
Video o firmie ABM
Kim są Prelegenci?
Prelegent 1
Temat spotkania nr 1:
Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkującej napędy

Robert Bronisz
Prezes Zarządu firmy produkcyjnej ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład Grupy Senata - jeden ze sponsorów Bayernu Monachium. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Przemysłowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB.
W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu "greenfield" uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 320 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt "greenfield" uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.
Prelegent 2
Temat spotkania nr 2:
Włącz firmę na autopilot. Jak poukładać biznes, aby rozwijał się bez naszego zaangażowania.

Grzegorz Gruza
Doradca Zarządów, Strateg Biznesu, Prezes Zarządu Business Masters
Od 16 lat przedsiębiorca, konsultant i strateg biznesu. Doradza, prowadzi szkolenia i mentoringi, które wspierają przedsiębiorców i menadżerów tak, aby maksymalnie wykorzystywali swój potencjał i talenty. Ma własne, bogate doświadczenie biznesowe w następujących branżach: doradczo-szkoleniowej, edukacyjnej, gastronomicznej oraz IT. Jedna z jego spółek działa od 8 lat bez jego zaangażowania operacyjnego, na wysokiej marży i stale podnosi roczny obrót. Jest absolwentem studiów magisterskich (Instytut Nauk o Ziemi/UMCS), Public Relations (WSPA Lublin), studiował na kierunku MBA (Business Center Club/Erasmus University). Posiada kompetencje mentora biznesu potwierdzone certyfikatem.
Jest też certyfikowanym trenerem przywództwa JOHN MAXWELL TEAM. Skutecznie doradza zarówno średnim firmom w fazie wzrostu i rozwoju jak i dużym organizacjom. Pracuje doradczo-szkoleniowo w Polsce i za granicą. Prowadzi zajęcia na studiach menedżerskich w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Prywatnie jest życiowym optymistą i lubi dreszczyk emocji. Mąż jednej żony i ojciec trzech córek. W wolnych chwilach staje się taternikiem i narciarzem, kocha godziny spędzone na desce windsurfingowej. Lata na paralotni. Biega.

Kiedy wyżej, znaczy lepiej czyli 4 poziomy samodzielności organizacji.
W trakcie wystąpienia będzie mowa m.in. o tym:
• Jak zdiagnozować obecny poziom samodzielności organizacji?
• Na jakim poziomie obecnie jest Twoja firma, a na jakim możesz być w niedalekiej przyszłości?
• Jakie są główne ryzyka na ścieżce wzrostu, czyli jakie są najczęstsze błędy w usamodzielnianiu firmy?
• Czym są główne czynniki skutecznego wzrostu samodzielności firmy?
• Od którego poziomu zaczyna się "życie" *dla którego większość przedsiębiorców zakładała biznes?
*czyli życie w obfitości finansowej, w którym mamy czas dla siebie i innych, robimy to co kochamy i w czym jesteśmy najlepsi oraz jednocześnie mamy głowę wolną od niepotrzebnych zmartwień.
Opłata za kolację 90 zł uiszczana jest na miejscu w recepcji z możliwością wzięcia faktury.
Co otrzymują uczestnicy spotkania?
- Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
- Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
- Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
- Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
- Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
- Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów
- Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków)
- Dostęp do szerokiej bazy Członków PTG z całej Polski
- Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje
- Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie
- Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom
- Szanse na współprace z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości
Bonusy
- Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
- Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka - Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
- Dla uczestników - darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
- Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
- Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
- Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
- Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.
Nasze spotkania
Wydarzenie odbędzie się w czwartek 15.06.2023 o godz. 18.00
w Hotelu Apart 12 w Rzeszowie.
Jeśli prowadzisz firmę w Rzeszowie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!
Miejsce:
Apart Hotel 12
Program wieczoru
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 - Przywitanie Gości, Prelekcja nr 1 i czas na pytania
18.45 - Kolacja
19.00 - Prelekcja nr 2 i czas na pytania
19.30 - Speed Networking (krótkie, ale bardzo owocne wymiany wiedzy między przedsiębiorcami)
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:
Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły Wieczoru Biznesowego:
- Kiedy: 15 czerwca czwartek godz. 18.00
- Miejsce: Hotel Apart 12, Podpromie 12, 35-051 Rzeszów
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
[email protected]
Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach
Miejsce
Podpromie 12, 35-051 Rzeszów