Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  #4 Śniadanie Biznesowe "well-being=well-business" Psychowzroczna Odporność Psychiczna w Biznesie - czy to w ogóle możliwe?
10 Stycznia 2025, 17:00 69,00 zł

Spotykamy się OFFLINE 14.01.2025 o 7:45-10:00, tym razem dzięki uprzejmości firmy Grand Parade - w ich biurze pod adresem - Kotlarska 11, 31-539 Kraków. W cenie biletu: prelekcja, networking, śniadanie.


Zapraszam na śniadanie biznesowe"well-being = well-business" - jest to cykliczne wydarzenie o charakterze networkingowym, edukacyjnym oraz wellbeingowym, będącym ucztą dla ciała i umysłu.

Tym razem swoją wiedzą i obecnością spotkanie uświetni: Julia Reguła-Bruzda w temacie:

"Psychowzroczna Odporność Psychiczna w Biznesie - czy to w ogóle możliwe?"


Będzie to spotkanie pełne inspiracji i praktycznych wskazówek. Najpierw rozłożymy na czynniki pierwsze, czym jest odporność psychiczna i dlaczego w biznesie liczy się coś więcej niż tylko twarda skóra. Potem omówimy, jak te filary działają w realnym świecie i jak można się nimi posługiwać. W trakcie będzie też chwila na omówienie praktycznych ćwiczeń i podzielenie się swoimi doświadczeniami, a na koniec wspólnie podsumujemy, jak to wszystko "da się zrobić". To luz, wiedza i praktyka w jednym! :)



Prowadząca: Julia Reguła-Bruzda

"Jestem psychologiem, terapeutą oraz entuzjastką potencjału ludzkiego umysłu i możliwości rozwoju człowieka. Posiadam ponad 17 lat doświadczenia jako psycholog i HR-owiec, specjalizując się w rozwoju osobistym i zawodowym, zarówno w biznesie, jak i poza nim. Pracowałam w różnych sektorach, koncentrując się na zdrowiu i rozwoju moich klientów. Pełniłam role psychologa, coacha oraz trenera/facylitatora, zarządzając zespołami do 35 osób.

Posiadam doświadczenie w pracy w relacji zarówno terapeutycznej jak i coachingowej z osobami zarządzającymi na wszystkich szczeblach oraz pracownikami narażonymi na długotrwałą presją. Zajmuję się również prewencją oraz leczeniem wypalenia zawodowego, co stało się przez lata zakresem mojej biznesowej specjalizacji. Jako HR-owiec, przez wiele lat odpowiadałam za szkolenia, rozwój oraz wsparcie pracowników w jednej z największych w Polsce korporacji outsourcingowych. Budowałam strategię HR oraz spierałam tworzenie psychologicznie bezpiecznego i efektywnego miejsca pracy.

W swojej praktyce łączę różnorodne techniki terapeutyczne i rozwojowe, w tym głównie poznawczo behawioralne (Racjonalna Terapia Zachowań, Terapia Skoncentrowana na Rezultatach, Terapia Schematów), Terapię Akceptacji i Zaangażowania (ACT), techniki coachingowe oraz neuroplastyczność, aby tworzyć spersonalizowane ścieżki rozwoju i podnoszenia jakości życia dla moich klientów oraz pacjentów. Zafascynowana możliwościami psychowzroczności i jako uczennica autora Interpersonalnej Neurobiologii (Dr Daniela J. Siegel) podejścia opartego o najnowocześniejszą wiedzę dotyczącą pracy mózgu oraz jego wpływu na relacje ze sobą samym oraz z innymi ludźmi, buduję zindywidualizowany holistyczny proces terapeutyczny bądź rozwojowy wraz z niezbędnymi elementami psychoedukacji.

Zajmuję się również wsparciem psychologicznym osób chorujących, w tym osób chorych onkologicznie, w procesie choroby oraz dochodzenia do etapu zdrowienia. Jestem w trakcie procesu certyfikacji na Terapeutę Simontonowskiego, specjalizującego się w tej dziedzinie. Moje podejście jest praktyczne i nastawione na najefektywniejsze rezultaty w najkrótszym możliwym czasie.

Integracja i holistyczne podejście, psychoedukacja oraz konkretne narzędzia do pracy w gabinecie jak i poza nim, pomagają moim pacjentom i klientom poprawiać jakość swojego życia nie tylko w trakcie wspólnej pracy, ale również po jej zakończeniu. Prowadzę firmę HarmonyHi, w ramach której jestem zaangażowana w pomaganie ludziom i firmom w odkrywaniu ich potencjału.

Julia Reguła-Bruzda julia@harmonyh"

Zostawimy też, jak zwykle, przestrzeń na dyskusję i pytania.


Koszt uczestnictwa, to 69 zł (śniadanie + napój + prelekcja + koszty organizacyjne). Vouchery dostępne do zakupu do 10.01.2025 do godz. 17:00. W razie pytań, proszę o kontakt: [email protected], 889146419.

*firma Grand Parade udostępnia biuro i bierze na siebie koszty śniadania; zysk z biletów to rekompensata za wysiłek organizatorki i koszty przez nią poniesione.


Pozdrawiam,

Organizatorka - Sylwia Łuszczyńska




Zobacz również:

szkolenia Business talk Networking Psychologia Psychologia biznesu Wellbeing wydarzenia Kraków