Projekt: Praca. Warszawa
24 Października 2014, 09:00-16:00 (Piątek)
Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, Warszawa Zobacz na mapie

Szanowni Państwo, w związku z dużym zainteresowaniem warsztatami, rekrutacja została zamknięta wcześniej niż planowaliśmy.
Już 24 października w Warszawie odbędą się warsztaty dla studentów i absolwentów w ramach akcji społecznej "Projekt: Praca" organizowanej przez "Gazetę Wyborczą".
To już druga edycja naszej akcji. W zeszłym roku przeprowadziliśmy warsztaty w 6 miastach, w tym roku zorganizujemy je aż w 11. Tym razem będziemy w Warszawie na Uniwersytecie Warszawskim, w Bibliotece Uniwersyteckiej, ul. Dobra 56/66.
Będzie można m.in. dowiedzieć się:
-
jak odkryć swoje mocne i słabe strony i jak je dobrze wykorzystać;
-
jak profesjonalnie przygotować dokumenty aplikacyjne;
-
jak się dobrze prezentować w sytuacjach zawodowych;
-
gdzie i jak dziś skutecznie szuka się pracy;
-
jak zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Profesjonalni trenerzy poprowadzą także warsztaty z autoprezentacji tak ważnej przy ogromnej konkurencji na rynku pracy. Akcję "Projekt: Praca" prowadzimy wraz z partnerami: Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Polsce oraz firmami: McDonald's, Nestlé oraz Deloitte.
Program warsztatów:
SESJA I: godz. 9.00-11.00
Znajdź swoje mocne strony
Lokalizacja: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra
56/66
Sala: sala Uniwersyteckiego Centrum
Wolontariatu (parter)
Maksymalna liczba osób: 50
Jakie są Twoje mocne strony? Co Cię wyróżnia od innych kandydatów? Dlaczego to Ciebie mamy zatrudnić? Zastanawiałeś się kiedyś jak odpowiedzieć na takie pytanie zadane przez pracodawcę?
Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o sobie, weź udział w naszym bezpłatnym, dwugodzinnym warsztacie! Dzięki warsztatowi odkryjesz swoje mocne strony i nauczysz się wykorzystywać je na rynku pracy. Zapraszamy!
Prowadząca:
Monika Chodyra, ekspert ds. mediów w
rekrutacji GazetaPraca.pl. Coach, trener biznesu, socjolog. Ma wieloletnie
doświadczenie managerskie w branży media i reklama łączy z kompetencjami
szkoleniowymi i coachingowymi. Chętnie dzieli się wiedzą w zakresie HR,
ZZL i coachingu kariery. Obecnie jako Ekspert wspiera Klientów i Kontrahentów
GazetaPraca.pl w działaniach Employer Branding.
SESJA II: godz. 11.30-13.30
Sukces zaczyna się od CV
Lokalizacja: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra
56/66
Sala: 316
Maksymalna liczba osób: 50
Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak napisać idealne CV i czy naprawdę konieczny jest list motywacyjny?
Na tym warsztacie dowiesz się, jak przygotować się do skutecznego przejścia przez proces rekrutacji. Pokażemy jak należy przygotować dokumenty aplikacyjne i podpowiemy, o czym warto napisać w liście motywacyjnym.
Prowadząca:
Barbara Czarnecka, absolwentka
Katolickiego
Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku: Zarządzanie i Marketing oraz
studiów podyplomowych: SGH Doradztwo Zawodowe i Zarządzanie
kompetencjami
oraz Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im Łazarskiego: Prawo pracy i
ubezpieczeń
społecznych. Jest certyfikowanym użytkownikiem kwestionariuszy
osobowości PAPI
oraz OPQ. Od 7 lat związana jest z Deloitte, gdzie jest HR Managerem. Do
jej obowiązków należy m.in. doradztwo w
zakresie HR dla kadry managerskiej, rekrutacja nowych pracowników, ocena
pracowników, przygotowywanie planów szkoleniowych, prowadzenie
szkoleń.
godz. 11.30-13.30
Zostań mistrzem rozmowy kwalifikacyjnej
Lokalizacja: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra
56/66
Sala: sala Uniwersyteckiego Centrum
Wolontariatu (parter)
Maksymalna liczba osób: 30
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak dobrze zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej?
