Kolacja Biznesowa PTG Rzeszów

15 Czerwca 2023, 18:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową 15.06 godz. 18

Kolacja Biznesowa

już niedostępne -

Video o firmie ABM 


Kim są Prelegenci?

Prelegent 1

Temat spotkania nr 1:
Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkującej napędy

Robert Bronisz

Prezes Zarządu firmy produkcyjnej ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład Grupy Senata - jeden ze sponsorów Bayernu Monachium. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Przemysłowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB. 

W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu "greenfield" uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 320 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt "greenfield" uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.


Prelegent 2

Temat spotkania nr 2:
Włącz firmę na autopilot. Jak poukładać biznes, aby rozwijał się bez naszego zaangażowania.

Grzegorz Gruza

Doradca Zarządów, Strateg Biznesu, Prezes Zarządu Business Masters

Od 16 lat przedsiębiorca, konsultant i strateg biznesu. Doradza, prowadzi szkolenia i mentoringi, które wspierają przedsiębiorców i menadżerów tak, aby maksymalnie wykorzystywali swój potencjał i talenty. Ma własne, bogate doświadczenie biznesowe w następujących branżach: doradczo-szkoleniowej, edukacyjnej, gastronomicznej oraz IT. Jedna z jego spółek działa od 8 lat bez jego zaangażowania operacyjnego, na wysokiej marży i stale podnosi roczny obrót. Jest absolwentem studiów magisterskich (Instytut Nauk o Ziemi/UMCS), Public Relations (WSPA Lublin), studiował na kierunku MBA (Business Center Club/Erasmus University). Posiada kompetencje mentora biznesu potwierdzone certyfikatem.

Jest też certyfikowanym trenerem przywództwa JOHN MAXWELL TEAM. Skutecznie doradza zarówno średnim firmom w fazie wzrostu i rozwoju jak i dużym organizacjom. Pracuje doradczo-szkoleniowo w Polsce i za granicą. Prowadzi zajęcia na studiach menedżerskich w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Prywatnie jest życiowym optymistą i lubi dreszczyk emocji. Mąż jednej żony i ojciec trzech córek. W wolnych chwilach staje się taternikiem i narciarzem, kocha godziny spędzone na desce windsurfingowej. Lata na paralotni. Biega.



Kiedy wyżej, znaczy lepiej czyli 4 poziomy samodzielności organizacji.
W trakcie wystąpienia będzie mowa m.in. o tym:

• Jak zdiagnozować obecny poziom samodzielności organizacji?
• Na jakim poziomie obecnie jest Twoja firma, a na jakim możesz być w niedalekiej przyszłości?
• Jakie są główne ryzyka na ścieżce wzrostu, czyli jakie są najczęstsze błędy w usamodzielnianiu firmy?
• Czym są główne czynniki skutecznego wzrostu samodzielności firmy?
• Od którego poziomu zaczyna się "życie" *dla którego większość przedsiębiorców zakładała biznes?

*czyli życie w obfitości finansowej, w którym mamy czas dla siebie i innych, robimy to co kochamy i w czym jesteśmy najlepsi oraz jednocześnie mamy głowę wolną od niepotrzebnych zmartwień.

Opłata za kolację 90 zł uiszczana jest na miejscu w recepcji z możliwością wzięcia faktury.




Co otrzymują uczestnicy spotkania?

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków) 
  8. Dostęp do szerokiej bazy Członków PTG z całej Polski 
  9. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje 
  10. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie 
  11. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom 
  12. Szanse na współprace z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości 


Bonusy

  • Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka - Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Dla uczestników - darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
  • Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
  • Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
  • Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
  • Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.

Nasze spotkania


Wydarzenie odbędzie się w czwartek 15.06.2023 o godz. 18.00
w Hotelu Apart 12 w Rzeszowie.


Jeśli prowadzisz firmę w Rzeszowie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!


Miejsce:

Apart Hotel 12



Program wieczoru 

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata) 
18.15 - Przywitanie Gości, Prelekcja nr 1 i czas na pytania
18.45 - Kolacja 
19.00 - Prelekcja nr 2 i czas na pytania
19.30 - Speed Networking (krótkie, ale bardzo owocne wymiany wiedzy między przedsiębiorcami) 
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:


Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 15 czerwca czwartek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Apart 12, Podpromie 12, 35-051 Rzeszów

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek



Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej

Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia 35-051 Rzeszów