Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Rzeszowa i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.
Prelegenci:
Temat 1: Współpraca Podkarpackiego Centrum Innowacji z biznesem
Michał Tabisz
Prezes Podkarpackiego Centrum Innowacji
Podkarpackie Centrum Innowacji (PCI) wspiera rozwój innowacji, badań naukowych i technologii w województwie podkarpackim. Łączy środowiska akademickie, biznesowe i badawcze, aby promować nowe technologie i wprowadzać innowacyjne rozwiązania na rynek. PCI realizuje projekty badawczo-rozwojowe, wspiera młodych naukowców poprzez programy stażowe i mentoringowe oraz organizuje wydarzenia, takie jak hackathony i warsztaty. Instytucja kładzie duży nacisk na wsparcie edukacji w obszarach robotyki i inżynierii.
Michał Tabisz jest prezesem Podkarpackiego Centrum Innowacji od 2023 roku. Wcześniej przez kilka lat pracował jako prezes i wiceprezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2004-2005 pracował w Brukseli jako asystent posła do Parlamentu Europejskiego Mieczysława Janowskiego. Później zajmował się promocją polskiej kandydatury do organizacji wystawy EXPO 2012.Pracował także w agencji public relations Weber Shandwick. W latach 2011-2014 był rzecznikiem firmy PZL Mielec (wtedy Sikorsky, United Technologies). W 2014 roku dyrektorem Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Temat 2: Na co można pozyskać środki dla firmy w kontekście transformacji energetycznej
Tomasz Oleniacz
Prezes VEGACOM S.A.
VEGACOM Spółka Akcyjna to integrator rozwiązań w dziedzinie energetyki, bezpieczeństwa, sterowania, zasilania. Specjalizujemy się w projektowaniu, wdrażaniu oraz serwisowaniu zintegrowanych systemów energetycznych, teleinformatycznych i informacyjnych. Nasze rozwiązania integrujemy głównie w przemyśle, obiektach publicznych, w branży hotelowej i medycynie. Z naszych rozwiązań korzystają służby mundurowe, firmy prywatne oraz samorządy.
W trakcie prezentacji:
1. Zmienność i niepewność na rynkach energetycznych.
2. Elektryfikacja jako sposób na dekarbonizację.
3. Inwestycje przy zachowaniu stabilności systemu.
4. Dostępne finansowanie potrzeb inwestycyjnych.
Temat 3: Historia sukcesu podkarpackiego producenta SIPEKO
Henryk Kulikowski
Prezes SIPEKO
O firmie SIPEKO
Dostarczamy przyjazne dla środowiska naturalnego wyroby foliowe i worki do selektywnej zbiórki śmieci i odpadów. To pro-ekologiczne produkty wykonane z materiałów recyklingowych oraz biosurowców. Wytrzymałe, wydajne i wygodne w użytkowaniu. Z ich pomocą możemy skutecznie odśmiecać planetę - selektywnie segregować te śmieci, które można zrecyklingować oraz odpowiedzialnie utylizować kłopotliwe odpady, które nie nadają się do przetworzenia i ponownego wykorzystania.
Stoimy na straży czystości planety i działamy zgodnie z promowaną przez Unię Europejską strategią zielonego ładu. Wspieramy ideę Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ), dlatego opracowaliśmy oparty na recyklingu Workowy System do Selektywnej Zbiórki Odpadów. 100% naszych produktów nadaje się do przetworzenia i ponownego wykorzystania lub ulega naturalnemu rozkładowi, a środowisko o nich zapomina.
Do produkcji wykorzystujemy greennowacyjne rozwiązania i technologie, stale je usprawniając, bo doskonale wiemy, że w walce o czystą planetę jest wiele do zrobienia! Warto zacząć od wyboru odpowiednich worków - do odśmiecania miast, gmin, szkół, szpitali, zakładów pracy, biur, domów i gospodarstw rolnych.
Posiadamy własny zakład produkcyjny w Polsce.
Posiadamy certyfikaty ISO 9001:2015,ISO 14001:2015 oraz inne.
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienia nr 1 i nr 2
19.00 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie nr 3
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 30.10.2024 środa godz. 18.00
- Miejsce: Apart Hotel 12, ul. Podpromie 12, 35-051 Rzeszów
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58
Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach
Miejsce
Podpromie 12, 35-051 Rzeszów