To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Uczestnik
już niedostępne -

Komu i co z naszej oferty sprzedawać w dobie #koronakryzysu? 


Jak wybrać najlepsze grupy klientów na których warto skupić uwagę i zasoby? 

Weź udział w webinarze na temat segmentacji rynku. Dowiedz się jak podejść do tworzenia nowych grup klientów, gdy chcesz zwiększyć sprzedaż lub dywersyfikować ryzyko.  


Pandemia postawiła wiele przedsiębiorców w obliczu problemów, czasami zagroziła ich dalszemu funkcjonowaniu. W Fundacji MOST wolimy działać niż załamywać ręce, stąd pomysł na szybkie zbadanie zagrożeń i wyzwań małych i średnich firm.

Jeszcze na przełomie marca i kwietnia przeprowadziliśmy ankietę "Rozwój w kryzysie", w której pytaliśmy między innymi jakie najpilniejsze potrzeby mają obecnie przedsiębiorcy. Na co dzień wspieramy firmy w szukaniu najlepszych rozwiązań do rozwoju, więc nasze zasoby kompetencyjne sprawdzają się także w sytuacjach kryzysowych. Z odpowiedzi na ankietę wyodrębniliśmy najwięsze wyzwania jakie stanęły przed małymi i średnimi firmami, i w kolejnych webinarach tego cyklu będziemy starali się podpowiedzieć najlepsze rozwiązania i wskazać metody, które każdy właściciel firmy może zastosować samodzielnie. Startujemy 13. maja i co dwa tygodnie będziemy zapraszać naszych ekspertów, którzy pokażą przykłady zastosowania konkretnych pomysłów.


Webinar #1 Segmentacja rynku


Jak narzędzia stosowane przez innowatorów wykorzystać w kryzysie? Wprowadzając na rynek nową technologię firmy sięgają do kręgli Moora, które pomagają ustalić najlepszy segment przyczółkowy przy wejściu na rynek. W kryzysie, kiedy szukamy nowych szans rozwojowych lub stoimy w obliczu wymuszonych zmian, gra w Kręgle Moore'a może być równie pomocna. Dołącz do webinaru by poznać tę metodykę i dowiedzieć się jak w Fundacji MOST wykorzystujemy je pracując zarówno ze startupami technologicznymi jak i firmami z długą tradycją, stojącymi przed strategiczną zmianą.



Zapewne sytuację w każdej firmie należy analizować indywidualnie (i możemy tu pomóc zainteresowanym "szyjąc na miarę" programy doradcze z udziałem kilkudziesięciu współpracujących z Fundacją mentorów dziedzinowych z bogatym doświadczeniem biznesowym), ale można też zainspirować do własnych poszukiwań. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić cykl webinarów odpowiadających na następujące wyzwania:

  1. Segmentacja
  2. Mapowanie i optymalizacja działań 
  3. Digitalizacja procesów 
  4. Customer development 
  5. Generowanie i porządkowanie pomysłów 


Polub Fundację MOST na Facebooku i LinkedIn, żeby dostawać powiadomienia o kolejnych wydarzeniach i programach, w których pomagamy przedsiębiorcom!



O prowadzącym

Jan Kaczmarek jest prezesem Fundacji MOST. Przedsiębiorca, doradca, od ponad 13 lat wspiera firmy w tworzeniu strategii innowacji oraz pozyskiwaniu finansowania na badania, rozwój i komercjalizację technologii. Doradza start-upom i scale-upom technologicznym jak budować modele biznesowe, formułować strategie go-to-market. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie informatologii w specjalności afektywnych teorii informacji. 



Zobacz również:

szkolenia