
Wydarzenie zobaczyć mogą Państwo na http://briantracy.360sbc.pl/
Dlaczego niektórym ludziom sukces przychodzi łatwiej niż innym? Dlaczego jedni zarabiają więcej, mają szczęśliwe życie i w tym samym czasie osiągają lepsze wyniki niż większość ludzi? Któż nie chciałby poznać tajemnicy ludzi sukcesu? Zapoznanie się z zagadnieniami Psychologii Osiągnięć umożliwia odkrycie niesamowitego potencjału ukrytego w naszym umyśle. Dzięki temu będziesz mógł ułożyć efektywny plan przyszłości, który pozwoli na osiągnięcie wymarzonych rezultatów.
W czasie tego webinarium nasi prelegenci opowiedzą o swoich koncepcjach sukcesu. Czwartkowe spotkanie stanowić będzie idealny wstęp do wyjątkowego wydarzenia jakim jest I Międzynarodowy Kongres Liderów Biznesu - Psychologia Osiągnięć z udziałem Briana Tracy, które odbędzie się już 9 marca we Wrocławiu.
SEBASTIAN KOTOW
Podczas swojego wystąpienia w formie wywiadu odpowie na następujące pytania:
- Czym dla ciebie jest Psychologia Osiągnięć?
- Czy każdy może osiągać ponadprzeciętne wyniki?
- Dlaczego warto być na tej konferencji?
- Co osiągnąłeś, z czego jesteś dumny i co możesz przekazać innym żeby ich zainspirować?
- Dlaczego tak niewielu ludzi ma wybitne osiągnięcia?
- O czy będzie twój wykład?
- Co uczestnicy wyniosą z Twojego wykładu, co będą mogli zastosować ?
O mnie
Psycholog biznesu, autor, mówca i doradca biznesowy. Zapalony triathlonista
i maratończyk. Przewodniczący Rady Nadzorczej Quadrilion Art Capital Group S.A., wykładowca (MBA & Executive MBA) na Akademii Leona Koźmińskiego, CEO firmy doradczej MindShift Lab, Partner w firmie 4Results. W latach 2006-2013 - wspólnik i Prezes Zarządu w Brian Tracy International, 2013 - 2014 - CEO - polskiego oddziału największej firmy szkoleniowej na świecie - FranklinCovey. Zajmuje się psychologią emocji i motywacji, ekonomią zaufania i wpływem społecznym. Jest doradcą zarządu oraz członkiem rady programowej Polish National Sales Awards, członkiem rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkThank, członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research.
Zaufali mi
Do grona jego klientów należy ponad 200 międzynarodowych korporacji - m.in. Coca-Cola, Citibank, Merck, PKO, NobleBank, RMF FM, Falck, Skarbiec TFI, Bank Millenium, EY, ING, Hilton i wiele innych. Pracuje z klubami sportowymi, sieciami fitness, organizacjami pozarządowymi oraz klientami indywidualnymi - najwyższą kadrą menedżerską, sportowcami, przedsiębiorcami oraz wieloma osobami publicznymi. Prowadzi sesje strategiczne dla zarządów firm, indywidualne konsultacje dla przedsiębiorców i najwyższej kadry menedżerskiej. Jego specjalne wykłady "Sztuka Inspiracji" prowadzone w duetach z międzynarodowymi autorytetami w warszawskiej Galerii Quadrilion cieszą się ogromnym powodzeniem i zainteresowaniem środowisk biznesowych.
Publikacje
Autor wielu opinii, artykułów, programów audio oraz video z zakresu psychologii biznesu, zarządzania i sprzedaży publikowanych m.in. w Benefit, Gazeta Wyborcza, Gazeta Finansowa, Private Banking, Tok FM, Polsat czy Gazeta Ubezpieczeniowa. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy - "Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę" (Onepress 2015), "Ty decydujesz się na zmianę, my pokazujemy ci jak jej dokonać" (Onepress 2016 r.).
Osiągnięcia
W ciągu ostatni 15 lat pracował w 19 krajach dla wielu firm z listy Fortune 100. Współtworzył i rozwijał z sukcesem firmę Brian Tracy International. Organizował i współorganizował największe konferencje biznesowe, w których uczestniczyło w ciągu ostatnich 10 lat prawie 100 tysięcy osób. Rozwijał w FranklinCovey Praktykę Zaufania współpracując bezpośrednio z Stephenem M.R. Coveyem na rynku polskim. Jest jednym z najbardziej cenionych i najczęściej zapraszanych wykładowców biznesowych w Polsce i Europie - prowadził wykłady w Szwecji, Belgii, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, Litwie oraz na Ukrainie. W jego wykładach w ciągu ostatnich kilku lat wzięło udział 50 tys. uczestników z ponad 70 krajów, przemawiał do grup liczących od 500 do ponad 3000 osób. Współpracuje na stałe z Brianem Tracy oraz prof. Tonym Buzanem. W ciągu ostatnich 3 lat przebiegł ponad 70 pół-maratonów oraz wielokrotnie brał udział w zawodach triathlonowych organizowanych przez Irionman i Challlange.
