Projektowanie Design Systemów w Figmie - zdalne szkolenie UX Upgrade

22 Czerwca 2022, 09:30 (środa) - 23 Czerwca 2022, 13:30 (Czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
20 Czerwca 2022, 17:00 1 230,00 zł
  STANDARD + 1H KONSULTACJI
20 Czerwca 2022, 17:00 1 599,00 zł

Figma jako narzędzie do projektowania interfejsów i Design Systemów

W ramach szkolenia:

  • Nauczysz się jak projektować strony internetowe oraz aplikacje,
  • Poznasz obsługę narzędzia do projektowania, jakim jest Figma,
  • Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć Design System i jak wykorzystywać go podczas projektowania.

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Product Managerów, 
  • Product Ownerów, 
  • Specjalistów ds. rozwoju produktów, 
  • Junior UX Designerów, 
  • UI Designerów, 
  • Badaczy UX, 
  • Marketing Managerów, 
  • Graphic Designerów, 
  • i wszystkich, którzy chcą poznać narzędzie do zespołowego projektowania interfejsów.
Poruszane zagadnienia: #figma #projektowanieinterfejsow #designsystem

Szczegółowa agenda:

DZIEŃ 1, 9:30-13:30

9:30 - 10:00 Wprowadzenie do projektowania User Experience. Podstawy projektowania UX. 

Podstawowe informacje na temat User Experience oraz informacje pomagające zacząć pracę nad projektem.

10:00 - 11:00 Wyzwanie projektowe. Tworzenie projektu low-fi (o niskiej szczegółowości). 

Część 1. Rozpoczęcie prac nad projektem przy użyciu istniejących komponentów w formie Lo-Fi. Prace od początku przebiegają przy użyciu Figmy.

11:00 - 11:15 Przerwa

11:15 - 12:15 Wyzwanie projektowe. Tworzenie projektu low-fi (o niskiej szczegółowości).

Część 2. Kontynuowanie prac projektowych rozpoczętych w części pierwszej.

12:15 - 12:30 Przerwa

12:30 - 13:30 Wyzwanie projektowe. Tworzenie interaktywnego prototypu. 

Podsumowanie dnia. Wykorzystanie dodatkowych funkcji prezentacji Figmy do stworzenia prostego interaktywnego prototypu z wykorzystaniem drobnych animacji. 

DZIEŃ 2

9:30 - 10:00 Wprowadzenie do Design Systemu.

Podstawowe pojęcia i podziały w Design Systemie.

10:00 - 11:00 Wyzwanie projektowe. Tworzenie Design Systemu do zaprojektowanej wcześniej makiety. 

Część 1. Wykorzystanie istniejącej makiety do stworzenia ostatecznie wyglądającego projektu w formie High Fidelity. Przygotowanie pierwszych elementów Design systemu.

11:00 - 11:15 Przerwa

11:15 - 12:15 Wyzwanie projektowe. Tworzenie Design Systemu do zaprojektowanej wcześniej makiety. 

Część 2. Kontynuowanie prac projektowych rozpoczętych w części pierwszej.

12:15 - 12:30 Przerwa

12:30 - 13:30 Wyzwanie projektowe. Projektowanie dodatkowych elementów interfejsu. 

Przygotowanie dodatkowych elementów interfejsu w postaci komponentów użytych w Design Systemie.


Po szkoleniu:

  • Znasz podstawowe zasady projektowania interfejsów użytkownika
  • Potrafisz projektować atrakcyjne wizualnie prototypy
  • Wiesz jak tworzyć i wykorzystywać Design Systemy

Trenerzy:


Łukasz Rybkowski — Symetria

Zajmuje się projektowaniem użyteczności od 2018 r. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu i z UX Designu na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Specjalizuje się w projektowaniu przyjaznych użytkownikom interfejsów, posiada również wiedzę z zakresu metodologii badawczej.

Wybrane projekty trenera:
Credit Agricole - projektowanie strony internetowej
Orange - projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
Asseco Data Systems - projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management
Polski Standard Płatności - projektowanie procesów płatności BLIK

Marcin Stanisławski — Symetria

Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji. Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.

Wybrane projekty trenera:
Credit Agricole - projektowanie strony internetowej

Co mówią trenerzy na temat szkolenia?

W czasie tego kursu dowiesz się, w jaki sposób pracować z istniejącym Design Systemem jak i będziesz wiedział jak go zaprojektować od początku. Dodatkowo dzięki wykonywanym podczas warsztatów zadaniom poznasz w praktyce podstawy projektowania Figmie.

Zobacz również:

szkolenia