Re+OPS, czyli o planowaniu badań w organizacji

19 Listopada 2022, 10:00-15:00 (Sobota)

ONLINE,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Przemyśl swoje odpowiedzi na pytania - na ich podstawie prelegent dokona wyboru. Rejestracja na wydarzenie nie jest potwierdzeniem udziału. O zaakceptowaniu zgłoszenia będziemy informować mailowo. Re+OPS / warsztaty

Przemyśl swoje odpowiedzi na pytania - na ich podstawie prelegent dokona wyboru. Rejestracja na wydarzenie nie jest potwierdzeniem udziału. O zaakceptowaniu zgłoszenia będziemy informować mailowo.

już niedostępne -
  Lista rezerwowa
już niedostępne -

Ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu na stronach internetowych, platformach i aplikacjach, przewiduje się, że potrzeba projektowania UI/UX eksploduje. Za rosnącą potrzebą wprowadzania metod UX w firmach idzie również potrzeba prowadzenia coraz większej liczby badań nad użytkownikami. Jak to skalować, by nie przytłoczyć badaczy?

Coraz więcej firm docenia wartość projektowania doświadczeń. Branża UX rośnie wykładniczo - Jakob Nielsen z NN/g przewiduje, że do 2050 roku na świecie będzie 100 milionów specjalistów UX. Wzrost pracowników w branży wynika bezpośrednio z rosnącego zapotrzebowania na projektowanie doświadczeń i badania użytkowników w firmach.

W obecnej sytuacji znaczna część tego rosnącego zapotrzebowania spada na istniejący personel badawczy, który musi opracować procesy, aby skalować swoje praktyki badawcze, podczas gdy ciągle prowadzi również coraz więcej badań. Niektóre firmy zatrudniają dedykowanych menedżerów Research Ops do realizacji tych strategii i ram, podczas gdy inne dzielą pracę operacyjną między pełnoetatowych badaczy. Niezależnie od tego, kto to robi, ReOps działa jak smar w kołach zębatych Research, umożliwiając bardziej wydajną pracę, lepsze wyniki i ogólnie większą satysfakcję z pracy.

Dlaczego warto?

Research Ops odnosi się do ludzi, procesów, narzędzi i strategii, które wspierają wydajne, skuteczne badania UX na dużą skalę.

Tworząc schematy prowadzenia badań w Twojej organizacji, zespół Research Ops może ułatwić wyrobienie sobie nawyku prowadzenia ciągłych, ciągłych badań. Może to nastąpić poprzez usprawnienie rekrutacji uczestników i zarządzania nimi za pomocą narzędzi i automatyzacji, tworzenie szablonów do prowadzenia sesji, organizowanie płatności motywacyjnych dla uczestników oraz ustalanie planów przechowywania i organizowania wyników zespołu badawczego.

Podczas warsztatów dowiesz się:

●Czym jest koncepcja Re+Ops

●Jakie są kluczowe zadania, narzędzia i kompetencje Re+Ops?

●Jak zaplanować proces badawczy?

●O czym pamiętać planując proces badawczy?

●Jak mierzyć wpływ Re+Ops na proces badań w organizacji?

Dla kogo?

Dla tych, którzy muszą uporządkować prowadzenie badań w swojej organizacji.

Warsztaty poprowadzi Ania Kaliska, badaczka, marketerka i Service Designerka, orędowniczka Product Discovoery, która wierzy, że bez badań nie da się stworzyć wartościowych produktów i usług. W IT działa od ponad 10 lat w wielu bardzo różnych rolach. Ambasadorka Google Women Techmakers. Autorka kursu na temat UX Research.

https://www.linkedin.com/in/annakaliska/

https://annakaliska.pl/

https://kursbadaniaux.pl/

Zobacz również:

szkolenia