GRZEGORZ CELEBAN
Podczas swojego wystąpienia odpowie na pytania:
- Dlaczego NIE ZAMYKASZ SPRZEDAŻY i wracasz do domu z NICZYM?
- Dlaczego aby COŚ OSIĄGNĄĆ, musisz nauczyć się ZAMYKAĆ TRANSAKCJE?
- Jaka zmiana w podejściu pozwoliła wielu moim ludziom podnieść skuteczność do 80%?
- Jak na starcie oddalić pytanie o cenę, tak by na koniec klient SAM CHCIAŁ KUPIĆ?
O mnie
Nie certyfikowany, nie licencjonowany, nie wyszkolony akademicko PRAKTYK sprzedaży. Twierdzi, że większość tego czego uczą na temat sprzedaży, po prostu nie działa. Przechodzi wstrząsy, gdy słyszy wyuczone formułki i czytane skrypty nafaszerowane pseudo perswazyjnymi sztuczkami.
Nie zna się na wszystkim. Potrafi w sumie 3 rzeczy. Specjalizuje się w
1.Niewidzialnej Sprzedaży, czyli takim prowadzeniu rozmowy, by klient nie widział, że jest mu sprzedawane i by sam wpadał na genialny pomysł: BIORĘ TO!
2.Polowaniu na Bizony - czyli w pozyskiwaniu tylko największych, najgrubszych klientów, przejmowaniu managerów, zaczynając od Namierzenia Bizona, poprzez Podglądanie Bizona, by Osaczyć Bizona i na końcu Upolować GO.
3.Budowaniu sieci sprzedażowych - czyli zaprojektowaniu i wdrożeniu takich działań, by to inni i to w dużej ilości sprzedawali za Ciebie.
Uwielbia sprzedawać przez telefon, ale zawsze wtedy chodzi i dużo gestykuluje. Uzależniony od zamykania transakcji. Wpada w ciągi zamykania. Jak już spróbuje z rana jedno, to budzi się wieczorem jak rozładuje mu się telefon. Wykończył wiele zestawów słuchawkowych. Odmowa go nakręca, a "to ja się zastanowię" budzi wewnętrznego Hulka.
W wolnym czasie układa puzzle z 5 letnią córeczką lub rysuje z 1,5 rocznym synkiem (nie żeby jakoś umiał - synek lubi :) )
Osiągnięcia
Działa aktywnie w sprzedaży budując własnego autorstwa sieć Marketingu Wielopoziomowego w spółce giełdowej Votum S.A. Jako Brilliant Director, kształci innych Liderów. Robi to od 9 lat, bo jest stały w uczuciach, a czasem wyjdzie na scenę czy nagra wideo, bo lubi.
Sam był na ponad 5000 spotkań z klientami i zdarł nie jedne buty w terenie, nie licząc znoszonych garniturów, a w tym czasie wygenerował ponad 200 mln odszkodowań dla klientów sprzedażą własną i swoich ludzi.
BARBARA PIASEK
W czasie jej wystąpienia dowiesz się dlaczego potrzebujesz stale doskonalić umiejętności komunikacji i sprzedaży?
- kobieta w biznesie i jej silne strony
- w jaki sposób sprawić aby być zrozumianym i zrozumieć innych?
- najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży do klientów biznesowych i jak ich uniknąć
O mnie
Współzałożyciel międzynarodowej konferencji poświęconej innowacji w technologii odbywającej się w Polsce Wolves Summit, współzałożycielka największego festiwalu dla blogerów See Bloggers, partner w sieci aniołów biznesu Platinum Investors. 10-letnie doświadczenie zebrała jako manager w Procter & Gamble, RWE, Agros Nova, Orange, Empik, BMW Polska w sprzedaży, IT, marketingu i finansach. Jej ogromną pasją jest sprzedaż, komunikacja, umiejętność budowania silnych zespołów oraz systematyzacja biznesu.
Osiągnięcia
w ciągu dwóch miesięcy wygenerowany przychód 800 tyś. PLN startując nową markę od zera, +2 mln PLN w ciągu pierwszych 10 miesięcy, prowadzi 20 osobowy zespół, gdzie cały zespół sprzedaży był nauczony od zera jak sprzedawać zarówno do MiŚ jak i Korporacyjnych klientów B2B, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, wdrożyła globalnie eCommerce dla wszystkich marek P&G.
Zaufali mi
TVN, Salesforce, P&G, PGNiG, IBM, Facebook, Poczta Polska, Google, LinkedIn, 3M, Salesforce