To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Smart Progress - "Przedsiębiorca, czyli kto? Psychologiczne aspekty ułatwiające start ze swoim biznesem"
już niedostępne -

Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A zaprasza na webinar pt. "Przedsiębiorca, czyli kto? Psychologiczne aspekty ułatwiające start ze swoim biznesem"  webinar jest realizowany w ramach szerokiego cyklu spotkań pn. "Pomorska podróż. Kierunek innowacje!".

Cykl organizowany jest przez Departament Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w ramach projektu Smart Progress - Animacja rozwoju obszarów Inteligentnych Specjalizacji Pomorza jako element Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania", finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:

Oś Priorytetowa 1. Komercjalizacja wiedzy,
Działanie 1.1. Ekspansja przez innowacje,
Poddziałanie 1.1.1. Ekspansja przez innowacje - wsparcie dotacyjne.

Cel spotkania:

1. Poznanie kluczowych umiejętności interpersonalnych potrzebnych przy prowadzeniu biznesu.
2. Zdobycie informacji dotyczących mediacji i negocjacji.
3. Poznanie mechanizmów dotyczących dokonywania wyborów przez klientów i sposobów odpowiedzi na nie.


PROGRAM

10:00-10:05          Powitanie zaproszonych gości, krótkie omówienie agendy spotkania.
Moderator oraz Reprezentant DRG UMWP

10:05-10:30
Wprowadzenie:
- podstawowe definicje w psychologii biznesu:
- rola i zastosowanie psychologii w biznesie
- zastosowanie psychologii w sferze zarządzania
- zastosowanie psychologii w marketingu
- zagadnienia psychologiczne w budowaniu strategii rozwoju firmy, realizacji działań oraz tworzeniu sieci współpracy i grup odbiorców
- psychospołeczne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej
10.30-11:30 - kluczowe umiejętności interpersonalne w biznesie
- skuteczna komunikacja w biznesie
- postawa asertywna w biznesie
- umiejętności liderskie, delegowanie zadań, motywacja
- umiejętność współpracy i pracy zespołowej
- zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem
11.30-11:45PRZERWA
11:45-12:50Psychologiczne aspekty zarządzania oraz inwestowania. Skuteczne mediacje, negocjacje oraz reklama w biznesie:
- prowadzenie negocjacji
- najważniejsze aspekty
- skuteczne techniki negocjacyjne
- mediacje - na czym polegają i kiedy warto po nie sięgnąć
- sposób prowadzenia negocjacji krok po kroku, skuteczne techniki
- mechanizmy ludzkich zachowań
- zachowania konsumenckie
- co wpływa na nasze wybory
- psychologia reklamy: jak przyciągnąć uwagę klienta, zatrzymać go na dłużej i sprawić, żeby wybrał naszą ofertę (procesy poznawcze)
12:50-13:00
Podsumowanie spotkania wraz z sesją "Pytań i odpowiedzi" do eksperta prowadzącego.



PROWADZĄCA WEBINAR: Agnieszka Jerzynek

Psycholog, coach, trener z 15-letnim doświadczeniem.

Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania; pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu.

Certyfikowany coach "The Practicioner Coach Diploma", akredytowany przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także z zakresu m.in: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, etyki biznesowej i radzenia sobie ze stresem.



ZASADY REKRUTACJI I UDZIAŁU 

1.Rejestracja na spotkanie online odbywa się poprzez wypełnienie formularza za pośrednictwem serwisu Evenea.

2.Udział w spotkaniu zostanie potwierdzony e-mailem (na adres e-mailowy podany w formularzu), w którym zostanie przesłany link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu.

3.Osoby posiadające specjalne potrzeby dostępności informacyjno-komunikacyjnej wynikające z niepełnosprawności powinny poinformować o tym na etapie wypełniania formularza.

4.Spotkanie będzie rejestrowane nagraniem video. W trakcie uczestnictwa w spotkaniu on-line Uczestnik może udostępniać swój wizerunek. Skorzystanie z linku i przystąpienie do udziału w spotkaniu będzie uznane jako zgoda na nieodpłatne udostępnianie swojego wizerunku Organizatorowi wydarzenia i podmiotom działającym na jego zlecenie w związku z utrwaleniem i prezentacją nagrania spotkania. Uczestnik może w każdym momencie wyłączyć swoją kamerę internetową i zapobiec tym samym utrwaleniu swojego wizerunku. Uczestnik może również na etapie dołączania do "pokoju webinaru" zadecydować jakie dane profilu będą prezentowane (np. imię i nazwisko/ imię/inicjały)

5.Udział w webinarium jest bezpłatny.


ZAŁĄCZNIKI:

1. PROGRAM

2. REGULAMIN UCZESTNICTWA W WEBINARIUM

3. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO





Zobacz również:

konferencje