Doskonała wizyta higienizacyjna i stomatologiczna - 15-16 października 2020 Warszawa

15 Października 2020, 09:00 (Czwartek) - 16 Października 2020, 18:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Liczba miejsc jest limitowana. Kurs "Doskonała wizyta higienizacyjna i stomatologiczna" - 15-16 października 2020

Liczba miejsc jest limitowana.

już niedostępne 1 990,00 zł -


DOSKONAŁA WIZYTA HIGIENIZACYJNA I STOMATOLOGICZNA
Dla lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych.


Ten kurs  znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty higienizacyjnej.


Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i obopólnej satysfakcji z wizyty higienizacyjnej.Profil użytkownika:Wykład przeznaczony jest dla każdej higienistki i asystentki stomatologicznej,/niezależnie od doświadczenia/która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem profilaktycznym.

Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:




Cele:

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez higienistki i asystentki stomatologiczne oraz poznanie systemu 5 wzorcowych kroków Doskonałej Wizyty higienizacyjnej.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do dbałości o higienę jamy ustnej, zachęcenie pacjenta do zabiegu wybielania, kolejnych zabiegów higienizacyjnych oraz o przychodzenie na regularne kontrole profilaktyczne.

Korzyści:

  • Poznanie wzorcowej kolejności wizyty higienizacyjnej - 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta
  • Wiedza jak skutecznie zaprezentować usługi higienizacji oraz wybielania, aby Pacjent je rozumiał i zaakceptował

METODOLOGIA

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.




       
                                          MACIEJ DROSD
                                          Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!




ARKADIUSZ BUZIEWICZ
Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.



Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:
Hotel Mercury Grand
ul. Krucza 28 

Warszawa


TERMIN:
26-27.03.2020


GODZINY:
9:00 - 18:00


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

Każdego dnia:

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa 


MICHAŁ KATARZYŃSKI

Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"

"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."

Od 7 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" 22 praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników.

Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.

Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"

Zarejestruj się na ten kurs i poznaj doskonały standard konsultacji i wizyty ortodontycznej.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa