Doskonała wizyta higienizacyjna i stomatologiczna - 15-16 października 2020 Warszawa
15 Października 2020, 09:00 (Czwartek) - 16 Października 2020, 18:00 (Piątek)

DOSKONAŁA WIZYTA HIGIENIZACYJNA I STOMATOLOGICZNA
Dla lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych.
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty higienizacyjnej.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i obopólnej satysfakcji z wizyty higienizacyjnej.Profil użytkownika:Wykład przeznaczony jest dla każdej higienistki i asystentki stomatologicznej,/niezależnie od doświadczenia/która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem profilaktycznym.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
Cele:
- Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez higienistki i asystentki stomatologiczne oraz poznanie systemu 5 wzorcowych kroków Doskonałej Wizyty higienizacyjnej.
- Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do dbałości o higienę jamy ustnej, zachęcenie pacjenta do zabiegu wybielania, kolejnych zabiegów higienizacyjnych oraz o przychodzenie na regularne kontrole profilaktyczne.
Korzyści:
- Poznanie wzorcowej kolejności wizyty higienizacyjnej - 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta
- Wiedza jak skutecznie zaprezentować usługi higienizacji oraz wybielania, aby Pacjent je rozumiał i zaakceptował
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
MACIEJ DROSD
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!
ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach
Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Hotel Mercury Grand
ul. Krucza 28
Warszawa
TERMIN:
26-27.03.2020
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe,
Każdego dnia:
- przekąski,
- lunch w restauracji,
- przerwa kawowa
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"
"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."
Od 7 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.
Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.
Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"
Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty ortodontycznej.
Miejsce
Sienna 39, Warszawa