Na tym warsztacie przedstawimy listę pytań, które na pewno usłyszysz na rozmowie o pracę. Dowiesz się także, jak nie odpowiadać i co powiedzieć, gdy pytanie Cię zaskoczy. Będziesz mógł wziąć udział w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej.
Prowadząca:
Magdalena
Herman, specjalista ds. Rekrutacji w Nestlé Polska S.A. Absolwentka
Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Certyfikowany
trener biznesu i doradca kariery. Posiada wieloletnie doświadczenie
w międzynarodowych koncernach z branży chemicznej, medycznej i FMCG. Od
wielu lat związana z obszarem HR - pierwotnie w Dziale Szkoleń i Rozwoju, gdzie
tworzyła programy rozwojowe dla pracowników a także budowała i prowadziła
szkolenia z umiejętności miękkich. Obecnie pracuje w Dziale Rekrutacji,
gdzie prowadzi procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne do wszystkich
działów Nestlé.
SESJA III: godz. 14.00-16.00
Praca - szukaj skutecznie
Lokalizacja: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra
56/66
Sala: sala Uniwersyteckiego Centrum
Wolontariatu (parter)
Maksymalna liczba osób: 50
Jeżeli jesteś proaktywny i chcesz dowiedzieć się więcej, jak skutecznie poszukiwać zatrudnienia, to nie może przegapić tego warsztatu.
Czy już wiesz, co to jest jawny i ukryty rynek pracy? Jakie są oczekiwania pracodawców względem pracowników? Gdzie i jak efektywnie poszukiwać zatrudnienia? Na te pytania oraz wiele innych otrzymasz odpowiedzi na tym warsztacie.
Prowadzący:
Rafał Glogier-Osiński, socjolog,
związany z rynkiem rekrutacji od 2006 roku. Doświadczenie
zdobywał w agencji doradztwa personalnego jako kierownik marketingu na kraje
Europy środkowo-wschodniej. W zespole GazetaPraca.pl od 2010 roku, początkowo
jako Ekspert ds. rynku HR, następnie jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu,
odpowiedzialny za rozwój serwisu GazetaPraca.pl oraz portfolio usług około-rekrutacyjnych.
Prelegent i badacz rynku rekrutacyjnego i rynku pracy, autor badań, raportów i
artykułów o tematyce HR-rowej, rekrutacyjnej i Employer Brandingowej.
godz. 14.00-16.00
Zrób dobre wrażenie na pracodawcy
Lokalizacja: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, ul. Dobra
56/66
Sala: 316
Maksymalna liczba osób: 50
Umiejętność autoprezentacji to jedna z kompetencji wykorzystywanych zarówno w życiu prywatnym, na uczelni, jak i w pracy. Właściwe zaprezentowanie swojego doświadczenia, kompetencji, wyrażenie opinii czy przedstawienie pomysłu może zadecydować o sukcesie.
Na tym warsztacie poznasz zasady, którymi rządzi się dobra autoprezentacja. Dowiesz się, jaki wpływ na odbiorców ma język ciała
i komunikacja niewerbalna. Podpowiemy jak zapanować nad
stresem i kontrolować głos.
Prowadząca:
Barbara Czarnecka, absolwentka
Katolickiego
Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku: Zarządzanie i Marketing oraz
studiów podyplomowych: SGH Doradztwo Zawodowe i Zarządzanie
kompetencjami
oraz Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im Łazarskiego: Prawo pracy i
ubezpieczeń
społecznych. Jest certyfikowanym użytkownikiem kwestionariuszy
osobowości PAPI
oraz OPQ. Od 7 lat związana jest z Deloitte, gdzie jest HR Managerem. Do
jej obowiązków należy m.in. doradztwo w
zakresie HR dla kadry managerskiej, rekrutacja nowych pracowników, ocena
pracowników, przygotowywanie planów szkoleniowych, prowadzenie
szkoleń.
Więcej o projekcie na stronie: Wyborcza.pl/projektpraca
Miejsce
Dobra 56/66, Warszawa