Marketing Kultury w niedoczasie | kurs dla sektora kultury

23 Marca 2023, 09:00 (Czwartek) - 24 Marca 2023, 15:00 (Piątek)

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet
23 Marca 2023, 08:00 615,00 zł

Zbuduj fundamenty PR i marketingu, na których oprzesz wszystkie swoje działania 

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • znaleźć punkt wyjścia do własnych, kreatywnych działań;
  • poznać podstawy pięciu kluczowych obszarów współczesnego marketingu kultury;
  • szybko poznać najważniejsze narzędzia i teorie marketingowe;
  • uporządkować i uzupełnić dotychczas zdobytą wiedzę;
  • ujednolicić podstawowe kompetencje zespołu organizacji w kwestii PR i marketingu;
  • znaleźć najlepsze sposoby na dalszy rozwój i efektywne uzupełnienie brakujących elementów systemu.


Korzyści:

  • 720 min. kursu on-line live - 2 spotkania po 6 godzin (5 godzin i 30 minut pracy + 30 minut odpowiedzi na pytania).
  • Sprawdzona wiedza - uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
  • Rozwiązania dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

    Efekty:

  • zbudujesz lub wzmocnisz swoje fundamenty wiedzy o promocji wydarzeń bezpłatnych i biletowanych;
  • rozwiniesz wartościowe relacje z odbiorcami, prowadząc codzienną komunikację;
  • nauczysz się jak korzystać z e-mail marketingu i automatyzacji działań;
  • poznasz podstawy marketingu treści (content marketingu);
  • poprawisz i rozwiniesz swoje kontakty z mediami;
  • poznasz podstawowe narzędzia oraz teorie marketingowe i nauczysz się z nich sprawnie korzystać;
  • odświeżysz i uzupełnisz wiedzę, którą już masz;
  • zorientujesz się, co już wiesz, a czego jeszcze możesz się nauczyć;
  • ułatwisz i usprawnisz proces promocji.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.

Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".


Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem.

Zobacz również:

szkolenia Copywriting Kultura Marketing