[PL] Jako podsumowanie wystawy "Opakowanie z rodowodem" zorganizowane zostały warsztaty dla studentów projektowania, uczących się w Polsce, chcieliśmy aby mogli oni doświadczyć czegoś podobnego do studentów uczelni ELISAVA w Barcelonie. Wybrali oni lokalne produkty i pod okiem Evy Miguelli, kuratorki wystawy oraz Lai Fusté przeprojektowali opakowania, w odniesieniu do własnej kultury.
Jeśli jesteś ciekaw, jakie produkty wybrali studenci projektowania i jakie zmiany opakowania zaproponowali, zapisz datę 30-go września w kalendarzu.
Opakowanie jest jedną z najmocniejszych płaszczyzn kontaktu marki z konsumentem, jest niezbędnym narzędziem, dzięki któremu marka może opowiedzieć swoją historię. Wzór opakowania może czerpać z kultury danego obszaru i jedocześnie służyć jej ochronie przed zapomnieniem. Historia, kultura i obszar, z których wyrasta marka mogą stać się wartościami współtworzącymi jej istotę, stanowić o jej wyjątkowości i stwarzać możliwość kapitalizacji tych wartości w zestawieniu z dużymi, światowymi markami.
Ostatnim dniem, w którym możesz obejrzeć wystawę będzie 2 października. Wystawa czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12:00-20:00. Wstęp bezpłatny.
👉 Więcej szczegółów
https://youtu.be/mvCYSYYIEiY
https://bit.ly/expo_po
Zarówno wystawa, jak i warsztat zorganizowane zostały we współpracy z Ambasadą Hiszpanii w Polsce oraz z ELISAVA - Wyższą Uczelnią Projektowania i Inżynierii w Barcelonie.
===
[ES] Diseño de "packaging" autóctono y tradición
30 de septiembre 18:30
A modo de "finissage" de la exposición «Packaging de Origen», se ha propuesto un workshop para estudiantes de diseño polacos que repite la experiencia de los estudiantes de ELISAVA en Barcelona. Estos alumnos han elegido productos locales y de la mano de las profesoras Eva Miguella, comisaria de la muestra, y Laia Fusté los han rediseñado vinculándolos a nuestra cultura.
Si tienes curiosidad sobre qué otros productos han elegido los estudiantes de diseño y qué propuesta han hecho de "packaging" anota la cita en tu agenda.
El "packaging" es uno de los puntos de contacto más poderosos de la marca con el consumidor, una herramienta indispensable para que las marcas cuenten su historia. El diseño de "packaging" puede beber de la cultura de un territorio y a la vez se puede usar como una herramienta para que perviva. La historia y el origen de una marca pueden ser un valor que configure su esencia, una oportunidad de capitalización de valores y de diferenciación versus grandes marcas más globalizadas.
El último día para ver la exposición será el 2 de octubre. La muestra está abierta de lunes a domingo, de 12:00 a 20:00. La entrada es gratuita.
👉 Más información de la exposición:
https://youtu.be/mvCYSYYIEiY
https://bit.ly/expo_po
Tanto la exposición como el taller se han organizado en colaboración con la Embajada de España en Polonia y la Escuela Universitaria de Diseño e Ingeniería de Barcelona - Elisava.
Miejsce
ul. Nowogrodzka 22, 00-511 Warszawa