje PR i marketingowe dla naszej firmy (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)?
- Algorytmy w mediach społecznościowych. Czym są, jak działają i co nam dają?
- Tworzenie i animowanie społeczności w mediach społecznościowych. Dobre praktyki firm
- User Generated Content - jak wykorzystać własnych fanów profilu społecznościowego do organicznego budowania reputacji marki?
- Employee Advocacy - jak wykorzystać własnych pracowników, ekspertów do promocji produktu, usługi i budowania reputacji marki?
- Kampanie płatne w mediach społecznościowych - sposoby targetowania reklam, metody rozliczenia, koszty
- Specyfika języka PR-owego w social mediach - jak budzić zaufanie za pomocą odpowiednich słów i zwrotów? Dobre praktyki
- Przykłady komunikatów (informowanie, promowanie, zapobieganie, zażegnanie kryzysu, promocja marki)
- Przydatne narzędzia do monitorowania działań Klientów marki w mediach społecznościowych


📌 12:40 - 14:00 | CZĘŚĆ III - Efektywne narzędzia PR w dobie mediów wielokanałowych. Jak rozliczać PR: ROI? AVE? Tone of publications? Size of publications? 
Prowadzący:
Sebastina Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

14:00 - 14:20 | lunch

📌 14:20 - 15:50 | CZĘŚĆ IV - Employer branding - jak budować markę pracodawcy wśród pokolenia X, Y, Z?
Prowadząca:
Paulina Smaszcz-Kurzajewska, top menedżer PR i komunikacji, mentorka, konsultant biznesu; BRAND NEW Paulina Smaszcz-Kurzajewska, BRAND NEW PR

- Proces budowanie marki pracodawcy - o czym należy pamiętać?
- Współpraca działu PR i HR - klucz do sukcesu
- Wykorzystanie narzędzi komunikacji wewnętrznej w employer brandingu

📌 15:50 - 16:35 | CZĘŚĆ V - PR i content marketing w dobie nowych technologii
Prowadzące:
Magdalena Wosińska, Content Marketing Specialist Prowly
Karolina Rafalo, Head of Sales & Customer Success w Prowly

- Trendy w komunikacji online
- Formy contentowe, które warto wykorzystać w biurach prasowych/blogach firmowych
- Dobre i złe wzorce przy tworzeniu contentu w biurach prasowych/blogach firmowych

16:35 - 16:45 | przerwa kawowa, networking

📌 16:45 - 18:00 | CZĘŚĆ VI - Język mózgu w PR-rze
Prowadzący:
Ania Urbańska i Paweł Jarząbek, zarządzają sprowadzoną do Polski ze Szwajcarii innowacyjną metodą treningową STRUCTOGRAM®, która pomogła już tysiącom osób

- Podstawy najnowszych badań nad mózgiem
- Biostruktury mózgu a budowanie wizerunku marki
- Jak biostruktura mózgu wpływa na postrzeganie marki?
- Biokomunikacja a PR
- Motywy zakupowe i decyzyjne oraz ich rola w budowaniu marki

📌 KONSULTACJE Z EKSPERTAMI (indywidualne konsultacje z prowadzącymi po każdej z części szkolenia dla zainteresowanych uczestników w the Nest Cafe)

✔ Każdy z uczestników otrzyma CERTYFIKAT potwierdzający zdobyte umiejętności i kompetencje.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? 📨 Napisz wiadomość: kontakt@paulinasmaszczkurzajewska.com


PARTNERZY:

Przestrzeń coworkingowa the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL SP.K., Kwiaciarnia BadyleGorilla Coffee, PMX Distribution, Prowly, Przełom w Odżywianiu, Fotofigury.pl

PATRONAT MEDIALNY:

Medialna Perspektywa, HRPolska.pl, magazyn "Law Business Quality", be-art.pl, Imperium Kobiet

Zobacz również:

szkolenia Komunikacja Komunikacja w biznesie Komunikacja w mediach społecznościowych PR Social Media Szkolenie pracowników wydarzenia Warszawa