Content marketing w niedoczasie | kurs dla sektora kultury

13 Kwietnia 2023, 10:00-15:00 (Czwartek)

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet
13 Kwietnia 2023, 08:00 295,20 zł

Twórz treści tak dobre, że ludzie sami będą ich szukali 

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • edukować ludzi i popularyzować wiedzę ze swojej dziedziny;
  • tworzyć na stronie internetowej i w SM materiały interesujące i cenne dla odbiorców;
  • bez wysiłku tworzyć listy pomysłów na nowe treści;
  • wiedzieć, jak sprawdzić ile osób zainteresowały Twoje treści, jak często wracają i czego szukają;
  • zbudować markę eksperta lub eksperckiej instytucji;
  • dać się znaleźć nowym grupom odbiorców;
  • promować się poprzez treści, a nie tylko bezpośrednio.


Korzyści:

  • 300 min. kursu on-line live - pytania możecie zadawać na bieżąco, a poszczególne zagadnienia będą mogły być wytłumaczone na Twoich przykładach.
  • Sprawdzona wiedza - uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań..
  • Pisane dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

    Efekty:

  • dowiesz się jak tworzyć wpisy blogowe tak, by wyświetlały się wysoko w wyszukiwarce;
  • dowiesz się jakie treści pasują do wybranych mediów społecznościowych a jakie na stronę www;
  • poznasz sposoby na wyszukiwanie pomysłów;
  • nauczysz się analizować swoją skuteczność przy pomocy Google Search Console i Google Analytics;
  • poznasz przydatne narzędzia i ważne źródła wiedzy z zakresu content marketingu;
  • zaczniesz skutecznie wykorzystywać remarketing, by jeszcze lepiej przyciągać odbiorców;
  • zwiększysz ruch na stronie i konwersje (np. zapytania o warsztaty, odtworzenia filmu, udział w ankiecie, zapisy do grup i na newsletter);
  • dowiesz się jak połączyć ciekawe treści na stronie z interesującymi, automatycznymi newsletterami;
  • oprzesz swoją promocję na edukacji i popularyzacji wiedzy, budując markę ekspercką.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.

Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".


Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem.

Zobacz również:

szkolenia Copywriting Kultura Marketing