Reklama na Facebooku. Jak zwiększać widoczność marki i sprzedaż przy ograniczonym budżecie

1 Sierpnia 2019, 08:00-16:00 (Czwartek)

Zwoleń, ul. Sienkiewicza 14; Lobomarket (sala konferencyjna na górze),

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Normalny
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Jeżeli ominęło Cię ostatnie szkolenie z Reklamy na Facebooku to nic straconego! 

1 sierpnia 2019 organizujemy kolejne szkolenie z ekspertem w tej dziedzinie Barłomiejem Daniłosiem. 

Trener - Bartłomiej Daniłoś

Współzałożyciel i COO agencji marketingowej OFFON Agency. Ekspert w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Autor wielu publikacji i opracowań, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych "Marketing Internetowy" na AGH w Krakowie, trener podczas takich wydarzeń jak Certyfikowany Social Media Manager.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do reklamy. Czy można prowadzić działania na Facebooku bez reklam?
  2. Podstawowe zasady tworzenia reklam
  • Jak dobrze rozplanować grafikę reklamową.
  • Jak dobierać kolorystykę poszczególnych elementów reklamy.
  • Bez wezwania do działania nie ma skutecznej reklamy.
  • Omówienie zasady 20% tekstu.
  • Jeden rozmiar grafiki już nie wystarczy - poradnik dobierania rozmiarów.
  • Reklama nie kończy się na grafice!
  1. Szczegółowy przegląd formatów reklamowych
  • Zdjęcie/grafika.
  • Film.
  • Karuzela.
  • Pokaz slajdów.
  • Kolekcja.
  • Messenger.
  • Kanwa.
  • Reklama kontaktowa.
  • Oferta.
  • Reakcja na wydarzenie.
  • Polubienie strony.
  1. Cele reklamowe. Omówienie szczegółowe wszystkich opcji reklamowych.
  2. Kierowanie reklamy, czyli kto może zobaczyć moją reklamę?
  3. Praktyczny warsztat z tworzenia reklam
  • Jak wybrać najlepszy format i cel reklamy, aby osiągnąć najlepszy skutek.
  • Gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy?
  • Jak wybierać zainteresowania i zachowania, aby stworzyć idealną grupę docelową.
  • Wykorzystanie mechanizmu testu porównawczego oraz innych metod testowania reklam.
  • Jak pisać treść reklamy, aby była angażująca.
  • Co to są linki śledzące i jak je wykorzystać do mierzenia skuteczności reklam?
  1. Reklama śledząca na Facebooku
  2. Metody i system płatności za reklamę
  3. 10 przykazań reklamy na Facebooku
Rejestracja:

Aby zarejestrować się na szkolenie należy uiścić opłatę w wysokości 350 zł na konto Fundacji follow Me.

Nr konta: 56 1020 4317 0000 5102 0404 3345

Tytuł przelewu: "Reklama na Facebooku"

Zapraszamy!

Zobacz również:

szkolenia