Copywriting w niedoczasie | kurs dla sektora kultury

7 Lutego 2023, 10:00-13:00 (Wtorek)

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet
7 Lutego 2023, 08:00 147,60 zł

Pisz teksty, które przyciągają ludzi 

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • pisać teksty, które chce się czytać;
  • pozbyć się pustki w głowie, gdy musisz napisać post lub opis wydarzenia;
  • wypracować język zrozumiały i atrakcyjny dla ludzi, z którymi pracujesz;
  • wysyłać newslettery, które nie giną w spamie;
  • tworzyć przekonujące reklamy;
  • wypracować przydatne schematy, które usprawnią pracę nad tekstem.


Korzyści:

  • 180 min. kursu on-line live - ten kurs to 3 godziny wiedzy: uporządkowanej, opartej na codziennej praktyce i doświadczeniu. Będzie też możliwość zadawania pytań.
  • Konkretne przykłady - przykłady postów do mediów społecznościowych, informacji prasowych, opisów na strony www i newsletterów z konkretnym omówieniem.
  • Pisane dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

    Efekty:

  • zamienisz specjalistyczny żargon lub opis z wniosku na zajmujący post;
  • nauczysz się, jak szybko napisać opis wydarzenia, tekst do newslettera, post;
  • poznasz specyfikę tekstów reklamowych;
  • dowiesz się, jak napisać rzeczową informację prasową, która zainteresuje dziennikarzy.

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.

Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".


Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem.

Zobacz również:

szkolenia Copywriting Kultura Marketing