Profesjonalny Menedżer Restauracji II Edycja

27 maja 2020, 10:00 (środa) - 28 maja 2020, 15:00 (czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników Bilet 27.05.2020 cena specjalna

Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników

już niedostępne 250,00 zł -
Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników Bilet 28.05.2020 cena specjalna

Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników

już niedostępne 250,00 zł -
Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników Bilety 27-28.05.2020 cena specjalna

Bilety dostępne dla ubiegłorocznych uczestników

już niedostępne 390,00 zł -
  Bilet 27.05.2020 cena regularna
Wyprzedane 450,00 zł Wyprzedane
  Bilet 28.05.2020 cena regularna
Wyprzedane 450,00 zł Wyprzedane
  Bilet 27-28.05.2020 cena regularna
Wyprzedane 690,01 zł Wyprzedane

27 MAJA (ŚRODA)

Ekonomia, zarządzanie, prawo pracy dla menedżera restauracji
  • Ekonomia: 10 rozwiązań i podpowiedzi, które ustrzegą Twoją restaurację przed kryzysem.
    Anna Dębska
  • Trendy w gastronomii - co warto wiedzieć, jeśli chcesz by Twoja restauracja osiągnęła sukces -Transgourmet Polska Sp. z o.o.
  • Zarządzanie zespołem: Jak zbudować zgrany zespół w restauracji? Rafał Głowacki
  • Prawo: Prawne aspekty zarządzania personelem czyli podstawy prawa pracy dla restauratora. Małgorzata Buczkowska
  • Zarządzanie: Jak bez walki zwiększyć zyski wykorzystując cechy i zalety młodszych pokoleń?
    Piotr Rogowski

28 MAJA (CZWARTEK)

Media społecznościowe, obsługa klienta, obsługa sali dla menedżera restauracji
  • Komunikacja: Media społecznościowe w biznesie gastronomicznym - zbędny koszt czy dobra inwestycja? Zuzanna Warowna - Toruńska
  • Czy cena jest podstawowym argumentem przy zakupie profesjonalnego urządzenia do kuchni? -MEIKO Clean Solutions Polska
  • Obsługa klienta: Jak współpracować z klientem biznesowym i jak zarabiać na grupach i wydarzeniach. Aga Ciesielska
  • Obsługa klienta: Jak rozmawiać z niezadowolonym Gościem. Marek Skała
  • Obsługa sali: Ponadprzeciętny serwis w obsłudze. Na co warto zwracać uwagę i dlaczego. Marcin Dyrda

Więcej na stronie: www.profesjonalnymenedzerrestauracji.pl

Zobacz również:

szkolenia Szkolenie menedżerskie wydarzenia Ptak Warsaw Expo, Warszawa