Jak zaprojektować produktywność własną i zespołową

16 Września 2024, 16:30 (Poniedziałek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja
już niedostępne -

Poznań Biznes Partner oraz Get Better Beata Zięba zapraszają na warsztat stacjonarny pt. "JAK ZAPROJEKTOWAĆ PRODUKTYWNOŚĆ WŁASNĄ I ZESPOŁOWĄ"

Kiedy? 16-17 września 2024r.

Gdzie? Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa, ul. 28 Czerwca 1956r. 404 , piętro II, sala C.

O której? 16:30-20:00


CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwinięcie praktycznych umiejętności związanych
z planowaniem i wzmacnianiem produktywności działań firmowych własnych i zespołowych. Celem jest także podniesienie kompetencji z zakresu planowania i organizacji czasu, rozwinięcie umiejętności określania zarówno katalizatorów jak i rozpraszaczy. Istotna jest również umiejętność wytyczania celów i wdrażania metod skutecznego zarządzania zadaniami w czasie w kontekście pracy indywidualnej i zespołowej oraz praca z pozytywnymi nawykami.
KORZYŚCI: Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności efektywnego gospodarowania czasem, planowania i organizacji pracy swojej oraz podwładnych. Będą potrafili definiować cele oraz tworzyć harmonogramy działania. Będą potrafili zaprojektować produktywność własną oraz podległych pracowników.
UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sktora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych wzmocnieniem produktywności w swojej pracy, efektywnym zarządzaniem zadaniami w czasie i pracą na pozytywnych nawykach.


Program szkolenia:

1. Jak działać by osiągać więcej
• Umiejętność określania potrzeb własnych oraz firmowych
• Określanie celu działania i zarządzanie priorytetami
• Definiowanie własnego potencjału - nowa perspektywa
2. Produktywność a intuicja działania
• Jak wykorzystać intuicję przy podejmowaniu decyzji biznesowych?
• Jakich wyjść ze strefy osobistego i biznesowego komfortu?
• Określenie podstaw i ram produktywności
• Wiedza to nie wszystko
3. Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie
• Bariery i nawyki wpływające na zarządzanie własną efektywnością
• Zaburzenia efektywności
• Błędy w zarządzaniu czasem
• Tworzenie budżetu czasu
• Współpraca z innymi - delegowanie zadań
• Wykorzystanie narzędzi ułatwiających planowanie czasu
4. Czy nawyki mogą przeszkadzać w efektywnym działaniu?
• Rutyna, zwyczaje, nawyki - jak dobrze zrozumieć cele swojego działania
• Od czego zacząć wdrażanie
• Nawyki kluczowe a wzrost efektywności osobistej
• Pętla nawyku w teorii i praktyce

Informacje o trenerze:Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada niemal 20 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy z całej Polski. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych
i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Współtwórca społeczności osób przedsiębiorczych "Mikrobiznes na maksa". Pracuje łącząc wiedzę z pasją.

Zapraszamy!

*Sala jest dostępnym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami

Zobacz również:

szkolenia