Projektowanie UX - Zdalne szkolenie UX Upgrade

30 Września 2020, 09:30 (środa) - 1 Października 2020, 16:30 (Czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 1 474,77 zł -
  STANDARD
31 Sierpnia 2020, 23:59 1 597,77 zł
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 Września 2020 (Wtorek)
1 720,77 zł -

"UX Upgrade" to autorski program szkoleniowy przygotowany przez ekspertów z Symetria.


W ramach zdalnego szkolenia "Projektowanie UX":

  • Poznasz zasady prototypowania ekranów interfejsu użytkownika
  • Nauczysz się projektować interakcje w produkcie i wykorzystasz design system
  • Poznasz obsługę narzędzia do prototypowania - Axure RP


O trenerze:

Piotr Kozłowski, Symetria
Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.


Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Product Managerów
  • Product Ownerów
  • Junior UX Designerów
  • UI Designerów
  • Badaczy UX
  • Marketing Managerów
  • Graphic Designerów
  • Wszystkich, którzy chcą tworzyć koncepcje i prototypy produktów cyfrowych


Poruszane zagadnienia:
#atomicdesign, #materialdesign, #grid, #designsystem, #whitespace, #typografia i wiele więcej!


Szczegółowa agenda:

AGENDA DNIA 1 (9:30 - 16:30)

9:30-11:30          

Wprowadzenie: projektowanie to nie tylko makiety
Co muszę wiedzieć, zanim zacznę projektować. Jak zaplanować proces projektowy.

11:30-13:00

Składowe graficznych interfejsów użytkownika (GUI)
Najważniejsze typy komponentów interfejsów i ich interakcji (na przykładach Bootstrap, Apple Human Interface Guidelines, Material Design).

13:00-14:00

Przerwa

14:00-15:00

Projektowanie ekranów - krok po kroku
W jaki sposób zorganizować komponenty na ekranach tak, by stworzyć skuteczny i wygodny interfejs użytkownika.

15:00-16:30

Wyzwanie projektowe I: projekt lo-fi
Prototypowanie przy użyciu Axure RP.


AGENDA DNIA 2 (9:30 - 16:30)

9:30-10:30      

Prototypowanie interakcji - krok po kroku
Od makiety statycznej do prototypu interaktywnego.

10:45-12:30

Wyzwanie projektowe II: interakcje
Dodawanie szczegółów i interakcji do prototypu.

12:30-13:30

Przerwa

13:30-14:30

Wyzwanie projektowe III: wiarygodność i testy
Nanoszenie szczegółów i interakcji do prototypu. Praca zespołowa. Testowanie prototypu.

14:30-16:30

Wyzwanie projektowe IV: iteracje
Ulepszanie i iteracyjna praca z prototypem. Podsumowanie szkolenia.


Więcej informacji: https://uxupgrade.pl/projektowanie-ux.html

Zobacz również:

szkolenia