Łukasz Suchy - senior SEO Specialist w DevaGroup.
Wystąpi z tematem: Jak robić SEO, aby dawało efekty?
Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.
Wykładowca studiów podyplomowych na
- Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera
- Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Dla klientów przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron www, które mają na celu zwiększenie ich efektywności i widoczności.
Redaktor bloga
SeoStation, gdzie publikuje artykuły i informacje dotyczące pozycjonowania oraz wyszukiwarki Google i zachodzących w niej zmianach.
Michał Suski - entuzjasta nowych technologii i wcielania pomysłów w życie. Połączył kilkuletni udział w procesie tworzenia aplikacji z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem, by ułatwić pracę tysiącom specjalistów SEO z całego świata. Współtwórca Surfera, narzędzia wspierającego pracę osób pragnących zwiększyć ruch organiczny na swoich witrynach dzięki danym.
Opowie nam o linkach
Maciej Chrzanowski - "Trendy i prognozy w zakresie rozwoju biznesu na 2019-2020 rok"
Przedsiębiorca, naukowiec Politechniki Rzeszowskiej, szkoleniowiec, konsultant biznesowy trener w PowerLAB. Właściciel start-upu TAMT, platformy pozyskiwania i monitoringu talentów, która przeszła fazę testów, zaś obecnie jest w fazie tworzenia właściwego rozwiązania. Doradza przedsiębiorco,m i start-upom szczególnie w zakresie przyspieszania rozwoju ich biznesu.
Paweł Szczyrek - Creative and Content Manager w firmie Ideo Force .
Temat: Biznes na... cza(s)cie. Czy e-commerce bez chatbotów jest skazany na porażkę?
Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w świecie cyfrowym. Interesuje się technologicznymi nowinkami i narzędziami mającymi wpływ na konwersję. Zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów i wie o nich całkiem sporo, a co więcej - chętnie dzieli się swoją wiedzą.
Miejsce
ul. Rzeszowska 10, 36-100 Kolbuszowa